روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

سحریان آن بلاگر کوچک پس از سالها به بیان بازگشته است،چه برایمان اورده ای سحر؟فانوسا هیچی:)))

از اینکه چقد فرفره وار اسباب کشی تموم شد و من پرت شدم این نقطه از جهان...از تمام روزایی که نبودم و ننوشتم تا مبادا انرژی منفی منتقل کنم،از همه ی ماجراها و ناراحتی ها و....میپرم و میخوام امروزم و قشنگ کنم...صبح زودتر از خواب پاشدم و صبحانه کره و مربای البالوی مامان پز خوردم و میخوام به باغچم برسم و علف هرزای دور درختا و گل و گیاهامو با دست زخمیم بکنم و برم دوش بگیرم ماندلا بکشم و تابلوهای اتاقم و نصب کنم و بعدش با یه لیوان شیر نسکافه اخرشب بیام و یه دل سیر وبلاگ بنویسم

تلگرام نامردم که خراب شد دیگه دل و دماغیم برا اینستا نداشتم اماااااا امروز درستش میکنم :)

خوبین؟:)

۱ ۰
من دلم پاکه ...
۰۷ مرداد ۱۵:۳۲
سلوووو سلوووم افطاری جون😍
رسیدن بخیر ...
خوش اومدی خونه ی خودته🥰

پاسخ :

😂😂😂
فداتبشم 
عزیزمی😂❤
محسن رحمانی
۰۷ مرداد ۱۵:۰۶
جواب سلام واجبه ها .
متوجه شدم جهت مزاح گفتیم دودیم شدید:دی

پاسخ :

سلام سلام
بعله:)
Dark. MH
۰۷ مرداد ۱۴:۳۹
سلام :)
خوش برگشتی :)
خوبی؟

پاسخ :

 سلام:)
مررررررسییییی
ممنون😍 خوبم توخوبی؟؟

جناب قدح
۰۷ مرداد ۱۳:۳۴
خوش برگشتی
سلام :)

پاسخ :

سلام ممنون جناب قدح😍
محسن رحمانی
۰۷ مرداد ۱۳:۲۹
پس ما هم تحریمتان می کنیم:دی
سلام خوش آمدید .
ماندلا بکشی؟چشمانمان روشن دودیم شدید؟O_o

پاسخ :

ممنون
😂😂😂😂
یه نوع نقاشیــــه😂
///ه امیری
۰۷ مرداد ۱۳:۱۸
بسم الله
خدا قوت و به سلامتی ⚘

پاسخ :

ممنوووون🌹🌹🌹
tarjome.ir
۰۷ مرداد ۱۳:۰۹
سلام دوست عزیز. خوش اومدی! و ایام به کامتون باشه همیشه...

پاسخ :

ممنونم و همچنین🌷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان