روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

#من او را دوس داشتم....

#وقتی فردا امتحان داری و خوندن 3باره ی این کتاب با دمنوش و کیک کاکائویی مامان اجازه ی درس خوندن بهت نمیده...

+البته امتحانمونم آسونه و خوندن نداره :)

قسمتی از این کتاب که واقعا قشنگه و دوسش دارم؛براتون گذاشتم هم واقعا ارزشمنده و هم نخواستم ازش بی نصیب بمونید:)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد . آن قدر که اشک ها خشک شوند ، باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد . به چیز دیگری فکر کرد . باید پاها را حرکت داد و همه چیز را از نو شروع کرد .

 

چه قدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی را که دوست داشته از یاد ببرد ؟ و چه قدر باید بگذرد تا بتوان دیگر او را دوست نداشت ؟

 

زندگی همین است ... اراده راسخ تان را در ترک سیگار تحسین می کنید و بعد یک صبح سرد زمستان تصمیم می گیرید چهار کیلومتر پیاده بروید تا یک پاکت سیگار بخرید . مردی را دوست دارید ، از او دو بچه دارید و یک صبح زمستانی ، در می یابید که او خواهد رفت چون زن دیگری را دوست دارد .

 

عادت ندارم گذشته رامرور کنم ، انگار احساس مرگ به من هجوم می آورد ...

 

آدمی همیشه از غم و اندوه کسانی می گوید که می مانند ، اما تا به حال درباره آنان که می روند فکر کرده ای ؟


۰ ۰
yasi adkd
۰۵ خرداد ۱۳:۲۱
قشنگ بود ممنون :)

پاسخ :

عزیزمی:)

قربانت:)
بز بز قندی
۰۵ خرداد ۱۲:۵۶
ریدم دهن همه اونایی که میرن

پاسخ :

خخخخ همین و تمام:)
علیرضا یاغموری
۰۵ خرداد ۱۲:۴۰
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
پیداش نمیکنم بخرم ):
تو کتابخونه هس قراره فردا امانت بگیرم ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((:

کیک شوکولاتی |:
عایا اینگونه آزار دادن من درست است

پاسخ :

بگیرش خعلی قشنگه:)

نع:)
نارینم :)
۰۵ خرداد ۱۰:۴۸
اون بستنیه عکس ؟  :|

پاسخ :

کیکه:)
✿شمیم زندگی✿
۰۵ خرداد ۱۰:۱۵
نمیدونم مطمئن نیستم انگاری این کتاب روخوندم

پاسخ :

اع؟؟

چقد خوب اگه خونده باشی:)
برنامه نویس جوان
۰۵ خرداد ۰۸:۴۶
پیشنهاد میکنم کتاب پیامبر و دیوانه جبران رو هم بخونی تقریبا با همین ادبیاته
ولی خوشم اومد شاید برم یکی ازش بگیرم

پاسخ :

عه ممنون حتما تابستون میخونمشون

اره خیلی قشنگه
بابا لنگ دراز
۰۴ خرداد ۲۳:۱۸

عادت ندارم گذشته رامرور کنم ، انگار احساس مرگ به من هجوم می آورد ...

 

: [

پاسخ :

انگار احساس مرگ به من هجوم می آورد ...:"(

بیشتر از مرگ.....!!
طاها میرویسی
۰۴ خرداد ۲۱:۵۴
فک کردم شکلاتا رو لپتاپت ریخته :|

پاسخ :

خخخ
من دلم پاکه ...
۰۴ خرداد ۲۰:۱۴
خعلی خوشگله...،،
واجب شد بخونمش.....😊

پاسخ :

عوهوم:)
بخونش:)
نرگس جهانبخشی
۰۴ خرداد ۲۰:۰۶
زیبابود

پاسخ :

:)
شیکسون (^_^)
۰۴ خرداد ۱۹:۳۱
خیلی عالی :)
این مدل پست ها و این مدل معرفی کردن کتابها چندین بار منو ترغیب کرده به تهیه کتاب و کتاب خوندن :)
مرسی ^_^

پاسخ :

خواهش:)
 قابلی نداش:)
bahar ...
۰۴ خرداد ۱۹:۳۰
))):قشنگ بود

پاسخ :

فدات:)

لبخند بزن:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان