روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

دلیل حال خوبِ امروزم🍃

نمره ی اولین امتحانِ اولین ترم ازون دسته خاطره هاست که باید نوشته بشه

تازه اگه نمره خوب باشه که دیگه هیچی😄

فیزیولوژی اعصاب و غدد:

من:هیوده و هفتاد و پنج

دیمن:شیش

مرجان:هفت

خرخون بودنم و قبول دارم و این انگ و تا ابد به دوش میکشم😄😄😄سرجلسه دیمن زنگ زد رد کردم و اس داد کار واجبی داره و خلاصه 

از دانشگاه که رسیدم و امتحان ریاضی و داده بودم له له بودم هنوز مقنعمم در نیاوردم که دیمن و گرفتم گفت فیزیو نمره هارو گذاشته،انقد هول شدم که یادم رفت بپرسم چند شدی،گفت دبدی خبرم کن،تا سایت باز شه فهمیدم دیمن باید خراب کرده باشه که صداش انقدر گرفته بود

واسه همین استرسم هزاربرابر شد و گفتم فک کنم بشم سیزده چهارده و همونجا تصمیم گرفتم اگه کم شدم به خانواده نگم😄

بعد دیدم نه خداروشکر

پدرم درومد ولی خداییش واسه خوندش

امیدوارم بعدیا هم همینجوری خوب و خوش تموم شن

خوشحالم سر قولم هستم و هدف و تمرکزم درسمه فقط

فردا امتحان زبان دارم

مرجان بعد امتحان ریاضی گفت قراره بریم محضر و عقد کنیم و شب یه جشن کوچولو میگیریم،خیلیییییی هیجان داشت منم واقعا ذوق کرده بودم و هزاااارباررررررر از وقتی شنیدم آرزو کردم خوشبختی و سلامتی همیشه گوشه ی دلشون خونه کنه و همه ی عشاق بهم برسن😊❤

پیجی که زدم از عصر واسم بسته شد و ارور زد عصابم و خورد کرد 

یکی دیگه زدم و ازین ناتوانی خودم در داشتن و نگهداشتن یه پیج هزاربار کفری شدم😏😠😡

این پیجم و قول میدم دیگه هیچ بلایی سرش نیارم اگه اینستاگرام اذیت نکنه😂

Goliidost

امیدوارم همگی امتحانامون و خوب بدیم

طاقت نیاوردم ننویسم خب😅شب همگی آروم❤

 

 

۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان