روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

خدایا می شود باران ببارد ؟؟؟ این بغض به تنهایی از گلویم پایین نمی رود بخدا…

بغض ینی هنوزم دوسش داری...

بغض ینی هنوزم شبا موقع خواب بهش فک میکنی

بغض ینی با آهنگایی که حرف دلتو میزنن گریه میکنی...

بغض ینی باید اشکات پشت چهره خندونت پنهون بشه...

بغض ینی خودتو میکشی تا فراموشش کنی اما خوابشو میبینی...

بغض ینی شب هایِ تنهاییو و خرابی...

بغض ینی جز فراموش دیگه هیچ راهی نداری...

بغض ینی همه از دپ بودنت خسته ان...

بغض ینی زخمایی که جا مونده از رفیقیت..

بغض ینی خوب نشه دیگه این درد عمیقت..

بغض ینی حسرت اون چیزایی که نداشتی...

بغض ینی هیچ وقت نشد اونجوری که میخواستی...

بغض ینی دیگه کم آوردی...

بغض ینی یه دختر تو دار...

بغض ینی یه دختر تنها که مجبوه بغضاشو تو فضای مجازی بیرون بریزه که خفه نشه...

بغض ینی خاطرات و مرور کنی اما فقط بخندی...

بغض ینی قضاوت اشتباه همه...

بغض ینی رفتارای اشتباه همه...

بغض ینی دلم گرفته از هـــــــــــــــــــــمه...

بغض ینی دیگه هیچی بجز اون برات جذابیت نداره...

بغض ینی یه برهان پنهان...

بغض ینی که غرورت نذاره بریزن اشکات...

بغض ینی حرفایی که خشک شدن پشت لب هات...

بغض ینی دردایی که رسیدن به گلوت...

بغض ینی تنهایی و نمونده هیچکی پهلوت

بغض ینی خدا تو رو عاشقش میکنه و بعد با ندیدنش عذابت میده...

بغض ینی یه دنـــــــیا تنهایی...

بغض ینی یه دنـــــــــــــیا تورو خواستن...

بغض ینی به بازنده....

ته تهش بغض یه نفس عمیق از ته دل و دو دقیقه سکوت و مجبور به برگشتن روال عادیه زندگیه...

همـــــــین..

پ.نوشت:شاید عشقو فهمید توو این ناامیدی...دلم عاشقت بود و انگار ندیدی...چرا از علاقه م به تو کم نمیشه...پر از خاطرات تو می شم همیشه....به غیر تو از هر کی دل کنده بودم...من از اول بازی بازنده بودم....دلم عاشقت بود و انگار ندیدی...

 

۲ ۰
yasi adkd
۰۱ خرداد ۱۹:۳۴
قشنگ و سوزناک ...

پاسخ :

فدامدا:)
bahar ...
۰۱ خرداد ۱۴:۵۴
😊خوب نوشتی اجی

یاداهنگ بغض یاس افتادم

پاسخ :

وقتی داشتم مینوشتمش داشتم اهنگ بغض یاس و گوش میکردم بعد اهنگ و اون چیزی که تو دلم بود باهم قاطی شدن نتیجه شد این:))

عزیزمی فدات:)
نویسنده عشق
۳۱ ارديبهشت ۲۳:۰۸
:(

پاسخ :

:)
iman pourmehrab
۳۱ ارديبهشت ۱۹:۵۶
متنتون زیبا بود ولی من پیشنهاد میکنم   مطالبتون کمتر باشه یکم خوندنشون وقت گیر و حوصله میخواد
علیرضا یاغموری
۳۱ ارديبهشت ۱۱:۰۵
خعلی ناارحن شدم ):
از بغض بدتر مگه داریم؟
کاش سریع تر بترکه راحت شین
عاقای افشین مگه حتما باید 90 سالش باشه پست غمگین بده؟
مگه یک نوجوان مشکل عاطفی ندارد ؟
امیدوارم حالتون هرچه زودتر بهتر شه (:

پاسخ :

من حالم خوبه 

ممنون:)
raha !!! روانیه احساس
۳۱ ارديبهشت ۰۰:۰۶
دعا میکنم اگه ناراحتی داری حل بشه ... :) ... اگه کاریم از من بر میاد .. من پایه ام .. خخخ شب خوش

پاسخ :

ناراحتی؟؟نع کلا ناراحت نیستم خوشحالم نیستم خنثی ام:)

عزیزمی فداتشم

شب بخیر عزیزم
علی ...
۳۰ ارديبهشت ۲۲:۰۹
چه تم تاریکی!
چه پست های فاز سنگینی!
چه خبره اینحا؟! کلبه ی احزانِ ؟!

پاسخ :

:)
تا این حد فاز سنگینه ینی؟

نع امروز این مدلیش کردم بهتر با روحیم سازگارتره...
raha !!! روانیه احساس
۳۰ ارديبهشت ۱۷:۰۸
قشنگ بود اما ناامیدانه بود ..... بخند :) .... اینجوری هر چیزی بدست میاد .... 

پاسخ :

:)
Afshin ☼_☼
۳۰ ارديبهشت ۰۰:۱۵
چه حرفا میزنی با این سنی که داری

پاسخ :

مگه سنم چههههههه شههه؟

چه حرفایی زدم مگههههه؟؟؟؟؟

تازه بیشتر از سنمم میفهمم:/

بعــــــــــله...
yasna sadat
۲۹ ارديبهشت ۲۰:۳۷
چقد قشنگ:(

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان