روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

دلتنگی به این گندگی😔

چای و میخورم و خیره زل زدم به تلوزیون و با دعای سحر دلم میخواد همه ی بغضمو و خالی کنم و بلند بلند گریه کنم تو دلمممم اعتراف میکنم خیلی لوسم و مامانی 🙈ولی خب اولین سفره که مامانم بدون من میره...با هر اللهم انی اسئلک ای که میشنوم دلم میلرزه ینی نمیشد منم بیام پابوست اقا؟زیست ...درس...امتحان...همشششش بهونس همش اگه تو بخوای میشه من خیلی دلم هوای حرمت و کرده...نمیزارم اشکه چشمام بیاد چایی داغ و قووورت قووورت میخورم و بغضم و مثلا قورت میدم...از زیستم متنفرم فعلا😒عقده ای بیشعور😾😼




پ.ن۱:سره شب خیلی دلم پر بود اتفاقی رفتم اینستا و فوران احساسات کردم و غر زدم...کامنتا کلااا دو تا اون دوتاعم پرررر از انرژی منفی و حرفایی که متنفرم ازشون ....خوبه اینستا قابلیت بستن کامنتارو داره وگرنه ....خیلی بده تو دنیای واقعی همو میبینیم تیکه و نیش و کنایه و نصیحت و....تو دنیای مجازیـ یکم بهم انرژی بدیم 



پ.ن۲:قوربون وبلاااااگم برم که هروقت غر زدم و با استرس توشتم بعدش انقدددددر ازتون انرژی گرفتم که میتونم بگم حالم واقعا بهتر شد



پ.ن۳:وقتایی که مامانم شبکاره و سرکاره اگه بگم دلم تنگ نمیشه کلی واسش دروغ گفتم،ولی الان یه حسی دارم که داره میره مشهد و غبطه میخورم بهش...دلم میگیره بعضی وقتا حس میکنم وااااقعا چه گناهی کردم!؟چه گناهی که امام رضا منو دعوت نمیکنه!!!!



پگن۴:مامانم حالا زیادم نمیمونن با خاله جان رفتن مامانبزرگ جان اینا هم که از قبل رفتن و من فقط اینجا تنها از یه طرف بابت اتفاقایی که چن روز پیش تهران پیشومد و اخباری که از میبینم تو تلگرام نمیترسم،وحـــــشت دارم که خدایی نکرده چیزی پیش نیاد این نشه اون نشه بعد میگم نه بابا اونا پیشه امام رضان تو برو فکره خودت باش😓



پ.ن۵:خوابم نمیبره امشب خیلی فکرم مشغوله امیدوارم حالم خوب شه این حاله بد و اصلا دوس ندارم یه غمه سنگین رو دلمه انگار



پ.ن۶:ساعت۰۴:۰۴

😍😃


پ.ن۷:حالا که نتونستم واسه زیستو امتحانم برم،تا خوده صب درس میخونم تا بیهوش شم سره کتاب...تمیدونم با کی لج میکنم...فقط دلم میخواد یه کیسه بوکس داشتم انقددددد مشت میزدم بهش تا خالی شم...حیف




پ.ن۸:اینجا که مینویسم،راحتتتتت،خداروشکر خداروشکر که فضاش مثل اینستا خفقان اور نیس تا ادم یه چیزی بگه صدنفر بیان حرف مفت بزنن البته بگممم دوستایه خوبیم هستنا ولی خب😊



پ.ن۹:دوتا سفره خوشگل واسه واین امتحانای لنتی بهم خورد...



پ.ن۱۰:به جیلی بیلی هایی که به خالم و مامانم و مامانبزرگم جداگونه سفارش دادم فک میکنم و هرکودومشون نمیدونن اون یکی قراره واسم بخره،فکر میکنم😁😁😁😁سحره جلبیان😃


حالِ دلتون آروم:)


۰ ۰
Va hid
۲۹ خرداد ۰۰:۲۷
وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.
SHIVA gh.s
۲۷ خرداد ۱۹:۱۱
چقدر حس هات شبیه منهـ ..
نمیدونم با کی لج کردم :(

پاسخ :

چقد بد که شبیه منه حسات😢
پسرک فضایی
۱۹ خرداد ۱۹:۱۹
-_____________-

پاسخ :

دختررررر نیسی بفهمییی دخترا چقد مامانین😒
                                                       
امیر بهزادپور
۱۹ خرداد ۱۲:۴۹
انشاالله سفر مشهد قسمتت میشه..

پاسخ :

قربان شما🌺🌹🍀🌷
صخره .
۱۹ خرداد ۰۸:۳۲
آی سحر جلبیان:-D گناه دارن طفلکا:) 

پاسخ :

منمممم دارم خب😢😣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان