روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

صدای سازم همه جا پر شده هر کی شنیده از خودش بیخوده اما خودم پر شدم از گلایه هیچی ازم نمونده جز یه سایه....

صدای سازم همه جا پر شده....

هرکی شنیده از خودش بیخوده...

اما خودم پر شدم از گلایه...

هیچی ازم نمونده جز یه سایه...




پ.ن1:

کلاس اوله...ولی یه جوری سنتور میزنه که دلم میلرزه...حس میکنم دارم خفه میشم از بغض....نمیتونم اشک بریزم و صدای سنتور بیشتر میشینه به ته ته ته دلم...و این بغضِ لعنتی بیشتر خفم میکنه...


لج کردن...دنیا...خاطرات...افکار...رویاها....همشون هدفشون از پا انداختنه منه...


به خودم نهیب میزنم که مگه بار اولت بود تحفه ات و دیدی؟پاشو جم کن خودتو دختره ی خرس گنده...الان زانوی غم بغل گرفتی که چی بشه؟؟؟نکنه میخوای یه تیغ بدم رگتم بزنی هوم؟؟؟قبلا چیکار میکردی؟توکل بخدات کوش؟؟؟ایمانت کجا رفت؟؟؟

یه باد ملایم میاد...پرده تو آسمون میرقصه....دوباره صدای سنتور میخوره تو گوشم و بغض و بغض و بغض....

"""چه دنیای رو به زوالی دارم"""

پ.ن2:حس میکنم هوا واسه نفس کشیدن ندارم دارم خفه میشم...


پ.ن3:از قرص و اینکه بعد از خوردن بعضیاشون منگ میشم و سرم سنگین میشه """حالم بهم میخوره...."""


پ.ن4:دختری که برای امتحان فیزیک و زیست و ریاضی و زبان فرداش هیچ غلطی نکرده هیچی واسه از دست دادن نداره....
۰ ۰
فرشته ...
۲۴ مهر ۱۸:۱۱
خخخ 
موفق و مانا باشی عزیزم
یاعلی

پاسخ :

:)

همچنین
Miss Marry
۲۴ مهر ۱۴:۵۷
من سنتور دوست :)

امتحان ریاضی دادم امروز :/ کامل شدم :)

جغرافیا پرسید نمره هامونو نگف اما مطمئنم سوتی زیاد دادم :/

شیمی درس داد 

فردا فیزیک امتحانه :/
دینی دو درس میپرسه :/
زبان امتحانه :/

درکت میکنم سحر 

پاسخ :

:)

همیشه کامل باشی و موفق:)

فداسرت:)

منم فردا چارتا امتحان دارم:)

امیر بهزادپور
۲۴ مهر ۰۹:۲۹
کاش صوت سنتور رو می ذاشتید می شنیدیم..

پاسخ :

حوصله ی آپلود کردن نداشتم ایشالله دفعه های بعدی چشم
امیر بهزادپور
۲۴ مهر ۰۹:۲۹
کاش صوت سنتور رو می ذاشتید می شنیدیم..

پاسخ :

:)
ستایش
۲۳ مهر ۲۲:۴۳
راستی من دوست خیلی خیلی صمیمیم
سنتور میزنه
الان جان مریمش اومد تو ذهنم
گلنارش واااااای
چقد من با آهنگ گلنار اشک ریختم براش
هیییییییی:(((((

الان دلم میخاد دختره رو تیکه تیکه اش کنم
با هم ساعت ده قرار داشتیم بیاد وبم بحرفیم
یه رب به یازده اس خانم نیومده
باشه من فردا اینو ببینم

پاسخ :

موفق باشه:)

:))
ستایش
۲۳ مهر ۲۲:۳۹
حالا شد:)))))
با پ.ن چهار ینی به شدت موافقم
من این چن روز فقط فیزیک و شیمی و زیست خوندم
الان مغزم خالی از هر گونه شیمی فیزیک و زیسته
مخصوصا این شیمی بیشعور
یاد دارما
ولی زنیکه نجومی میپرسه فک میکنه با دانشجو جماعت طرفه
هی بابا هییی:(((((((
این زندگی نیسا به قول باقالی

پاسخ :



:)
فرشته ...
۲۳ مهر ۱۹:۱۷
صدای سنتور رو دوست دارم
اینجا برای از تو نوشتن هوا کمه...
میگذره ما هم خیلی از این امتحان ها دادیم اخرش فهمیدیم نمره ی بالای ما خیلی با نمره ی 10 بقیه فرقی نداره برای همه پل صراط کنکور وجود داره:(( و بازگشت همه به سوی اوست:(
یاعلی

پاسخ :

عشقه

خیییلی کم...

:)))))

:((((

موفق و ماااااااانا باشیدم کوش؟:)))))

علی یارت عزیزم
خانوم :)
۲۳ مهر ۱۶:۴۹
راجع ب پ.ن4...
منم همینطور!
چشم ندارن چهار روز تعطیلی مارو ببینن:/😒

پاسخ :

خااااره میره تو چششون😒
آرین :)
۲۳ مهر ۱۵:۳۸
ریاضى -_- زیست *_* اون یکى چى بود؟ آهان فیزیک @_@
لعنت به مدرسه ها با این اذیتاشون :)))
زانو غم بغل نگیر
ما که یه عمر بغل کردیم به کجا رسیدیم؟ :\ (الکى مثلا من بابا بزرگى چیزى هستم :دى)

پاسخ :

لعنــــــت😡

چشم پدربزرگی چیزی😅😂
امیری حسین و نعم الامیر
۲۳ مهر ۱۴:۵۱
خخخخ ما امروز قلمچی داشتیم با توکل بر خدا رفتم و ورقه رو سفید دادم اومدم

پاسخ :

خداقوت:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان