روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

روزمره+معرفی کتاب📚

از صبح امروز کلاس مجازی رو شرکت کردم،من جلسه ی اولم بود و تقریبا هیچی از تدریس استادا رو نمیفهمیدم و فقط حضور داشتم که بهونه ای دستشون ندم،در اصل فایده ای نداشت برام،تا خود ظهر اسیر بودم و با چای و بیسکوییت ساقه طلایی و خوابالود سر کردم،بعد هم که برای درسِ "تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام در ایران" و قران که باید "تفسیر موضوعی" انجام بدم تو سایت نهاد جون کندم و چند جلسه رو گذروندم ،این کلاسای مجازی گُه با این اینترنت گُه تر،تنها چیزی بود که اینروزا میتونست عصابمونو خراب تر از اینی که هست کنه...و کرد....!

 

و اماااااا...

بالاخره "ساندویچ ژامبون" رو تموم کردم،

این کتاب،بعد بادبادک بازِ خالد حسینی که تابستون خوندمش، دومین کتاب قطور و پر معنا و مفهومیه که خوندم و شخصیت اصلیش هم یه پسره شره،

با خوندن این کتاب،با هِنری چیناسکی،پسر تخس و دعوایی همراه میشید،از کودکی تا بزرگسالی،قلم نویسنده قدری روان و صریحِ که در طول زندگی هِنری،تمام فرار و نشیب ها و بالا پایین هارو باهاش تجربه میکنید و از لحن طنز و صمیمی و جو آشنا لذت می برید،این کتاب انقدری واضح و جذاب و رک نوشته شده بود که مبهوتم کرد و کیف کردم از خوندنش ،پیشنهاد میکنم بخونیدش..به قدری شیفته ی قلم پر مفهوم و بیان رسا و گیرای این نویسنده شدم که حتما بقیه کتاب هاشم بی درنگ و با خیال راحت میخرم و میخونم ...

 

مشخصات:

نام کتاب:ساندویچ ژامبون

نویسنده:چارلز بوکوفسکی

نشر: نگاه

ترجمه:امیرعلی ریاحی

قیمت:۳۴۰۰۰ تومان

 

شب بخیر❤

۴ ۰
محسن رحمانی
۲۶ فروردين ۰۹:۳۱

خوب اینطوری که یا مجبور به حذف درس یا افتادن و مشروط شدن میشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان