روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

جانااااانِ جاااان❤

تو این روزه مضخرررفی که تو مد داشتم الان امادگی کااامل دارم که قربونت برم با این سنتور زدنننننتتتتتتتتتتت❤

۰ ۰
Kimiaw Kaviani
۲۵ اسفند ۱۷:۰۵
بهترینیییییییییی سحریییییییییی 😍😘😚💋

پاسخ :

تو بیشتر😍😘💜❤💞
ستایش
۲۵ اسفند ۱۴:۱۱
سلام همزاد جان من خوبی؟
من که دو روزه مدرسه رو برا خودم تعطیل کردم...خخخخ
سحری جان من دیگه فردا میرم مسافرت اومدم باهات بای بای کنم
ایشالا سالی که میاد برات پر از خوبی و خوشی باشه
ایشالا از ناراحتیات در آی
ایشالا گلات هر روز خوشملتر شن
ایشالا همیشه بخندی
دیگه چی بگم دیگه
خوبی بدی دیدی حلال کن، برامم دعا کن سالم برم و سالم برگردم آخه با ماشینه



راستی غزل چجوریه؟
خوبه حالش؟
نگرانشماااااا، توام که هیچی ازش نمینویسی...

پاسخ :

سلاااام عیزم:)
به آفریییین بشما چقدـپایه اید مارو که با تهدید کشوندن هیچ درسیم ندادن
ای جانم خوش بگذره:)
مررررسییی نازنین مرسی ایشالله سال جدید برای توام خوب باشه پر از ارامش و خوشی:)

عــــه ایشالله سالم برمبگردیییی:)
اره خوبه😅
نه مهربون  نگرانش نباش خوبه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان