روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

بچه که بودم خیلی آنااااچ بودم.....عاشق خودمم به مولا دومی ندارم عصن تو دنیا...

میگن بچه که بودم خییییلی آروم بودم ولی الان از دیوار راست میرم بالاシンプル のデコメ絵文字من تکذیب میکنم من فقط شادم وگرنه شیطنت که عصن تازه شیطنتم بد نیس کهシンプル のデコメ絵文字ولی خوب قبل از شروع سال تحصیلی جدید خانواده بام اتمام حجت کردن دس از این کارام بردارم ینی آدم شم چون امسال نمره انضباط مهمه واینا ولی من تخس تر و شیطون تر شدم:))))اینقدم حال داد که نگو کمالمم تو دوستام اثر کرد نمونش نیلو باش حرف میزدی صداش از ته چاه درمیومد لپاش سرخ میشد بچم الان دیگه منو گذاشته تو جیبش فک کنم زیادی بش اثر کردمシンプル のデコメ絵文字

این عکسو از تو آلبوم انداختم تار شد دیگه حال نداشتم دوباره بندازم ولی باحال شده نه؟؟؟シンプル のデコメ絵文字

طی کلنجارات تصمیم گرفتم ویلون و اعلام کنم بخرن دیگه چیکار کنم عاشق ویولونم ولی جدن هیچ استعدادیم ندارم تو یادگیریشم خنگم خیلیم بد میزنم ولی دوسش دارمシンプル のデコメ絵文字

یهویی از مغز خطور کرد نوشت:هروقت تونستی لواشک ترش با نمک و بزاری گوشه لبت و نجویی میتونی بگی به نفست مسلطیシンプル のデコメ絵文字

امروز یه مدل موی ساده و خشگل تو اینترنت دیدم میخواستم عین اون موهامو درست کنم هیچی دیگه 4ساعت درحال کوشش بودم شیک و مجلسی گند زدم تو موهامシンプル のデコメ絵文字وقتی داشتم سشوار میکشیدم گیر کرد به شونه منم تافت و خالی کرده بودم روش هیچی دیگه با کمک پدر و مادرجان و جیغ و دادای من نصف موهای نازنینم کنده شدシンプル のデコメ絵文字

من نمیدونم فازشون چیه یه روز واسه مطالعات خوندن وقت گذاشتن 4روز واسه زبانシンプル のデコメ絵文字

عنوان و بگیرین نریزهシンプル のデコメ絵文字

چن روزه دیگه ماه رمضونهシンプル のデコメ絵文字 من تو ماه رمضون بیشتر از اینکه تشنم شه گشنم میشه حتی دیده شده نزدیکای عذون عر میزدم و به موذن زاده التماس میکردم عذونو بگهシンプル のデコメ絵文字

از بعد از ظهر قراره 5دقیقه دیگه شروع کنم مطالعات بخونم シンプル のデコメ絵文字

و در نهایت هرجا سخن از باحال بودن است نام ایرانی ها میدرخشدシンプル のデコメ絵文字

کامنت یک ایرانی زیر پست هیلاری کلینتون به زبان فارسی: رئیس جمهور شدی واسه ایرانیا شاخ بازی در نیاریا گل من!シンプル のデコメ絵文字


۰ ۰
...دُخمَلـِ اوجولاتیـ...
۱۲ خرداد ۱۳:۳۵
عاخی 
اوچیل موچیل
پاستیل من
نفسم
عخچم
جوگولی 
بوچ بوچ
موشییییییییییییییییییی
اوخ دلم

پاسخ :

خخ فداااااااتشم بوس بوس
ree raa
۱۱ خرداد ۲۲:۳۵
:)) احتمالا از اون بچه ها بودی که ظاهر معصوم دارن ولی آتیش پارن:))

ویولون به نظرم سخت ترین سازه!:/ ادم از کت و کول نمیافته؟:))

پاسخ :

خخخ جدا؟؟؟؟؟؟؟:/واقعا حرف مامانمو زدی چه شباهتی دارین :)))))))))

آره همه میگن ولی من دوسش دارم و به بدترین شکل ممکن میزنم حالا هنرنمایی هامو میزارم ببینین :)

نه وقتی دوسش داشته باشی خستگی واست معنی نداره:)
Y-10
۱۱ خرداد ۲۰:۴۵
سلام
ببخشید سحر جون شما احتمالا تو دبیرستان ولیعصر درس نمیخونین؟
آخه برنامه امتحانیتون مثل مال ماست .
البته فضولی نباشه یه موقع ها !

پاسخ :

سلام گلم:)

نه عزیزم چون نهما امتحانشون استانیه و هماهنگه برنامه امتحانیشون یکیه:)

نه فدات شم فضولی نیس:)
Y-10
۱۱ خرداد ۲۰:۴۳
سلام
ببخشید سحر جون شما احتمالا تو دبیرستان ولیعصر درس نمیخونین؟
آخه برنامه امتحانیتون مثل مال ماست .
البته فضولی نباشه یه موقع ها !

پاسخ :

:)
❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
۱۱ خرداد ۱۲:۵۹
به شیطونی دخی شیطون میرسی؟؟؟؟

آجی گلم سر نمیزنی جدیدا..
قبلا با معرقت تر بودی که ::::(
با این حال ولی من میدوستمت:)

پاسخ :

بغلههه:))

عزیزم من وقتی میام بیان به همه بلاگای بروز شده سر میزنم به شومام که همیشه سرزدم که:))

من نیز همچنین:)
نویسنده عشق
۱۱ خرداد ۱۱:۵۳
آناچ بودی :|
بچه دوس ^_^

پاسخ :

بععلهههه :)))

من نیز:))
علیرضا یاغموری
۱۱ خرداد ۱۱:۲۷
شیطنت بد نیست فقط اگه به مرحله ویرانی نرسه |:
کلا یه عمر زحمت خانواده های دوستاتونو به باد دادینا |:
آسون ترین چیز یادگیری سازه
چون بدون اجباره و از روی عشقه (:
من میدونم شما موفق میشین (:
ایوای
کلا بیان داره تلفات مویی میده ها
برا شما خوبه برا ما انشا وقت داده بودن ولی شیمی نه |:
ماه مبارک رمضون
یا به دوستان لمجون برا شما مبارک |:
کامنتش از پهنا تو پانکراسم |:

پاسخ :

:)))

:)

:))))

از پهنا تو مری تون:))))
بهار پاتریکیان D:
۱۱ خرداد ۱۰:۰۷
کامنتش که منو پوکوند عصن :)))))
چه چاقالو بووووودییییییی :)))))))

پاسخ :

از پهنا تو جزایر لانگرهوست:))))

منننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟نخیییر فقط توپولو بودم همییییییین:)
yasi adkd
۱۱ خرداد ۰۸:۳۸
خخخخ :))

پاسخ :

:)))))))
Lady cyan ※※
۱۱ خرداد ۰۷:۴۹
خخخخخخخخخ 
تاره اما نی نی نازی به نظر میای:-)
من امسال نمره انظباطم نابوده... 

پاسخ :

خخخ فدوووووت

خخخخخ واس منم فک نکنم خوب بشه:))
bahar ...
۱۱ خرداد ۰۷:۱۲
خخخخ عصن من درگیر کامنتم مرسی هم وطن ای خاک تومخت سحر  برو ایفون بخر به جای ویلون هی من میگم گوش نمیدی پاشم بیام بزنمت

پاسخ :

خخخخخ عاره کامتش تو پانکراست عصن:))))

عه؟؟؟چمیدونم گیر کردم همچون خری در گل نمییدونم دوراهی سختییه:))))

دلت میاد منو بزنی عثن؟:(

{شکلک لوس همراه با عینک دودی}
طاها میرویسی
۱۱ خرداد ۰۷:۰۲
عکست چه کیفیتی داره لامصب
چه کیفیتی داره گل من!

پاسخ :

حال کن کیفیت و
خانم خونه
۱۱ خرداد ۰۲:۳۹
اخی

پاسخ :

:)
ツ η!li
۱۱ خرداد ۰۱:۰۳
خخخخخخخ عجب

عکست برام تاره ها :|

پاسخ :

خخخ:))))

چ جالب برا منم تاره:)))
برنامه نویس جوان
۱۱ خرداد ۰۰:۵۲
:)
اره بودی

پاسخ :

:))))
بابا لنگ دراز
۱۱ خرداد ۰۰:۲۸
کل پست هیچی،کامنت هموطنمون تو حلق ترامپ :)))

پاسخ :

ینی چییییی پست هیچی من ضحمت کشیدم نوشتم:))))))))

خخخخ کامتش تو جزایر لانگرهوس اشتون:)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان