روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

پذیرای سحر و پستای رگباری از ماجراجات این چند وقت اخیر هستین؟:)

سلام

چن روز پیشا که اکثرا شمال بودین 

بنده تو خونه مشغول زیست خوندن بودم شدید

واسه درومدن از این کسلی وبلاگ نوشتم...البته شرح ما وَقَع رو از اردیبهشت تا اول خرداد ماه...فروردین هم که به صورت فروردین نامه از قبل نوشتم..در اصل یه کانال ده ممبری هست که من و محیا  توش عضویم و گاهی که نمیتونم بیام اینجا اونجا غر میزنم و پست میزارم...بگذریم...خواستم بگم که اگر رگباری پست گذاشتم بدونید و اگر خواننده ی منید که رو چشمام جا دارید مثل من تیکه تیکه بخونید که خسته نشید ...

یکمم از اینروزا بگم

که روزای زوج خونم

تایم خوابم مه بعد ماه رمضون بهم ریخته بود درست شده، شبا یازده دوازده غشم و صبحا هشت بیدار...

و روزای فردم تا شیش کتابخونه

لطفا واسه من و همه کنکوریا دعا کنید:)

(یه ست هم که بردیم و خلاصه عجب روز خوبی کهههه😊)

۱ ۰
نازنین مریم
۰۱ تیر ۰۳:۳۰
ای جوننمم
والیبالیم هستی پسس
طرفدار کی ؟

پاسخ :

بعلهههههه
ایران
معروفه لعنتی
نازنین مریم
۰۱ تیر ۰۳:۲۷
با کماااال مییییل 
پسورد لطفاااا فدات شم 
💕 پسر خوب 💕
۲۶ خرداد ۱۳:۵۱
سلام مجدد
خب یادتون هست خالی که اثری نداره
تو رو خدا من خیلی دل تنگم، بیاین وبلاگم یه نظر بلند بالای خصوصی از وقایعی که نبودم بفرستین
اینکه الان چیکار میکنین و ....

پاسخ :

واقعا خیلی ناراحت شدم که رفتین 
چون خیلی از دوستای بیانی که من واقعا دوستشون داشتم وبلاگشون رو پاک کردن و رفتن من خودم بخاطر کنکورم خیلی وبلاگ نمیام و این پستارم تن تن میزارم و میرم 
بهار پاتریکیان
و محمد چن روز دیگه کنکور داریم
بقیهوهم سر درس و دانشگاه و زندگیشون هستن با بالا پاییناش
بجز اونایی که نامردی کردن و رفتن 
همه جیز امن و امانه
شما هم صبر کنید حتما میان همه
من واقعا خوشحال شدم از اینکه برگشتین
💕 پسر خوب 💕
۲۶ خرداد ۰۱:۰۳
سلام
بله که هستیم

پاسخ :

خیلی مرسی:)
💕 پسر خوب 💕
۲۵ خرداد ۲۲:۵۶
وااااااااااااااااااااااااااااااای سلام
من بعد چند سال اومدم
فکر نمیکردم بعد پاک کردن وبلاگ قبلیم که اسمشم beheshteman.blog.ir بود هنوز وبلاگای دوستام باشه
وااااااااااااااااااااااااااااااای
خیییییییییییییلییییییییییییییی خوشحال شدم بخدا
خیییییییییییییییییییلیییییییییییییییی

پاسخ :

به به بله یادم هست
خوبین شما
خوش برگشتین
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان