روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

یک شبِ بسیار خوب مرداد:)

درسته که از الان تا ساعت نمیدونم چند باید درس بخونم برای کلاس فردا...ولی ولی ولی امشب هیچوقت از ذهن من پاک نمیشه و نخواهد شد....چقدررر بهم خوش گذشت...اصلا حس میکردم اون شخص تو تلوزیون یکی دیگس اینی که جلومه کلا یه ادمِ دیگه....و دیگه دیدم مثل خودم شیطونِ نفهمیدم عقربه ساعت از نه  چطوری شد یک و نیمِ شب....خیییییلی زیاد انرژی دارم الان!!!!!حس میکنم یه عالمه پتانسیل اینو دارم که تا خوده صبح درس بخونم....چقدر خوبه که امشب خوابید پیشمون و فردام صبونه رو باهامونه...قطعا دوشنبه ها و سه شنبه ها که تهرانِ و تو قرارایی که با خالم داره و میرن گردش ولشون نمیکنمممممم ههه:)

اما توجهتون و جلب میکنم به کلمات تغییر شکل یافته ی کتاب زیست امسال....چقدددر مسعولین به فکرن!!!اگه این کلمه ها به مصوب فرهنگستان تغییر نمیکرد ما چجورییی زیست میخوندیم؟شدنی بود عایا؟:))))


بعدا نوشت:کروموزوم و دیگر هیچ:)))


۰ ۰
علیـ ــر ضــا
۱۰ مرداد ۲۱:۳۳
ممنان 😎

پاسخ :

خواهش:)
علیـ ــر ضــا
۱۰ مرداد ۲۱:۱۷
آرام باش 
#چه عجب یکی در پست خود نمی گنجید 😀😀 
خوبه خوبه 
حداد هم همونجا یچیزی میپرونه 
انگاری ایرانیا خودشون همشونو کشف کردن اومدن بومی سازی کنن 
ملت نیست دیوانه خونست 

پاسخ :

هههه:))

اره نمیدونم فقط از کجااااااااااش میااااارههههه:))بخدااااااا:))))
ستایش
۱۰ مرداد ۱۵:۵۳
مرسی که کامنتات باز شد
خیلی دلم برات تنگ شده بود همزاد جان :)
خوبی؟
غزل خوبه؟؟؟
با اینکه نمیبینمش به نظرم بشر عشقی به نظر میرسه...
نگا کن همزاد جان فک کنم منم میگرنی شدم لایک یو:(((
خیلی دیوانه کننده اس چه زجری میکشیدی
خلاصه خیلی خوشحال شدم نظراتت باز شد
اومدم ی اعلام حضوری بکنم که بابا منم هستتتتتتم منتها خاموشم خیلی زیاد
همیشه میخونمت ولی حس نظر گذاشتن نمیاد
به خودم قول دادم نظراتت که باز شد ی کامنت بزارم مثه پستای خودت :)))))
همه روزات پر از شادی و خوشحالی:)
یکم به پستات رنگ و لعاب بده 
قبلا هر چی درس میکردی فرتی عکسشو میذاشتیاااا
دلمم برا اسما تنگ شده دیگه باهاش حرف نمیزنی اینجا پست بذاری؟!؟!
نگا الان من چقد انرژی مثبت بهت میدم برا خوشمل شدن وبت
بعد میگی انرژی مثبت نمیدین جو عوض شده :(((
ازت نالاحت شدم خو:(((
ولی دخی خوبی باش حرفامو بگوش باشه همزادی؟

پاسخ :

وای وای بعضیاتون انقدررر بمن انرژی میدیییین اصنننن چقد خوبی تو اخه::)مرسی مرسی:)

عزیزم:)بله خوبه مرسی:)فداتشم:) عوا؟؟چرااااااااااااااااا!!!!!

:)

روشن بااااش پیلیز هههه:)ای بااااااااااااااااااابااااا :)عزیزززم:)مرسی عزیزم همچنین....باشه پس میزارم دلتون خواست میگم تو گفتی ههههه:)چرا اوف هروز حرف منیزنیم میترسم بی نمک شه هی پست بزارم راجبش:)

:)
ههه چش
محمد حسین
۱۰ مرداد ۱۰:۰۶
اه
از زیست متنفرم
نمیفهمم چرا امسال همه رفتن تجربی :|

پاسخ :

عواااااا:)

اروم باش حالا:)
پسرک فضایی
۱۰ مرداد ۰۳:۰۵
رومعزى :|
من دیگه صوحبتی ندارم :دى

پاسخ :

ینی چیییییی!!!!!!

:/
:/
:/
://////////////
Dr Ahmadi
۱۰ مرداد ۰۲:۱۸
خخخخخ...آخی..

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان