روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

سایه های این روزهای من...

 

سایه ها...
 
انگار حرف می زنند...
 
این روزها..
 
سایه من ؛ همدم تنهایی امشده است...
 
حس سفید و خاکستری شدن اینجا !
 
نشانه ی دوباره جوانه زدن است...
 
چند سطر آبی می شوم...
 
چند سطر سفید...
 
و گاهی خاکستری...
 
دوست دارم تنها باشم...
 
با خیالی ؛ خالی از با تو بودن ها...
 
دوست دارم به یاد آن روزهای گذشته...
 
در خلوتی...
 
کنج آرام این کلبه ی خالی...
 
از جنس شیشه...
 
شکننده ...
 
 به یاد آن روزگاران...
 
خاطراتم را یاد کنم...
 
تمام می شود...
 
تمام ناگفته های من...
 
فقط چند نقطه چین باقی می ماند...
 
تا حرف های سادگی هایم را...
 
دوباره تکرار کنی...
 
#S҉A҉H҉A҉R҉

#بهترین پست کلبه شیشه ایانه طور به عقیده خودم ...

بشنوید...


 

۰ ۰
فاطمه نظری
۱۵ خرداد ۱۰:۵۴
:)

پاسخ :

:)
bahar ...
۱۴ خرداد ۲۰:۳۱
((((: نوچ حیف دل رحمم

پاسخ :

عشقمی:)
سید حسین حسینی
۱۳ خرداد ۱۷:۰۷
ممنون

پاسخ :

:)
رهگذر ...
۱۳ خرداد ۱۶:۳۵
چقدر جمله ای که بالای صفحه نوشتی درسته لامصب :/

پاسخ :

:))چقدررررر اخه چقدررررر
بهار پاتریکیان D:
۱۳ خرداد ۱۴:۳۳
هیچیت نیست بالام جان :))))
گفتم که خیلی قشنگه ، تعریف خرکی بود =))))

پاسخ :

حله دادا نه ببخشید بالام جان:)))))
بهار پاتریکیان D:
۱۳ خرداد ۱۴:۲۸
این حجم از شاخ و خفن و قشنگ بودن بی سابقس :)))

پاسخ :

مگه من چمه تازشم:(
yasi adkd
۱۳ خرداد ۱۱:۳۸
عالی بود :)

پاسخ :

:)فداتم
bahar ...
۱۲ خرداد ۲۳:۳۱
تبادل لینک نمیکنییییییییییییییییییییییییییییی؟ بزنم دوتاشی

پاسخ :

دلت میاااااد؟؟؟؟؟؟؟نه عصن دلت میاد؟
❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
۱۲ خرداد ۱۹:۱۴
ســـــــــــــــــــلام:)



آپــــــــــــــــــــــــــ:)ـــــــــــــــــــــم
...دُخمَلـِ اوجولاتیـ...
۱۲ خرداد ۱۳:۰۴
تو چند خط اول گفتی جوانه زدن یاد تولید مثل غیر جنسی به روش جوانه زدن مانند هیدر و مخمر افتادم.

لامصب این امتحان زیسته بد تحت تاثیرم قرار داده

پاسخ :

خخخخخخخ خیییییلی خیییییییلی از دس رفتی خواهر
طاها میرویسی
۱۲ خرداد ۰۷:۲۱
:)
قشنک بود
قسمت پیوند ها رو تازه دیدم!
مسخره ترین؟!
:|
خوبه !
خودمم نوشتم مسخره بازی هام!
خوشحالم که تونستم لقب مسخره ترین وبلاگ بیان رو بدست بیارم! :)

پاسخ :

خخخ جدا؟؟؟؟؟گفتم الان میای وبلاگمو نابود میکنی از عصبانیت:)))))
علی اصغر
۱۲ خرداد ۰۰:۳۲
چوخ گوزل و بسیار زیبا

پاسخ :

تچکرات:)
yasna sadat
۱۱ خرداد ۲۰:۳۲
اللهییییی چقد قشنگ..

پاسخ :

قشنگه؟؟؟ممممییییییییییییسییییییییییییی
علیرضا یاغموری
۱۱ خرداد ۲۰:۱۸
بسی زیبا بود
اصلا خیلی خوشم میاد از کلبه شیشه ایانه طوراتون (:

پاسخ :

خخخخ ممنان:)
آرین :)
۱۱ خرداد ۲۰:۰۷
اوه ماى گاد چه شاخ  :))))))

پاسخ :

خخخخ درین حد شاخم من عصن:))))

میگم خیلی معلومه؟؟
ツ η!li
۱۱ خرداد ۱۸:۵۳
:)

پاسخ :

{استیکر عصبانیت گونه}
دخترک ناآرام
۱۱ خرداد ۱۸:۳۵
+++++++++++++

پاسخ :

=========
مسافر هستم
۱۱ خرداد ۱۸:۲۸
زیبا بود
مثل همیشه

پاسخ :

ممنونم◕ ‿ ◕
روشا مجد
۱۱ خرداد ۱۸:۲۴

به به...

زیبا بود...:)

پاسخ :

ممنونم زیاد◠‿◠
❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
۱۱ خرداد ۱۸:۲۱
بسی ریبا:)


(هزاران بوس تقدیم به تو)

پاسخ :

قربونت عشقولی:)


—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
—–-▒███████████▒
—▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒
-▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒
-▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒
-▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒
—▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒
—–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒
——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒
———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒
———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒
————▒██▒▒██████████████▒▒██▒
————–▒██▒▒████████████▒▒██▒
—————-▒██▒▒██████████▒▒██▒
—————–▒██▒▒████████▒▒██▒
——————-▒██▒▒██████▒▒██▒
———————▒██▒▒████▒▒██▒
———————-▒██▒▒███▒▒█▒
————————▒██▒▒█▒▒█▒
————————-▒██▒▒▒█▒
—————————▒██▒█▒
—————————♥♥♥♥♥♥
—————————-♥♥♥♥♥
——————————♥♥♥
—————————-—♥♥
تقدیم به شوما
Lady cyan ※※
۱۱ خرداد ۱۸:۱۵
عالی بود واقعا
اهنگ هم که از اون بهتر

پاسخ :

قربونت 

آره واقعاااا یگانه تکه   
نارینم :)
۱۱ خرداد ۱۸:۱۴
:)

پاسخ :

:)
bahar ...
۱۱ خرداد ۱۸:۱۲
(((((((((: نبینم سحر شادشیطونمون نالاخت باشه هاها به این فکر کن امتحانامون تموم دارن میشوند هاها

متن فوق العاده بود ((((((: مثل همیشه

پاسخ :

 نه بابا من همون سحر شیطونه میمونم خخخخخ آدم بشو ک نیسمᵔ.ᵔ 

هاهاهااااااااااا امتحانا تموم شه وبلاگمو پست بارون میکنم به همین برکت قسم حالا ببین<(^,^)>

فدااااتم که عصن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان