روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

زمستووووووون کجایی؟؟؟دقیقا کجایی؟؟؟ناموسا کجایی؟؟؟مرگ من کجایی؟؟؟

یهووووووو یاده زمستون افتادم...
چقد لاوه این فصل اخه؟؟؟
زمستون واسه من بهترین فصله ساله(سقط شم اگه دروغ بگم)...
هم تولدم تو زمستونه...
هم عاشق برف و بارونم هرچند هیچوقت وقتی بارون میومد مامان نمیذاشت برم تو حیاط و فرداش هم قطعا سرما هم میخوردم://
هم وقتی مامان بزرگم میومد خونمون و من طبق معمول سرما خورده بودم منو رگباری به لبو و شلغم و باقالی داغ میبست با اینکه هیچکدومشونو دوس نداشتم چقد لذت میبردم از خوردنشون...
هم لباسای گرم و زمستونیم خیلیییی حسه خوبی بهم میدادن...
هم وقتی برف شدید میشد مدرسه ها تعطیل میشد{اینم بگم ما بیشتر ازینکه واسه برف و بارون مدرسه هامون تعطیل شن واسه آلودگی هوا تعطیل میشدیم تهرانیاش میدونن چی میگم:)) }
هم الاغمو تو زمستون دیدم 
هم نسکافه و چایی یا سوپ ها و آشای مامان دمه شومینه خیلی مزه میداد
هم انار دون شده با نمک و گلپر دم پنجره خیلی مزه میداد
هم شب یلدا تو زمستونه
هم از کتاب به دست دید زدن خیابون خیس از پشت پنجره واقعا کیف میکردم
هم درس خوندن تند تند و پرت کردن کتابا تو کیفم بعدش مث جت پریدن تو بالکن و چایی خوردن و رمان خوندن و...
هم درختای انجیر و انگور و گلا و گلدونای حیاط که گل و برگشون ریخته بودن
هم پوشیدن پالتو و شالگردن واسه رفتن به مدرسه
هم چکمه هام(پوتین/بوت) که همیشه کل راهرو رو گلی میکردن
هم وقتی با بچه ها از کلاس زبان رو پیاده روهای خیس قدم زنان میومدیم و پالتوها و بارونیامونو تو راه درمیوردیم و یخ میزدیم و فرداش یه سرما خوردگی حسابی...
هم آفتاب کمرنگ ظهر...
هم زود شب شدنا...
هم اینکه نصف زمستون و من مریضی من و بینی قرمز...
همشووووون چقد خوب بودن واقعا دلم واسه زمستون تنگ شده...
الان که دارم اینارو مینویسم شدیداااا هوس زمستون کردم...مخصوصا بستنی زمستونی...آخی یادش بخیر...
کاش زودتر تابستون تموم شه چقدر تابستون تا الان واسه من بد گذشته واقعا چقدررررررر... ساعت خواب و خوراکم تغییر کرده انگار یه مرده ام از نوع زنده... عصن نمیدونم امروز جمعس یا شنبه یا چندمه یا مثلا دیروز صب که یه نیم رو زدم به بدن تا الان هیچی نخوردم که هیچ از ساعت هفت بعد از ظهر دیروز تا امروز صب خوابیدم(توجه کنید که من خرس قطبی نیستممممم فقط اثرات این قرصاس که خواب آوره)
 سردردا هم که همینجوری داره بیشتر میشه...
دقیقا اینکه میگن انگار آدم تو خلسه یا خلاعه رو دارم این روزا حس میکنم...
اینم بگم و برم:)
خوندن" بعد از پایان" وحشتناکانه و به طرز فجیع ناکانه توصیه میگردد نقطه سر خط:)

۰ ۰
amin ahmadiyan
۲۵ تیر ۱۲:۵۶
سلام دوست عزیز من وبلاگ بسیار جالب و قشنگی دارید

ممنون میشم اگه وبلاگ منو دنبال کنید

اگه تمایل داشته باشی با هم تبادل لینک کنیم 

ممنون از سخاوتت
منتظرتان و چشم براهتان هستیم
فرشته ..
۱۵ تیر ۱۲:۲۹
چرا با احساسات مردم بازی میکنی؟هان؟ منم اینایی که گفتی میخوام(ایکون غمگین)
ما اینجا برف نداریم.شومینه هم که واسه هوای ما مسخره است.
پالتو و شال گردن هم که کم می پوشیم.
ولی در کل من عاشق زمستونم و متولد بهمن یعنی تو دل سرما.
زمستون زیبایی در پیش داشته باشی
یاعلی

پاسخ :

ههه
به به بهمن:))
همچنین گلم:)
مهرسا زند
۱۳ تیر ۱۸:۳۱
ما 3 تا هم زمستونی ایم 10 دی ماه :)

وی لاو زمستون ^_^

پاسخ :

ای جانم:))
بای پولار
۱۳ تیر ۱۷:۴۲
اسفندش که خیلی خوبه. خیلی.
باقیش هم خوبه که همون یک خوبیش کافیه برای دوست داشتنش :)

پاسخ :

اسفند ؟بدک نیس:)

:)
دنیا
۱۳ تیر ۱۶:۴۱
یه سوال اصلا مرا یادت می اید عایا؟

پاسخ :

بلی
دنیا
۱۳ تیر ۱۶:۳۳
من بسی زیاد میترسم
راستی تو ام نمونه ای نه؟

پاسخ :

بلی
دنیا
۱۳ تیر ۱۶:۱۷

بیای ها.....
راستی تو نگران نتایج نیسی استرس نداری؟

پاسخ :

دارم
دنیا
۱۳ تیر ۱۶:۰۵
حالا وللش خودت خوبی سحر خانم
ادرس وبمو قبلا بت دادم
بازم میدم بیای خوشحال میشم بسی زیاد
dokhtarakitanha79.blogfa.com

پاسخ :

:)قربانت
دنیا
۱۳ تیر ۱۵:۵۵
من که تو یه کانالی دیدم نتایج استان تهران اعلام شده
دنیا
۱۳ تیر ۱۵:۴۱
سلام 
بعد کلی درس خوندن وقتم ازاد شد بیام وبت
راستی قبول شدی دیه نه؟
ما که هنو نتایجمون نیومده

پاسخ :

سلام هنوز نتایج نیومده.
دلقــ ــک
۱۳ تیر ۱۴:۵۲
منم زمستون و پاییزو ترجیح میدم
تابستون با این گرماش واقعا غیر قابل تحمله :/

پاسخ :

واقعا:/
شکوه شب وروز
۱۳ تیر ۱۲:۵۴
نمیدونم ولی چرا هیچ کدوم ازفصلها رودیگه نمیخوام

پاسخ :

چراااااااااااااا:(
SИ♡Ѡ MΛИ
۱۳ تیر ۱۲:۳۸
منم که کلا زمستونیم (:
به خاطر همین فصله که آدم برفی رو دوس دارم (:
متن خیلی قشنگ بود ((((((((((:
اصن عالی بود (:
اون شوکولاته کنار فنجونرو (:
ایول بازم کتاب بازم کتاب (:

پاسخ :

:))
مممچکرررررررم

هاهاهاهاهاهاهاهاااااااااا تلخه:)

:)

هوپ ...
۱۳ تیر ۰۰:۵۵
یه سوال فنی هم داشتم ازت ؛)) 15 آذر احیانا توی زمستونه ؟ ؛))

پاسخ :

:) واقعا 15 آذر تو زمستون نیس؟؟؟؟؟:)
هوپ ...
۱۳ تیر ۰۰:۵۳
من چون سرماییم زمستون رو عاشق نیستم ولی همه ی این توصیفایی که از زمستون کردی رو دوست دارم ، مخصوصا تیپ زمستونی !
کتاب بعد از پایان... موضوعش چیه ؟

پاسخ :

:)

شخصیت‌های اصلی رمان  دو زن مستقل و «خودساخته»ان که هر دو از شهرشون مهاجرت کردن... رؤیا زنیه که برای گریز از معمولی بودن و در دام زندگی معمولی نیفتادن، از شهر خودش، تبریز، به تهران مهاجرت می‌کنه و منظر زنی بروجردیه که به دلایل نامعلوم مجبور می‌شه از ایران به سوئد مهاجرت کنه. وجه اشتراک این دو زن در مهاجرت به قصد فرار، روی پای خود وایسادن و به تنهایی بار زندگی رو بر دوش کشیدنشونه به جز این اشتراکات، از حیث خلق و خو، تفاوت زیادی بینشون وجود داره در کل هردوشون به دنبال هویتشونن اینم یه قسمتش که من دوس دارم:
«فکر کنم وقتی تو در کتابخانه دنبال کتاب‌های گاندی بودی، من چه‌گوارا بلعیده بودم. به کمتر از او رضایت نمی‌دادیم. تلفات زیاد دادیم. همه‌مان این ور و آن ور دنیا پخش و پلاییم... با این حال اگر از آرزوهامان بپرسی همه می‌گوییم یک زندگی آرام... یک آپارتمان و یک شوهر و یک بچه...»
یعنی همه آن چیزهایی که این زن‌ها، جوانی و شور زندگی‌شان را برای فرار از آنها هزینه کردند.
صفحه:77-78:)

رفیق خاموش
۱۲ تیر ۱۹:۰۸
منم افتادم:)

پاسخ :

:))
رفیق خاموش
۱۲ تیر ۱۸:۵۲
تابستونو دوس دارم اما وقتی میاد خیلی گرمم میشه:)

زمستونم دوس دارم اما وقتی میاد  خیلی سردم میشه:)


بین دو گزینه پاییزو بهار اگه یکی رو انتخاب کنم دل اون یکیا میگیره

 پس ترجیح میدم همه فصلا رو دوس داشته باشم


عنوان پستت چقد بامزه س:))

پاسخ :

آره منم تمام عمرمو منتظرهتابستونم وقتی میاد عصابمو داغوون میکنه:)

خخخخخخخ من سردم میشه ولی خعلی دوسش دارم


:))خخخ

فداتم:)
مهرسا زند
۱۲ تیر ۱۷:۲۷
سلام وب خوبی داری 

به وب منم سر بزن خوشحال میشم 

پاسخ :

:)
شاهین Za
۱۲ تیر ۱۶:۵۹
هم زمستون قشنگه هم پاییز
هم الان استرالیا و برزیل و آفریقای جنوبی و کلا نیم کره ی جنوبی زمستونه
هم ایشالا قسمت شه تو تابستون یه سفر بری نیم کره ی جنوبی
هم لته من نیز دوس
هم گلاب برای سردرد خوبه میگن از نوع میگرن
هم سپهر خلسه گوش میکنی ؟؟؟

پاسخ :

هم میرم استرالیا:)))

هم گلاب ندوس

هم فقط گله منشو گوش کردم:)
marry . mj
۱۲ تیر ۱۶:۳۵
منم زمستون میخام 

متولد کدوم ماهی سحر ؟من 15 بهمنم بقول داییم قلب زمستون 

نسکافههههه

اخ گفتی خدا کنه زودتر زمستون شه 

پاسخ :

:)

15آذر

:))

اره بقران خسته شدیم:)
~ Miss Taraneh ~
۱۲ تیر ۱۶:۳۲
برف بابک جهانبخش :)))))))

پاسخ :

برف عبدالمالکی

برف فرهاد

برف مهدی جهانی

واااایییییییییییییییییییییی:)
یک من
۱۲ تیر ۱۵:۳۴

خیلی ممنونم که اومدی ...

نظر لطفته

پاسخ :

:)قربان شما
خودم ...
۱۲ تیر ۱۵:۲۴
خب الانم زمستونه دیگه!!!اونجا برف نمیاد ؟؟اینجا ک ما تعطیلیم بخاطر سرما.
:)الان سردت شد؟اینطوری جو میدن:))

پاسخ :

واااااااای جدیی؟کجا زمستونه من بیام؟؟:)))
مسافر هستم
۱۲ تیر ۱۵:۱۶
بندرعباس نیستید ببینید....
Fatemeh az 79
۱۲ تیر ۱۵:۰۲
هوا چقدر گرم شده...

پاسخ :

بستگی داره منظورت کجا باشه:))
♠Mãh§â♣ ...
۱۲ تیر ۱۴:۵۷
منم زمستون دوس :)

پاسخ :

 صدالبته=)

 از عکس پروفت معلومه:)
علی رحمانی پور
۱۲ تیر ۱۴:۴۴
خخخخخخخخخ

پاسخ :

هرچی فک میکنم میبینم هیچ جاییش خنده دار نبود این پست:)
ریحانه. الف :)
۱۲ تیر ۱۲:۵۰
ژوون دیگه :)

پاسخ :

:))
pariya ...
۱۲ تیر ۱۲:۳۷
منم متولد تابستوم ولی از زمستون خوشم میاد

با خوندن پستت خنک شدم  به به

پاسخ :

:)
خخخخ خداروشکر:)
bahar ...
۱۲ تیر ۱۲:۳۴
(: وای نسکافه دلم خواست

پاسخ :

:)
رهگذر ...
۱۲ تیر ۱۲:۲۸
منم چند وقت پیش خیلی هوس زمستون کرده بودم
ما خیلی برف نداریم.شاید بهتره بگم ما خیلی کم برف داریم
اون وقت چشامو میبستم و خودمو با پالتو تصور میکردم تو خیابون که باد و بارون میخوره تو صورتم...

خیلی خوب احساساتت رو منتقل کردی عزیزم
چ قرصی میخوری سحر؟؟
اون کتابه چیه ک گفتی؟رمان ه ؟
من ک هیچ انگیزه ای برای خوندن هیچی ندارم.درضمن بخاطر ماه رمضون و روزه و تغییر ساعت خوابته که یه کم این روزا این شکلی شده....

پاسخ :

مثه الان من:(
خخخخ

فداتم

میگرن دارم برا همون قرص میخورم:)

پس از پایانو میگی؟

جدییییی چرا بخون  انقد حال و هوات عوض میشه:)

آره انگار :)
ریحانه. الف :)
۱۲ تیر ۱۲:۰۲
یادش بخیر ...زمستون چقدر توی خیالم ویژه است عآ..ولی وقتی خودش میرسه هیچ کار خاصی انجام نمیدم دقیقا :/
ژووون باو نسکافه *_*

پاسخ :

خخخخ
بفرمایید:)
Lady cyan ※※
۱۲ تیر ۱۱:۵۴
:)))))))))))))
زمستون و اینا رو بیخیال اون نسکافه اس چیه؟
من میخوام بابا
اوه اوه
پیوند ها رو :))))))))))

پاسخ :

نسکااافس :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان