روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

به خودم افتخار میکنم😅

سه کیلومتر پست نوشتم دستم خورد پاک شد😒


به خودم افتخار میکنم😅😂


شمام بهم افتخار کنید😅

۰ ۰
SHIVA gh.s
۱۲ آذر ۲۳:۱۳
واااااییییییییی منم یهو این اتفاق برام افتاد...خیلییییی بدع

پاسخ :

خیلی😅
خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
۱۲ آذر ۲۲:۲۲
من خیلییییییییییییییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییییییییییییی بهت افتخار میکنم:دی

پاسخ :

😂😂😂😂😂در این حدم که نه
Miss Marry
۱۲ آذر ۱۶:۰۴
بهت افتخار میکنم سحر :دییی

پاسخ :

مرسی 😂
همدم تنها
۱۲ آذر ۱۰:۲۷
☺🙌

پاسخ :

😅🙌
مجتبی مطوری
۱۲ آذر ۰۰:۵۴
تبریک👏👏👏👏👏

پاسخ :

😹🙌
نرگس جهانبخشی
۱۲ آذر ۰۰:۴۲
عجب
موفق باشی

پاسخ :

 نظرت کلا یه خاک تو سرت کنن سحری توش نهفته بود نرگس😅

فداوتم من💗
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۱ آذر ۲۱:۰۷
ما هم به تو افتخار میکنیم

پاسخ :

😅🙈
ree raa
۱۱ آذر ۲۰:۴۱
حس افتضحایه تجربشو داشتم جالبه که داری میخندی:))))

پاسخ :

چه کنم ری رایی واسه این باید بخندم وگرنه رسما نابود میشم لامصببببببببب سه کیلومترررر بود😢
جودی آبوت
۱۱ آذر ۱۵:۰۸
پست های شما هم ک همش کیلومتری 😁😜

برا منم کلی پیش میومد،البته بخاطر مرورگر فایرفاکس گوشیم

حالا بیا خلاصه شو بگو ،ببینیم اوضاع از چ قراره😉

پاسخ :

میبینی توروخدا😅

درمورد اسما بود کلا😂دیالوگ های ماندگار اگه بشناسی البته
نــاریــن 🐼
۱۱ آذر ۱۲:۵۷
افتخار میکنم بهت دختر :دی 

پاسخ :

فداو😂😅
ببر بنگال
۱۱ آذر ۱۲:۵۴
سه کیلو متر O_o  
:دی

خخخخخخ


پاسخ :

قاموسا😂😅
گمـــــــشده :)
۱۱ آذر ۱۲:۵۱

چشم

:دی

پاسخ :

فداو😂
yasi adkd
۱۱ آذر ۱۲:۳۷
وااایی @__@

پاسخ :

😭😭😭😭😭
حسین مداحی
۱۱ آذر ۱۲:۳۴
جای شما بودم گریه میکردم. پست های شما خیلی طولانیه واقعا.

پاسخ :

هههههههه😂😅
🍁 غزاله زند
۱۱ آذر ۱۲:۳۲
وای! چه اتفاقی :| 

پاسخ :

اتفاق نههههه فاجعههههه😜😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان