روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

مظلوم شدی...مظلوم شدم؟!

من:سلام

مامان:سلام چ خبر امتحان چطور بود؟؟

-:سری به معنای تایید تکون دادن(ینی خوب بود.)

*بیا ناهار بخور....

-سری به معنای تایید تکون دادن

چن ساعت بعد در حال ورق زدن الکی کتاب مثلاااااااا درس خوندن

مامان:چایی میخوری؟

-سری به معنای تایید تکون دادن

*چته سحر؟؟؟از ظهر تا الان فقط سر تکون میدی زبون نداری؟

*سری به معنای تایید تکون دادن

شب موقع شام

صدای مامان که از تو آشپزخونه داد زد

*سحر بیا شام

-سکـــــــوت

*سحر؟؟؟

-سکوتـــــــــــــ

*سحر شام میخوری؟؟

-ایندفه سرو به معنای نه تکون دادن

*سحر؟

-نگاه کردن به مامان بدون هیچ حرفی

*خوبی؟

-سری به معنای تایید تکون دادن

مامان با گفتن "خییییلی مظلوم شدی" اتاق و ترک میکنه

 من میمونم و حرفایی که تو دلم با جیغ و فریاد و اشک رو سر دلم آوار میکنم ولی ظاهرم مظلومه

بیچاره دلم...

تو دلم بغض میکنم

بیچاره دلم...

د اخه خدا قربونت برم مگه من چیکارت کردم هروزم بدتر از دیروز میگذره؟

این چ عذابیه آخــــــــــه...

تو دلت آتیش بزنی خودتو ولی بازم لبخند تصنعی و مصنوعی روی لبت باشه برای اینکه بگی حالم خوبه..

آره من خوبم...

ولی این سری انگار مظلوم شدم....

هوای مظلومارو داشته باشید. 

اینا یه زمانی شیطون و پر جنب و جوش بودن...

الان ساکتن و یه لبخند ته چهره ای...شایدم هر از چن گاهی بغضی که تو گلوشون جا خوش میکنه

آره هواشونو داشته باشید..

اینا همونایین که وقتی جلوی شما آروم نشستن تو دلشون هزااااااار بار زجه زدن و گریه کردن.......

حرف دل اینارو فقط بالشتشون میدونه...

+سرکلاس وقتی معلم یه حرف بامزه میزنه و همه میرن تو کما از خنده

 دبیر :چیشده سحر چقد ساکت شدی امروز؟؟؟تو و ساکتی بعیده وگرنه الان اینجارو رو سرت گذاشته بودی میدونم که برا نمره هیچوقت این شکلی نمیشی... چیشده؟؟؟فک کنم خوابت میاد نه؟

-آره خانوم خوابم میاد...(تو دلم:هــــــــــه) 

برو صورتت و بشور بیا..

*زیر لب زمزمه میکنم:آره خانوم من خوابم میاد دلم یه خواب میخواد از نوع طولانیش چقد خوبه که شما اینو فهمیدی کاش اصل کاریم بفهمه...

۱۰ ۲
yasna sadat
۲۰ ارديبهشت ۱۸:۲۵
عزیزمممم نبینم رفیق عزیزمظلووم باشه...
چی شدی تو
raha !!! روانیه احساس
۰۹ ارديبهشت ۲۳:۲۸
پس بیخیال

پاسخ :

منکه خییلی وقته قید همه چیو زدم و بی خیال شدم...
raha !!! روانیه احساس
۰۹ ارديبهشت ۲۳:۲۸
:(( دنیا ارزش هیچی نداره ... انقد بده این دنیا که نباید بهش اهمیت داد ... باید فقط گف بیخیال

پاسخ :

بیخیال تموم عذابا بیخیال غصه ها فقط خیال آینده رو کن ک بازم غصص پس بازم میگم بیخیال:'(:'(
Lady cyan ※※
۰۸ ارديبهشت ۱۸:۵۵
بمیرم برات ایجی... 
:-(
حالم منم خوب نیس... 
چته! 

پاسخ :

فدات بشم من عزیزدلم خدانکنه

خوب میشم ابجی جونم توام خوب شو باشه؟؟؟

دنیا ارزش نداره مگه نه؟؟؟:"(
مهران تندیس چت
۰۷ ارديبهشت ۱۸:۱۷
نه خیرم  قبول  نیست  خخخخخخ

پاسخ :

چی قبول نیس؟:)
آرین :)
۰۷ ارديبهشت ۱۵:۵۶
من از زمانى یادم میاد مظلوم بودم شیطونى و پر جنب و جوش هم نه خیلى 0_-0 
یه زمانى هست که آدم بدون هیچ حرف و چیزى دلش میگیره ،، اما یه زمانى یه حرفای و رفتار هایى تو دل آدم ته نشین میشن... که وای بع حالى که ته نشین بشن 😞😞 منم دقیقا همین شکلى ام و خوب یه ظاهر نسبتا معمولى دارم و چون ظاهرا فرق نکردم و هنوز همون آروم قبلى ام هیچکى حتى به خودش زحمت نمیده که بفهمه ،، همه فقط به زخمت هات اضافه میکنن ،، هــــــــعــــــى روزگار...
حرفاى دل منو فقط دلم و دلم و هندزفریم و آهنگام میدونن اونم با نحوه قرار گیریشون 😞
این اصل کاریه اگه کل دنیا هم بفهمن این یکى نمیفهمه...
شرمنده نمیخواستم بد ترت کنم ، 😞 نبینمت اینجورى دیگه  :)) 
برو قشنگ حرفاتو بنداز تو گوش اصل کارى و بهش بفهمون که داره اذیتت میکنه  :))

پاسخ :

دقیقااا موافقم 

حرفای دل منم همینطور:"""(

نه اتفاقا هم الان بهترم هم اینکه حرفات خوبن "درده مشترک" 

نع نمیشه نمیتونم...

نظر تو و بهار عجییییییییب دلگرم کننده بود....


طاها میرویسی
۰۷ ارديبهشت ۱۴:۴۷
گریه کن گریه قشنگه...

پاسخ :

دوس ندارم ....
علی اصغر
۰۷ ارديبهشت ۰۱:۰۷
این روزها همه بی حوصله شده اند

پاسخ :

:(
بز بز قندی
۰۷ ارديبهشت ۰۰:۲۶
باز حداقل معلمت ناراحتیتو حس میکنه
من حتی بود و نبودمم حس نمیشه

پاسخ :

اره اخه جز من کسی نیس کلاسشو بهم بزنه چررااااا اجیم به این خوبی دلشونم بخااااد
بهار پاتریکیان D:
۰۶ ارديبهشت ۲۲:۵۴
فلهذا ، دوست ندارم این طوری باشی دوستم :)
بخند و کل این دنیای مزخرف رو به درک واصل کن !
میدونم دارم زر میزنم ولی خودت حال خودتو خوب کن :)
عصنم مظلوم نشدی ، باور نکن ، عصن از قیافت معلومه همون آتیش پاره ای هسدی که بودی :)

پاسخ :

چشم :')

نخیر اصنم زر نمیزنییییی فدای تو بشم من♥
علیرضا یاغموری
۰۶ ارديبهشت ۲۲:۴۹
حال داغون یه دختر نه با شوخی خوب میشه
نه با قهوه تلخ
نه با تکست های داغون
نه با آهنگ های غمگین
و
نه با فیلم هندی
فقط و فقط با گریه خوب میشه
اگه یه روز دیدم حال دخترم خرابه
به چای گوشی و جیبش
بالششو چک میکنم
امیدوارم دوباره همون شاد و شیطون بشین
هرچند که تارفه ):

پاسخ :

به به چ پدر خوبی بشی شما منکه فک نمیکنم دخترتون با این پدر اصن وقت گریه داشته باشه☺

نظرتون دلگرم کنندس(^ワ^=)
مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
۰۶ ارديبهشت ۲۱:۴۱

رها جون اولا لیتو نمیگه فدای سرت نباشه غمت و وانتونز میگه عزیزم...

 

 

سحر جونم نمیدونم چی بگم بوخودا...

پاسخ :

فدات شم عزیزم هرچی دوس داری بگو هیچیم دوس نداشتی نگو اجبار‌ک نیس فداتشم
عرفـــــ ـــان
۰۶ ارديبهشت ۲۱:۱۶
کاش حالمونم با آب زدن به صورتمون درست میشد :/

پاسخ :

کاش (。-_-。)
Raha .🎶
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۰۶
😔😔 چى بگم اخه سعى کن خوب شى ای دوست بخیال همه به قول لیتو فداى سرت نباشه غمت

پاسخ :

 خوبم:)
yasi adkd
۰۶ ارديبهشت ۱۸:۵۵
متاسفم ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان