روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

با هجوم این درد یه دفعه ای از فراقت.... میگذرانم به امید دیدارت...

آن روزها فقط تو بودی و نگاهت...نگاهم...که همه ی حس های خوب عالم را به دلم یکجا سرازیر میکردند...

اما حالا...

فقط یک کلمه از اسمت کافیست تا نفسم در سینه حبس شود و خودم را حبس در اتاق کنم 

و سردر های مکرر...

سردرد های مکرر...سردردهای مکرر....سردردهای مکرر.....

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پ.ن:یه عالمهههه تعریفی جات دارم همشونم باید بنویسم ولی نوشتنم نمیاد خیلی تنبل شدمممم چن روز نبودم تو پنل اصلا انگار این کیبورد با من قهره ههههه ولی امروز همه تعریفی جات و مینویسم انگار مث کوووووه رو دوشه من سنگینی میکنه...تعریفی جات این چن روز تموم شه برسیم به روزمرگی جات:)


پ.ن تر:تو اتاااااق شولوووووووغ پلوووغ واقعن میگم شلوغ پولوغ اغراق نمیکنم عصن...

 با آرامش نشستم برکینگ بد میبینم کاپوچینو میخورم مامانمم پنج مین یه بار ازون ور داد میزنه سحررررررررر تموووووم شدی؟جم شد اون اتااق؟؟؟ ههههه... منم میگم آخرااااشهههه مامان آخراااااااشهههه:)))))

وقتی دارم عنوان مینویسم یهو میبینم یه بیت شعر شده عنوانم:))دروغ نیست که میگن:عاشق شوی...شاعر شوی...


۰ ۰
بای پولار
۰۹ شهریور ۰۸:۳۳
گیم آف ترونز ژانرش تخیلی فانتزیه. یه جورایی مثل ارباب حلقه هاست از نظر اینکه یه دنیای خیالی ساخته نویسنده ش. اگه ارباب حلقه ها رو دوست داشتی قطعا این رو هم دوست خواهی داشت. الان چند ساله رو بورس ترین سریاله :)

پاسخ :

عههه؟؟؟؟من عاشق فیلمایی ام که ژانر فانتزی یا تخیلی داشته باشن دیگه چقد بهتر که در قالب عاشقانه ام باشن:)

خیلی جالبه مرسی واسه معرفی حتممماااا میرم میگرمش

ارباب حلقه هارو ندیدممممم:/

واجب شد دوتاشو بخرم:)
بای پولار
۰۸ شهریور ۱۰:۵۷
یادش به خیر برکینگ بد و اون هایزنبرگ کچل!
از نظر فنی و ساختاری یکی از بهترین سریال های تاریخه ولی خب سریال مورد علاقه ی من گیم آف ترونزه.

پاسخ :

هنوز تمومش نکردم برکینگ بد و ولی خعلی باحاله:)))

عه؟قشنگه؟ژانرش چیه؟
SИ♡Ѡ MΛИ
۰۲ شهریور ۱۲:۵۷
ایول از این پست بلندا (:
من از اینا دوس دارم (:
تورو خدا دعا کن تنبلی نکنم پاشم بشینم کتابمو بنویسم |:

پاسخ :

عه:)

سلام اول:)

هههه

دعا مینمویم:)
ree raa
۳۱ مرداد ۱۷:۴۴
چرا برای من ستارت روشن نشد با بروز شدن؟:(

الان جمع شد اتاق یا هنوز آخراشه ؟:دی اتاق که مهم نیست ، دلت آشوب نباشه سحر جان نازنینم

پاسخ :

ای خواهر ما شانسمون کجا بود که....

هنوز آخراشه:)))نهایتش یه دمژاییه دیگه با چارتا کبودی از جانب مامانم دیگه:)))))

قربووونت برم من توعم همینطور ری رای مهربونم:)
مریم بانو ...
۳۱ مرداد ۱۷:۳۱
برکینگ بد عالیه :)

من تا نصفه دیدمش 

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان