روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

لعنت همههههههه عالمممممم به فیزیک لعنتتتتتتتتتتتتتتتت!

خدایااااا

دارم میمیرم از استرسسسسس😭

۱ ۰
آرام :)
۰۵ خرداد ۱۴:۳۷
عزیزم دعا میکنم خوب بشی:))

پاسخ :

فدای تو بشم من مهربونم
عرفان ...
۰۵ خرداد ۰۴:۱۶
منکه دارم برای امتحان میخونم

پاسخ :

امیدوارم خوب داده باشی:)
Dark. MH
۰۵ خرداد ۰۴:۰۹
فرق یه پسر با دختر :/
من میگم هفت هم بشم قبولم و تو برای زیر ۱۸ استرس دادی

پاسخ :

بخدا فقط واسه پاس شدن خونده بودم ب جان خودم ته هنرم چهارتا نمونه سوال بود من ترم اولم شدم هفت:| ولی خب امروز خوب مویی رد کردم ینی نمیدونم چی من و فرض میکنین بخدا من فقط پاسسسس میکنم پااااااس:/
شمیم ..
۰۵ خرداد ۰۲:۳۲
نگرانش نباش سحر جان..
امیدوارم بهترین نمره رو بگیری: )

پاسخ :

مرسی عزززززززیزم♥♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان