روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

اندر احوالات شخصی که شمبه امتحان علوم دارد و نحوه درس خوندن او...+موقت است این پست...

درس خوندن امروز من: 
خوابیدن روی کتاب و جزوه ی فیزیک
گرفتن مشکلات و نواقص گل های قالی
جمع کردن آشغال های ریز و درشت اطراف زمین
خاک گیری گوشه های موبایل
گرفتن چندین عکس با گوشی از خودم در حالت های مختلف ژست درس خوندن
اس ام اس بازی با بچه ها که هر کدوم چه قدر درس خوندن
خوندن یادگاری های جزوه که رفقا سر کلاس نوشتن
خسته شدم و رفتم یه چیزی بخورم

و در نهایت اندر احوالات شخصی که شمبه امتحان عولوم دارد و درحال خواندن است و نمیفهمد را در اینجا ببینید....

مطمئن نیستم این آهنگ و بشنوید هنوز سرجاتون نشسته باشید...

خب دیگه من برم بدرسم 

ددابز


 

 

 

۰ ۰
فاطمه ❤❤
۲۶ بهمن ۲۲:۵۱

خیلی درسا سخته خدایی اه من که هیچی بلد نیستم از درسای امسال😭

Tamana .....
۰۶ خرداد ۲۳:۱۳
موفق باشی منم ازتو کم ندارم خخخخخخخخ
وووی یکی بیاد منو بگیره وسط درسم قر حال میده ها 

پاسخ :

ممنون عسیسم توام علوم داری؟؟؟؟؟

خخخخخ بدجووووور
علیرضا یاغموری
۰۶ خرداد ۲۰:۳۸
شیمی که خوبه
یکی میگیره یکی میده 
تموم (:

پاسخ :

خخخخ نه برادر من همین نیس:)
دخترک نا آرام
۰۶ خرداد ۲۰:۳۰

خداییی حسش نی

پاسخ :

آره ناموسا:)
دکتر آرمین اینترنتی
۰۶ خرداد ۲۰:۲۰
خخخ
امروز خواسم فیزیک بخونم:/
وقتی پاشدم:/
نکاه ساعت کررم دیدم3 ساعت خوابیده بودم:/
ههههه

پاسخ :

خخخخ منم عصن خاطرات مهد کودکم با کیفیت اچ دی میاد جلو صورتم عصن نمیشه ک:)
bahar ...
۰۶ خرداد ۲۰:۱۵
وای رسم شکلااااااا واییییییییییی اون الکترون میده اون میگیرههههه اون شراکت میکنهههه اون نمیکنه واقعاتوقع دارن ماحواسمون به درس باشه

پاسخ :

وااااالااااا رسم شکللللللل ووییی اوند چوبی وووووووی اوند ابکش:"(

خزه

همزیستی

گلسنگ

همیاری

رقابت:"(
دخترک شاداب
۰۶ خرداد ۲۰:۰۴

دقیقا

حسش نی

موفق بشی ایشالله

پاسخ :

عصلناااااااااا عصلن:"(

مرسی گلم
bahar ...
۰۶ خرداد ۱۸:۲۸
دخیخامخصوصااین ترکیب یونی اینامتنفرم ازشوننننننننننننننننننننننننننن

پاسخ :

کوالانسییییییی و نگووو وایی یون:////

آنیون://///////

کاتیون:////////////////////
Faber Castel
۰۶ خرداد ۱۶:۴۳
خخخخخخخخخخخخ
اینگار منو روایت کردی :)))

پاسخ :

خخخ جدن؟:))
bahar ...
۰۶ خرداد ۱۶:۲۴
خخخخ وای من تازه الان درکتابوباززکردم فصل دومم اسلین به من

پاسخ :

اوه اوه من اونو دیشب خوندم اخ که عصن نمیرف تو مخم
بهار پاتریکیان D:
۰۶ خرداد ۱۶:۱۳
ددابظ :)))

پاسخ :

نیومده کوجا؟؟؟

ددابض
بابا لنگ دراز
۰۶ خرداد ۱۵:۵۱
خدا قوت

پاسخ :

خخخ تشکرات:)
علیرضا یاغموری
۰۶ خرداد ۱۵:۴۲
حسش نیس |:

پاسخ :

نییس حسش نیییییس حس درررررررس نیییییییس://
آرین :)
۰۶ خرداد ۱۵:۳۲
من حس خوندن مطالعات ندارم !  :/
میدونم تو هم همین حسو نسبت به علوم داری  :|

پاسخ :

چقد خوبه که درک میکنی دقییییقا :)
علیرضا یاغموری
۰۶ خرداد ۱۵:۲۹
امیدوارم 20 بشین
من خودم ریاضی دارم نشستم جلو کامپیوتر |:

پاسخ :

:)میییییشم

خو برو بخون فرزندم:)
برنامه نویس جوان
۰۶ خرداد ۱۵:۲۹
موفق باشی

پاسخ :

ممنونم:)
طاها میرویسی
۰۶ خرداد ۱۵:۲۹
ددابز :|

پاسخ :

ددابض
دل آرام
۰۶ خرداد ۱۵:۱۶
موفق باشید

پاسخ :

ممنون گلم:)
yasi adkd
۰۶ خرداد ۱۵:۱۴
خخخ ...
این دقیقه کار من یک روز قبل هر امتحانیه :)

پاسخ :

خخخخ عصن امکان نداره درس بخون باشی و این مراحل و انجام ندی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان