روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

ریاضیِ لعنتی!

  1. این استرس امتحان ریاضی انقد شدت گرفته که تا میام یه مسعله حل کنم گلاب به روتون دشوریم میگیره:///


2.دوتا درس مونده کلا موقع امتحان من میخوام درس بخونم قفلی میزنم بدجور مخصوصا الان که فصل سه و انقد تند درس داد و رد شد من نفهمیدم چیشد اصلا هیچیش از این فصل برام آشنا نیست😢

۰ ۰
פـریـر ...
۱۶ دی ۰۰:۰۴
آره خب! قبول دارم و خودمم درگیرم دیگه :)) 
مام مشغول درس و امتحانیم! تو خوبی سحرماه بانو؟؟؟ :))

پاسخ :

موفق باشی عزیزدلمممممممممم❤❤❤❤

تو خوب باشی منم خوبم اباندخت جانم💗ان شا الله این امتحانامونم بگذره ایش😼
SИ♡Ѡ MΛИ
۱۵ دی ۱۵:۳۲
موفق باشی دوست قدیمی (:

پاسخ :

همچنین دوست قدیمی و کم پیدا:)
ستایش
۱۵ دی ۱۱:۰۰
سلام بر دوست گرام
حالتان چگونه است؟!
گفتم در میان امتحانات بسی نفس گیر
نفسی تازه کنم و به شما دوست مجازی عزیییییییز سری بزنم
چه میکنی با امتحانات خاهر جان؟!
هعععععی ما هم میگذرانیم...
کاش زودتر به اتمام برسد
مغزم از درجه قاطی کردن هم گذشته
شما نیز اینگونه اید؟!

پاسخ :

سلام عزیزممممم خوبی تو

هی میگذره دیگه با جون کندنی😂

بلیییییی
گمـــــــشده :)
۱۴ دی ۲۳:۲۴
حالا امتحان خوب شد؟

پاسخ :

چیزه😂😂😂انشالاح که خوب شه دیگه😅
Laya ●~●
۱۲ دی ۱۴:۴۱
آخیییی...
😕
دنبال شدی.

پاسخ :

:)
פـریـر ...
۱۲ دی ۱۳:۰۴
بابا استرس چرا؟
آخرش یه روزی به این جمله میرسی" حیف روزایی که برا چیزای بیخود استرس داشتم"
والا
بخند عشق جان :)))

پاسخ :

دقیقا😂اما هی این امتحاناااا عصاب ادمو خورد میکنن😒

من فداتمممممم عزیزمممی اباندخت جانم تو که عشق جان تری قربونت بشم❤❤❤خوبی؟با درسا چه میکنی؟
Lady cyan ※※
۱۲ دی ۰۹:۵۰
امید عست که موفق بشی :)))

پاسخ :

دلمممم براااات تنگ شده کهههه نفس جونی😍

فداتم❤
مجتبی مطوری
۱۱ دی ۱۶:۳۹
دمنوش لیمو عمانی و آویشن بخور واسه شکم خوبه دیگه هم استرست کم میشه
خودم ازش استفاده میکنم خوبه(:

پاسخ :

عجب چیزی:))))))))

مرسی:)
آرین :)
۱۱ دی ۱۶:۲۴
ریاضی ک خیلی خوبه :)
به عنوان تفریح بخونش!
نه به عنوان امتحان و نمره :دی

پاسخ :

باشه:)
yasi adkd
۱۱ دی ۱۵:۲۱
ایشالله که موفق میشی :)
ریاضی آسونه آخه :دی

پاسخ :

:)

نگفتم سخته:)
همدم تنها
۱۱ دی ۱۵:۱۰
آروم باش درس میشه
بای پولار
۱۱ دی ۱۳:۲۷
منم وقت استرس شدید تند و تند باید برم wc !

فصلا و موضوعات سخت رو بگذر ازشون و بذار برا آخر. چه موقع خوندن چه موقع جواب دادن توی امتحان.

پاسخ :

از هررررچی گذشتم اومد تو امتحان://////
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۱ دی ۱۲:۴۲
وقت بزاری برا ریاضی ؟!
بیخیال بابا...

پاسخ :

:)
جودی آبوت
۱۱ دی ۱۱:۵۰
عزیزم ^_^

ان شاالله همیشه موفق باشی و دلت آروم 🌹

پاسخ :

فداتم❤
ببر بنگال
۱۱ دی ۱۰:۳۸
همیشه از ریاضی متنفر بودم .

پاسخ :

خوبه فقط وقت میخواد و حس و حال که من هیچکدومشونو ندارم😂
جودی آبوت
۱۱ دی ۰۰:۱۰
منم از دبیرستان استرس امتحانات ک میگرفت .... 

سعی کن به خودت آرامش و اطمینان بدی که میرسی همه رو بخوبی یاد بگیری

ان شاالله که باقی امتخاناتت هم با موفقیت پشت سر میذاری

پاسخ :

چقد خوبِ نظرات اخه رهگذر ارامشششش میگیرم واقعا:)

❤❤❤❤❤❤

من فداتم💗
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۰ دی ۲۳:۱۶
جدا ریاضی اینقده سخت نیستا...

پاسخ :

شما مخی لابد:|

میدونی سخت نیس باید وقت بذاری براش که من سرماعم خوردم اصلا حال ندارم:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان