روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

ازت متنفرم سلامت و بهداشت با تمام جون و دلم ازت متنفرم+مقداری غرغر

۱.دارای حال روحیِ بد بد بد بد


۲.خسته ی داغون له که هفتا درسش از کتـــااااااااااااب مضخرف سلامت و بهداشت مونده و هرچی بیشتر میخونه بیشتر خسته میشه و سرسری میخواد رد شه که تموم شه و پرتش کنه اونور ...


۳.گریه کن

 بمیر

زار بزن

کلت و بکوب به دیوار

با ناخونات دستت و زخم کن

سرتو بکن تو بالشت بزار نفست حبس شه..دیگه نفست بالا نیاد

چون حقته.....چون تو یه ادم ضعیفی...چون تقصیره خود خود خودلعنتیته سحر...لطفا بمیر....همین الان!

۱ ۰
💕 پسر خوب 💕
۳۱ خرداد ۱۲:۰۱
صبر نداااااااااااااارم
💕 پسر خوب 💕
۲۹ خرداد ۱۳:۱۱
آفرین و مرسی که بلاخره تو وبلاگم یه پاسخ دیدم، نظر خیلی خوبه ولی ندیدم و چشمم خشک شد

پاسخ :

خواهش میکنم:)
اندکی صبر:)
💕 پسر خوب 💕
۲۷ خرداد ۱۳:۰۳
اولا مضخرف اشتباهه و مزخرف درستشه
دوما هر کاری سختیای خودشو داره و باید خودتو از همین چیزا قوی کنی و باید بجنگی
سوما خدا نکنه بمیری این چه حرفیه

پاسخ :

بله میدونم من مضخرف و دوس دارم
درسته:)
:)
من دلم پاکه ...
۲۳ خرداد ۱۱:۲۷
😞نگوو یادم انداختی ...
جات خالی سر این امتخان اخری خواستم تقلب کنبم ...همه رو گرفتن 😭انقد بد شد خدارو شد منو ندیدن شانس اوردم 
بدبختارو صفر دادن ...😞

پاسخ :

عهههه فداسرت خاطره میشه همش
جناب قدح
۲۱ خرداد ۲۱:۰۶
سلام :)
باور کن اینقدر مهم نیس که اینطوری خودتو اذیت میکنی ...

پاسخ :

سلام
واقعا مهم نیست ولی واسه معدل اخرین کارنامه ی سال تحصیلی روش حساب کردم همین فقط:)
امید معظمی گودرزی
۲۱ خرداد ۲۰:۰۱
هیچوقت نباید توی برنامه زندگی تفریحو پرت کرد یه گوشه.
توی روز زمانیو برای تفریح بذار.
نه تنها بازده خوندنت بالا میره بلکه از مسیر موفقیتم علاوه بر موفقیت لذت میبری.
از دیدگاه علمی و روانشناسیم انرژی روان از غرایز میاد پس بذار بازی کنه غریزه تا بتونی ادامه بدی.

پاسخ :

مرسی مرسی ازین کامنت مفید 
حتما
ℳムみɨsム ..
۲۱ خرداد ۱۹:۳۵
منمممممممم متنفرممممم بدم میادددددد
ترم اولم مونده ای خداااااااااا
24 تا سواله لعنت بهشون

+ لطفا نمیر من تازه اومدم خوش اومدم :)

پاسخ :

وای خیلی امتحان پدرمادر داریم بود خداییش:/

فقط بخاطر تو تجدید نظر میکنم😁خوش اومدی عزیزمممم
mr point
۲۱ خرداد ۱۹:۳۴
این روزای با کتابم میگذره

پاسخ :

کاش زودتر...
هرچند که این روزای جمع بندی افتاده رو دور تند واسم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان