روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

این ریاضی کیست که عالم همه پا سوخته ی اوست؟؟؟پست مبَقَت

این چند وقت هر موقع سئوالای ریاضی عصابمو خورد میکرد برای تفریح و اینکه یکم اعصابم آروم شه به هر وبلاگی  ک میرفتم روحیم برا امتحان ریاضی بره بالا بدتر میدیدم همه نوشتن ریاضی داریم و.....

و منم دس از پادرازتر برمیگشتم سر نمونه سئوالای کذایی و کتاب کار اسفندیار و نوین و پرسمان گاج و خیلی سبز و نکاتی که خارج از کتاب به ما میگفتن و ما از سخت بودن اون سئوالا فقط با چشمای گردشده نگا میکردیم اوهوم عین جغد...

و گذشت و گذشت من فقط برای امتحان 1ساعت نمونه سئوال حل کردم و تمام و  وقتی به تلگرام برمیگشتم و میدیدم دوستان خرخونم انلاین نیستن و لست سن یستردی ات2ظهر انلاین بودن باز استرس به جونم میوفتاد که الان همه علامه ی دهرن و من الاف....

و امروز امتحان خیلی خیییییییلی آسون تر از اون چیزی بود که من فکرشو میکردم هرچند مهمم نبود چون همیشه قبل از امتحان دوتا سیلی به خودم میزنم که آروم باش یا خوب میدی یا گند میزنی و تابستون باس بری امتحانتو بدی و خییییلیم جواب میده امتحان کنید...

الان هرچی نشستم به این فک میکنم مگه بچه های نمونه دولتی که امتحانای سطح بالا و مطالب خارج از کتاب باهاشون کار میشه نباید از مدارس معمولی که در حد کتاب کار میکنن جدا بشه؟خب این چه وضعیه یدونه سئوال ازون نکاتی که من با اشک ریختن یادگرفتم چرا نیومد؟؟؟

چقد نامردی عاخه...چققققد

وجالب تر اینکه هروبلاگی که الان سرمیزدم امتحانشونو خراب کرده بودن:/

خدا قبل از امتحان ریاضی یه دانش اموز فووق العاااااااده گیج و تو دامنتون نندازه که اخرش فقط میشه گفت دوست عزیز از جلو چشمااااام خفه شوووووووووووووووووووووووو:///نمیفهمید هرچی بش میگفتم ما ایکس و میخوایم دس خودش که نبود نمیفهمییییییییییییید میگفت چرااااا من قانع نمیشم...

بعد امتحان همه میرن ویسکی میزنن دوستم با یه حالت خاصی و با یه خودشیفتگی ای منو به  کیک و دوغ آبعلی دعوت میکنه:/

همین دیگه معدم میسوووووووووزه نمیتونم چیزی بنویسم



۰ ۰
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۰۲ خرداد ۱۳:۳۸
ریاضی عن است💩💩

پاسخ :

خواهر من اینجا خوانواده رد میشه:)))))
من دلم پاکه ...
۰۲ خرداد ۰۹:۵۹
واااای نگوووو من 3شنبنه دارمش....دارم سکته میکمم😨😨😨😨

پاسخ :

نترس باواااااااا بلدی:)

موفق باشی:)
مریم
۰۱ خرداد ۲۰:۳۵
من عاشق ریاضیم :)
سه شنبه هم امتحان ریاضی دارم  ببینم چه گلی به سرم میزنم

پاسخ :

موفق میشی :)شک نکن عصن:)

Faber Castel
۰۱ خرداد ۱۹:۳۱
اونهایی که لس سینشون مال دیروز بود، یحتمل با دوستانشون داشتن ایکس باکس شرطی می زدن! :)

پاسخ :

قطعا همینطوره:)
yasna sadat
۰۱ خرداد ۱۸:۵۴
خیلی وقته ریاضی نخوندم....
همش شده عربی:/

پاسخ :

:/عربیییییی!!!!سخته یکم ولی بدم میاد پیچیده اس
yasi adkd
۰۱ خرداد ۱۶:۴۸
من شنبه هفته ی دیگه امتحان دارم 
منم نمونه دولتی هستم 
یعنی الان مطمعن باشم که امتحان آسونه ؟؟؟
و اون مطالب عجق و جغ کتاب مبتکران نمیاد ؟؟؟

پاسخ :

عاخی موفق باشی عزیزم:)

اعععع:)

نمیدونم  برای ما که اینجوری بود ولی امیدوارم برای شمام آسون باشه:)

مبتکران باز آسونه آآآآآآآآآی کیو اوه اوه ولی فک نکنم ازون بیادا والا امتحان امروز انقد آبکی بود که نگو...
بز بز قندی
۰۱ خرداد ۱۶:۳۲
خدا امتحانارو آفریده برای خراب کردن 

پاسخ :

خخخخخخخ عوهوم عجب چیزی گفتیییی دمت سشوار:))
bahar ...
۰۱ خرداد ۱۴:۳۷
😡من ریاضی ندوس

پاسخ :

:)ریاضی ایز گووووووود
♦♦ حسین ♦♦
۰۱ خرداد ۱۴:۱۲
خواهشا به علوم تهین نکنین

ریاضی یکی از رشته های خیلی خوبه

مگه برای شما تا حالا پیش نیومدع که یه مسئله رو حل کنی در حالی که کسی دیگه ای نتونسته بود اون رو حل کنه ای حال میده

نمیدونم ولی از دوستان بیشتر انتظار میرفت
علیرضا یاغموری
۰۱ خرداد ۱۴:۰۷
عای بدم میاد از این دبیرا که میگن کل کتابا و جزوه هارو بخونین 100 در 10 میاد |:
بعد 1 سوالم نمیاد |:
عای اینارو باید با آجر داغ زد از کلشون |:
عای نهمای ما حال کردن امسال بیشورا |:
سوالا استانی بود نهمام که عین خر در طول سال درس خونده بودن حال کردن |:
منم قبل امتحانا این کارو میکنم فقط یکم شدید تر |:
امروز فیزیک داشتیم 30 قبل امتحان دبیرمون 5 تا شل مغزو سپرد به من |:
لامصبا به شدت در برابر فهمیدن مقاومت میکردن |:
مقاومت میکردنا |:
من انقدر سر امتحان خندیدما 
به یکی از بچه ها تقلب نوشتم دادم
ار روش غلط نوشت |:
مام بعد امتحان نوشافا هایپ زدیم الان صدام در نمیاد |:
فک کنم خوب دادم 19 یا 18 بشم انشالله (:
موفق باشین (: 

پاسخ :

امتحان استانی بود:/
خخخخخخ همچنین شما
علیرضا یاغموری
۰۱ خرداد ۱۴:۰۱
|: بیان آتیش بگیری الهی |:
20 خط کامنت نوشتم موقع ارسال ارور داد |:
یه لحظه من دوباره بنویسیم |:

پاسخ :

خخخخخ قبوله زحمت نکش خخخخخخخخخخ قشنگ درک میکنم:)))))))))
bahar ...
۰۱ خرداد ۱۳:۵۵
ریاضی خره😈

پاسخ :

خر نی که عشقه:)
ابراهیم ...
۰۱ خرداد ۱۳:۵۵
یه چیزیو باید اعتراف کنم ، اونم اینکه من عاشق ریاضیم .فقط باید عاشقش بود اونوقت از بقیه ی درسا راحت تره.خوبه که امتحان را عالی دادی.

پاسخ :

منم:)
آرین :)
۰۱ خرداد ۱۳:۵۲
یعنی خوشم میاد سرعت عوض کردن قالبت فقط با کلیک کردن یه دکمه ارسال نظر فاصله داره  :|

پاسخ :

:))))) دیه دیه
Lady cyan ※※
۰۱ خرداد ۱۳:۵۱
ریاضی خره خر

پاسخ :

ریاضی خره؟نگوووو عه:)
آرین :)
۰۱ خرداد ۱۳:۵۱
ما که ریاضیمونو همون اول دادیم رفت  D:
امروز هم که علوم داشتیم البته علوم نبود شیمی و فیزیک و زیست بود که همرو تو یه روز گرفتن نامردا  :/ سوالاشم جدا بود حتی  :/
ولی خوب دادم  :)
چرا قالبتو اینجوری کردی عاخه تو -_-

پاسخ :

عه؟خوبه ک راحت شدین سختاش تموم شد
:)چون تو گفتی درستش کردم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان