روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

سحـــــــــر بـاز هــــم ولـــــــــخـــــــرج میــــــــشود....

امروز صبح همینطوری کشــــــون کشـــــــون و خـــــســـــــته و خـــــــواب آلود داشتم از کلاس زبان میومدم خونه به سرم زد حالا که بیرونم برم چارتا کتاب بخرم تو تعطیلات بیکار نمونم جهنم و ضرر یکیشم میدم به نیلو بعد دیدم تنها کیف نمیده اول زنگ زدم به مامان بعد یه عالمه سفارشات مادرانه زنگ زدم نیلو پاشد اومد پیشم باز دوتایی کشـــون کشــــون داشتیم میرفتیم که ناگهان پاساژی سر راهمان سبز شد ما هم با نیش باز زل زدیم به پاساژ و خلاصه گول خوردیم رفتیم حسابـــــی دور زدیم پاساژو البته نصف مغازه ها تازه داشتن باز میکردن دره مغازشونو ...همینجوری داشتیم میرفتیم و حرف میزدیم که یه شال فروشی یه شال خیـــلی جیغه صورتی پشت ویترینش هی بم چشمک میزد که بیا منو بخرررر منم که عصن نمیتونستم چش بردارم ازززززش آخرسرم رفتیم به جای کتابا اون شال خوشمله رو خریدیم تو راه برگشت نیلو خدافظی کرد رفت خونشون منم داشتم میومدم خونه دیدم لوازم تحریریه سر خیابونمون بازه گفتم برم نوک اتود بخرم اگه الان نخرم دیگه رفت تـــــا اول مهـر... وارد که شدم دفترای سیمی رنگی هی حواسمو پرت میکردننننن عصابمو خورد کرررردن بس خوش رنگ بودن... قشنگم جلو چشام بودن منم گفتم امروزو ولخرجی کنم بعدش قول میدم آدم شم مث بچه ی آدم کتابامو بخرم فقط... خلاصه که دفترارو زدم زیر بغلم اومدم خونه :))

الان دارم فک میکنم میخوام چیکارشون کنم اینارو دقیقا!!!! واسه چی خریدم:/ 

ولی میبینم خب شاید ساله دیگه به کارم اومد:)

 نوک اتودم یادم رفت بخرم دیگه دیدم هزار تومن بیشتررررر ته کیف پولم نیس :))

پ.ن:تو پست قبلی حســـــابی از خجالت عمم در اومدیدااااااا نکنید این کارووو آدرس وبلاگو داره میـــــاد میخونه :))

پ.ن2:اینم همون کیفه که با هزارا مکافات آقاهه بهم فروختش خخخ نزدیک یه سال من واسه خریدنش تلاش کردم خدایی اگه واسه المپیاد انقد تلاش میکردم الان مدال طلا میاوردم کلیـــــــــــــــــــک


پ.ن3:کابل گوشی پیدا شد تو کوله فاطی بود:/ عجیبا غریبا://


۰ ۰
رضا سهرابی
۱۸ تیر ۱۹:۵۶
سلام

خوبه که برای خدا نامه می نویسید...

پاسخ :

سلام ممنان:)
مَــل مَــلیِ آقـا مجیـد :)
۱۸ تیر ۰۲:۰۹
سلام سحر خانمی
مرسی اومدی شماهم دنبال میشی :)

پاسخ :

سلام دوستممم ممنون:)
محمد حسین امینی
۱۷ تیر ۱۷:۵۸
ولخرجی تا یه حدیش خیلی خوبه
ان شاءالله مصرف گرایی حذف بشه
دنبال شدید
ممنون میشم دنبال کنید

پاسخ :

دنبالید
فانوس تم
۱۶ تیر ۲۲:۴۳
+
💕 پسر خوب 💕
۱۶ تیر ۱۹:۰۳
فکر کنم برای این پست من نظر گذاشته بودم ها!

پاسخ :

:)جدی؟یادم نیس ولی کلا مشکلی نیس:)
محمد جواد
۱۶ تیر ۱۶:۰۱
عجب کاری کرده
ولی این جمله ای که نوشته ای معلومه هنوز استعداد اصلاح شدن داری

(الان دارم فک میکنم میخوام چیکارشون کنم اینارو دقیقا!!!! واسه چی خریدم:/ )

کلاً فکر کردن خیلی خوبه مخصوصاً اگه قبل از انجام کار باشه

پاسخ :

خخخخ همیشه من بعد از عمل فکر میکنم:))
SИ♡Ѡ MΛИ
۱۵ تیر ۱۹:۲۷
پس به اسم کتاب میرین پاساژ :-| 
خدایی شاله خیلی خوشرنگه :-) 
ای جان دفترا چه گوگولیه رنگاش
عتشق اینم همه چیم یکدست باشه 
آما خدایی من دان 3 ولخرجی دارما
میرم بیرون یه فیلم بگیرم
20 تا فیلم 40 تا بازی کلی نرم افزار یه گونی کتاب کلی خوراکی میگیرم بر میگردم خونه میشینم فیلمارو ببینم میبینم اونیکه رفتم بخرم یادم رفته بخرم. :-| 
اصولا من نمیتونم بییرون رفتنی چیزی نخرم :-\ 
کیفه خیلی با اونیکه تو فکرم فرق داره ولی خیلی قشنگه مبارک باشه
شزمنده ها
ولی عمتون خودشم عکس لواشکارو میدید به خودش فوش میداد :-| 
کابل :-| 

پاسخ :

مچکرررر:)
خییلی گوگولیه:))
اره ذقیقا:)
هههههه پس تنها من نیستم خوبه خوبه:)
واقعا تو فکرت قشنگ بود یا این؟؟
هههههههه
کابل://
Crazy Boy
۱۵ تیر ۱۹:۰۵
اون حوله ئه بالا دفترا ؟  :|

پاسخ :

شاله:/
ریحانه. الف :)
۱۵ تیر ۱۸:۴۵
دفترای رنگی :)))

پاسخ :

:)
marry . mj
۱۵ تیر ۱۸:۰۲
کیفتم خوشمله تازه بعده یه قرن عکسشو تونستم باز کنم :)

امشب میخوام برم ولخرجی :)

منو اینهمه خوشبختی محالهههه:)

ددی بالاخره رضایت داد اونم بخاطر اینکه عیده :)

عیدت پیشاپیش مبارک :)


پاسخ :

ممنون عزیزم
عه؟؟چقد خووووب خوش بگذره تا جا دارررره ولخرجی کن :))

عید شمام مبارک همیشه مس الان خوشال باشی ایشالا:)
bahar ...
۱۵ تیر ۱۷:۵۶
(: چ خوشگله کیفت

پاسخ :

:)فداتم
دنیا
۱۵ تیر ۱۶:۱۹
خیلی خوجملن مبارکت باش سحر جون

هنو نتایجتون نیومده؟

پاسخ :

فدات:)
نه گلم بیستم
✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
۱۵ تیر ۱۵:۱۹
آخه انقد دفتر؟ :/

پاسخ :

کمه؟:))
آقای سر به هوا ...
۱۵ تیر ۱۵:۱۱
منم عاشق این دفترچه های یادداشت رنگارنگ هستم ...

پاسخ :

:)
آذین& گیتی
۱۵ تیر ۱۱:۰۸
کیفه خوشگل بود حق داشتی اینقد دوندگی و تلاش داشتی
شالت خوشگل بود ولی واقعا جییییییییغ بووووداااااااا

در کل خوب بودن خریدات

پاسخ :

آررررررره گفتم الان عکسشو بزارم همه میگن چقد زشته و حیف تلاشت ولی خب اینجوری نشد:))

خعلی جیغ عصن:))

تچکر:)
خودم ...
۱۵ تیر ۰۹:۰۹
خوبه باز پولت تمموم شد وگرنه معلوم نبود...:)))

پاسخ :

خخخ آره میرفتم سوپر مارکت و بار میزدم میاوردم خونه:))
η!li O_O
۱۵ تیر ۰۸:۱۲
عکس قشنگیه سحری ^_^♡

ولخرجی دوس:|

ولی بابام ندوس :|

پاسخ :

کی ولخرجی ندوس؟؟؟باباهامونم مجبورن بدوستن:))
دور همی
۱۵ تیر ۰۵:۴۷
کلا عاشق عکاسیتم(:

پاسخ :

ههههه
حوری دخت
۱۵ تیر ۰۰:۵۹
شال مهم ترههههههه
دفترا رو میخای چیکار اخه

پاسخ :

هم شاااال هم دفترااا فقط واسه رنگاشون:)))
همدم تنها
۱۵ تیر ۰۰:۴۶
کیفت 👍 داره
دفترات فک کنم پشیمان شدی
شال نمیگرفتی دیگه پیدا نمیشد ☺

پاسخ :

هههه اره ولی رنگاش انرژی میدن بهم:))

:-D
سرباز شیعه
۱۴ تیر ۲۲:۰۷
++++++

پاسخ :

=======
ستارهـــــ
۱۴ تیر ۲۱:۱۹
چ دفترای خوجملی:)

شال و دفترا و کیف مبارکت باشه کیف خیلی شیکه:)

پاسخ :

:)ممنون
الهه
۱۴ تیر ۲۱:۱۸
خیییییلی باحالی تو دختررر لذت میبرم از وبلاگت و مدتیه ب طور خاموش میخونمت:)

پاسخ :

مرسییییییییی:)
فاطی نخودی
۱۴ تیر ۱۹:۵۲
منم تو خرید همینم 
به قصد مثلا مانتو میرم خرید وقتی برمیگردم فقط مانتو نخریدم

پاسخ :

خخخ اره دقیقا همینه همیشه:))
ادریس ساتیاری
۱۴ تیر ۱۹:۵۱
خخخخخ :)
آفرین به شما سحر جان :)

حس خوبتون منتشر شد :)

پاسخ :

ممنانم:)
meysam heydari
۱۴ تیر ۱۹:۴۴
خخخخخخخ کارت درسته

پاسخ :

:)مچکر
yasi adkd
۱۴ تیر ۱۸:۵۵
خخخ ...
عین همیم ...
بیخیال بابا :)
خوش باش :)

پاسخ :

:))
**مرضیه **
۱۴ تیر ۱۸:۵۳
واقعا که..پول کتابو نیگا واسه چیا خرج کرد

این رنگی رنگیا چقد خوجلن ولی:)
گفتم الان کیفتم رنگی رنگیه..شیکه کیفت

پاسخ :

فداتم:))
بای پولار
۱۴ تیر ۱۷:۵۹
کیفت ساده و قشنگه. بگو چرا عاشقش شدی.

پاسخ :

:)مرسی
yasna sadat
۱۴ تیر ۱۷:۳۸
کلا آدم به یه هدف دیگه میره خرید با یه چیزای دیگه برمیگرده این یه اصله:))

پاسخ :

دقیقا:)
طاهاعیان خوشمزه :)
۱۴ تیر ۱۷:۲۴
اوه کیف!
اوه کتاب!
اوه کابل تو کیف فاطی!!!

پاسخ :

ههههه
شاهین Za
۱۴ تیر ۱۷:۰۳
سنگ چیشد؟

پاسخ :

آخه سنگم عکس داره که بزارم:///

پستای بعد ایشالا:)
marry . mj
۱۴ تیر ۱۷:۰۰
از الان اعلام میکنم خدا به داد مامان بابام برسه واسه مهر و مدرسه ://///

پاسخ :

آره همچنین:)))
marry . mj
۱۴ تیر ۱۶:۵۶
اره قشنگ درکت میکنم 

خودمم تو همین اوضام هفته پیش رفتم پیتزا بخرم بجاش شکلات و لواشک و ناتلا خریدم 

مامانم قشنگ سرویسم کرد ://///

پاسخ :

خخخخخ چقد میفهممتتتتتت 
marry . mj
۱۴ تیر ۱۶:۵۲
منم اصولا عاشق فرعی جات هستم تا اصلی جات همشم با مامان بابام سر همین موضوع جنگ دارم :)

این دفترا باروح و روان من بازی میکنن چ خوشملن :)

پاسخ :

مث همیم پس:)))

آره دیگه الان تو قشنگ حاله منو دررک میکنی:))
رفیق خاموش
۱۴ تیر ۱۶:۲۳
مبارکت باشه 


یه وقتایی آدم دلش ولخرجی میخواد دیگه :))

پاسخ :

:)کاش یه وقتایی من آدم نمیشم که چیزای اصلی و ول میکنم میرم سراغ فرعی جات:)
رهگذر ...
۱۴ تیر ۱۶:۲۱
خوبه اینطوری
آدم اگه حرف دلش رو گوش بده خوبیش اینه که بعدا شرمنده ی دلش نمیشه و هی برنمیگرده ب گذشته و نمیگه که کاش اونکارارو انجام میدادم...

پاسخ :

اوهوم موافقم:)
رضا .ب
۱۴ تیر ۱۶:۱۲
این که صورتی جیغ نیست
صورتی سوپر جیغ هست

پاسخ :

ههههههه:)
محمدباقر قنبری نصرآبادی
۱۴ تیر ۱۶:۰۶
باحال بود!
اول به خاطر عنوانش اومدم خواندم.
دوم سه چهار خط اول.
بعدش اون روسری فروشی.
نخواستم در خماری بمونم برای همین تا تهش خواندم!

پاسخ :

:)مرسی که خوندین
پشم شیشه
۱۴ تیر ۱۵:۳۷
:(
خدا کنه زن ولخرج قسمتم نشه:|
.
.
.

خخخ

پاسخ :

خخخخ دخترای آذرماهی ولخرجن شک نکن اینم یه راهنمایی بزرگ:))
دخیـ گمشدهـ
۱۴ تیر ۱۵:۳۵
وووووی خوشملللللن

پاسخ :

:)
دختر مهتاب ...
۱۴ تیر ۱۵:۳۰
چ رنگایی عالین

پاسخ :

:)
Tamana .....
۱۴ تیر ۱۵:۲۷
بابا خوش سلیقه :)

پاسخ :

فداتم:)
محمد دانشمند
۱۴ تیر ۱۵:۲۵
اون شال بود؟؟؟؟بالای دفتر ها؟؟؟
رنگشو عاشق

پاسخ :

آره دیگه:)
علی رحمانی پور
۱۴ تیر ۱۵:۱۲
مبارک
مسافر هستم
۱۴ تیر ۱۵:۱۱
همه چی بجز اونچیزهایی که نیاز داشتی..
Fatemeh az 79
۱۴ تیر ۱۵:۰۶
آره خیلی قشنگن ^_^
pariya ...
۱۴ تیر ۱۵:۰۴
 عیب نداره کلا ما دخترا به منظوره خرید اصلی میریم بیرون به فرعی جات میرسیم
مهم اینه به قول خودت بعدا شاید به کارمون بیاد خخخ
کیفتم مبارک باشه قشنگه

پاسخ :

خخخخ آره دقیقا

قربانت:)
ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
۱۴ تیر ۱۵:۰۱
بهلهههه

دفترات و کیفت خیلی قشنگ بود :))

پاسخ :

:) مچکرررر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان