روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

شبایی که بی خوابی دیوونت میکنه و دلتنگی بلایی به سرت میاره که تو نوشته های ویلسون دست میبری...

یه شبایی هست در حد مرگ خوابت میاد ولی هرکاری میکنی خوابت نمیبره...

یه چیزیه که مانع خوابیدنت میشه...

یه چیزایی مثه فیلم از جلوی چشمات رد میشن و عذابت میدن....

خاطرات...

دلتنگی...

فکر...

خیال...

نمیدونم اسمشون چیه...

هرچی که هست داغونت میکنه...

حتی دیگه آهنگ های سامان ومهدی و میثم و مرتضی و بابک و ....هم ازکلافگیت کم نمیکنه...

اونوقته که دفترچه خاطراتی که خیلی وقته توش ننوشتی رو باز میکنی...

خاطراتت قبلت و مرور میکنی...

خاطراتی که باهات چه ها که نکرده...

خوب...

بد...

فرقی نمیکنه هرخاطراتی که ازش باشه و خودش نباشه

مثله نمکیه که رو زخم دلت میپاشن....

آخرش دلت و به دریا میزنی و...

مینویسی...

از هر دری...

از چیزای بی ارزش که ناراحتت میکنه...

از همه چی که باعث شده بیشتر از همیشه تو خودت بشکنی و دم نزنی...

و درنهایت...

 به قرص خواب متوصل میشی که بخوابی...

دوازدهمین نوشته ای که دیشب داخل دفترچه خاطراتم نوشتم:

  • هر شب برای خودم دعا میکنم که آرام باشم...
    وقتی طوفان می آید، همچنان آرام باشم تا طوفان ازآرامش من آرام بگیرد...
    برای خودم دعا میکنم تا صبور باشم؛ 
    آنقدر صبور باشم تا بالاخره ابرهای سیاه آسمان کنار بروند و خورشید دوباره بتابد...
    برای خودم دعا میکنم تا خورشید را بهتر بشناسم... 

  • اما پیش از این ها دعا میکنم هیچکس برای آروم خوابیدن به قرص خواب متوصل نشود...
  • این دعاها کوچکند اما پذیرفته شدنی...مگرنه خدا؟
  • #کتاب: "کوچک آرامش" با اندکی تلفیق سحرگونه ای:)
  • نویسنده کتاب:پاول ویلسون


۰ ۰
طاها میرویسی
۰۶ خرداد ۱۴:۲۱
وقتی مهدی و سامانو بابکو اینا حالتو خوب نمی کنن

جعفر گوش کن !!

پاسخ :

امتحان کردم حالمو بدتر میکنه مخصوصا اهنگ ساقیاش 
بز بز قندی
۰۶ خرداد ۱۳:۱۴
الهی فدای اون بی خوابی هات بهترین آجی

پاسخ :

خدانکنه عزیزم فداتشم اجی عزیززززززززم:)
❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
۰۶ خرداد ۱۱:۰۶
بسی زیبا بود پست گرانمایه تان!!!!!!




ولی حوالی ما غم ممنوعه((فیلترشده :)

پاسخ :

ممنون:)

چقد بد:(
دخترک نا آرام
۰۶ خرداد ۱۰:۱۴

بدترین شبای زندگییییی

که قرص خوابم راه درمانش نیست

پاسخ :

:(
علی اصغر
۰۶ خرداد ۰۱:۲۹
من بعضا از خواب می پرم مثل بچه یتیم ها
که خودم هم از اونا هستم جوری دلتنگ
می شوم که به زور دوباره خوابم می بره

پاسخ :

چقد زیبا:)
yasna sadat
۰۶ خرداد ۰۱:۰۱
قرص خواب 

چرا سحر جوووووووووونم:(

پاسخ :

اره فداتشم خوابم نمیبره که:"(
Tamana .....
۰۶ خرداد ۰۰:۳۲
اوف مزخرف ترین شبان و طولانی ترین...
نوشته قشنگی بود

پاسخ :

اره

قوربونت:)
Faber Castel
۰۵ خرداد ۲۳:۱۰
چشماتو ببند و فراموش کن
زندگی ارزش هیچ کاری رو نداره
حتی فکر کردن به آدماش :)

پاسخ :

هعیییی.....
بهار پاتریکیان D:
۰۵ خرداد ۲۱:۲۰
شبای نکبتی هستن ، 
قشنگ تبادل جون با خواب میکنن تا صب ، جون میدی ، میخوابی ..

پاسخ :

اره بخدا پس توام میدرکی منو:"(
برنامه نویس جوان
۰۵ خرداد ۲۰:۲۸
قشنگه 
خوب مگه چیه واکنش من تو همین حده خوب!

پاسخ :

:)

خخ اشکال نداره هرکی یه واکنشی داره خوب!
علیرضا یاغموری
۰۵ خرداد ۲۰:۱۸
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تنگس

پاسخ :

:)
علیرضا یاغموری
۰۵ خرداد ۲۰:۱۲
چه کنم عفو کنی ؟ |:

پاسخ :

عفو کردم:)
علیرضا یاغموری
۰۵ خرداد ۲۰:۰۱
|:برم خودکشی کنم عایا ؟

پاسخ :

من نمیبخشم ک:)
Lady cyan ※※
۰۵ خرداد ۲۰:۰۱
:(((((((((((
چه قشنگ بود

پاسخ :

:)قربانت
Lady cyan ※※
۰۵ خرداد ۲۰:۰۰
:(((((((((((
چه قشنگ بود

پاسخ :

بازم قربانت:)
علیرضا یاغموری
۰۵ خرداد ۱۹:۵۶
عه
ببخشین دیگه ):
شمارو به امتحان ریاضی قسم

پاسخ :

نوچ نمیشه نمیبخشم
علیرضا یاغموری
۰۵ خرداد ۱۹:۵۱
وای تورو خدا ببخشین ):

پاسخ :

نمیبخشم:))
بابا لنگ دراز
۰۵ خرداد ۱۹:۵۰
http://arrive.blog.ir/1395/03/02/محصور-شده-در-قلب-تاریکی

راستی!دوست داشتید اینو هم بخونید!یه خورده شبیه با متنتون

پاسخ :

اع؟؟؟

ممنون باشه حتما
علیرضا یاغموری
۰۵ خرداد ۱۹:۴۶
نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

پاسخ :

عصن سوال جواب نداش که از اولشم جوابش نع بود دیگه:)

بعدشم برادر من دکوراسیون وبو خراب کردی:)
بابا لنگ دراز
۰۵ خرداد ۱۹:۴۵
الا بذکرالله تطمئن القلوب
:)
شک نکنید

پاسخ :

ممنون از انرژی مثبتتون به جا بود:)
علیرضا یاغموری
۰۵ خرداد ۱۹:۳۸
دلم نیومد نگم
چه دفترچه یادداشت باحالی (:

پاسخ :

خخخ مچکرم میدونم:))

چه میشه کرد آذرماهی هستیم و اینقد باحال عصن باحال تر با سلیقه تر از ما هس عصنشم؟؟؟؟
bahar ...
۰۵ خرداد ۱۹:۲۴
اره خوووووووووندددددددددددددددددددددددددددد موفق شددددددددددم

پاسخ :

:))
bahar ...
۰۵ خرداد ۱۹:۲۳
اره خوووووووووندددددددددددددددددددددددددددد موفق شددددددددددم

پاسخ :

خخخ دیدی گفتم:)
علیرضا یاغموری
۰۵ خرداد ۱۹:۲۲
بسی مرسی
آهنگه خیلی قشنگه داشتم اونو گوش میدادم (:

پاسخ :

بسی خواهش

آره خیییلی بگوش بگوش:)
yasi adkd
۰۵ خرداد ۱۹:۲۲
اول از همه عکست قشنگ بود :)
دوم از همه نوشتت زیبا تر بود :)
سوم از همه امیدوارم خدا نوشتتو بخونه و اجابت کنه :)
چهارم از همه نبینم غمتو ؟؟!! 
:))

پاسخ :

اول از همه فداتم
دوم از همه بیشتر فداتم
سوم از همه دوباره فداتم
چهارم از همه قوربونت بشم الهی

:))
bahar ...
۰۵ خرداد ۱۹:۲۰
اهنگونمیخونه اجیییییییییییی

پاسخ :

عه؟؟؟

الان رفتم دیدم میخونه که قربونت برم؟

اهان فهمیدم اولش یکم باید صب کنی برا خوده اهنگه اجی
علیرضا یاغموری
۰۵ خرداد ۱۹:۱۶
بعضی وقتا
وجود یه نفر باعث میشه که فکر کنی
دلیل رو زمین موندنت نیروی جاذبه نیس ...

پاسخ :

دقیقا چ جمله ی سنگینی بود ممنون یادم میمونه:)
دور همی
۰۵ خرداد ۱۹:۱۲
این عکسارو خودت میگیری؟
عالین:))))

پاسخ :

بله ممنون:)
bahar ...
۰۵ خرداد ۱۹:۰۹
))))): انشالله ازین شبانداشته باشی دیگه

پاسخ :

مرسی فداتشم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان