روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

تو را میخواهد...

این هوا چتر نمیخواهد... 
من را میخواهد... 
تو را میخواهد...
خیابان ولیعصر را میخواهد... 
قهوه ها

 

دل من...
این هوا و چتر را نمیخواهد... 
من را میخواهد... 
تو را میخواهد...
خیابان ولیعصر را میخواهد... 
قهوه های تلخِ کافه نادری را میخواهد...
بوسه های هول هولکیِ پر از شرم را میخواهد...

 

۱۱ ۰
جهیزیه عروس
۱۱ ارديبهشت ۱۲:۱۲
مرسی عالی بود

پاسخ :

فداتشم قابلی نداشت💞♥
yasi adkd
۰۵ ارديبهشت ۲۰:۲۰
چه زیبا و رمانتیک

پاسخ :

:)
بز بز قندی
۰۵ ارديبهشت ۲۰:۱۰
دل من اونو میخوااااااااااااااااااااااد

پاسخ :

:(
من دلم پاکه ...
۰۵ ارديبهشت ۱۹:۲۲
اوه اوه آقا شاهین اوضات خرابه هااااا کلک ...😅😅😅
خیلی با اطمینان حرف میزنه ..معلومه تجربه کار داره ..خخخخخخ😜

پاسخ :

:)
آرین :)
۰۵ ارديبهشت ۱۶:۴۱
قالب جدیدت مبارک :))

پاسخ :

:)
مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
۰۵ ارديبهشت ۱۵:۵۵

عالی بود

پاسخ :

:)
yasna sadat
۰۵ ارديبهشت ۰۱:۲۴
این خیابان ولیعصر رو مشتاق شدم ببینم.تو شعر همه هست!!!!:)))

پاسخ :

:)
علی اصغر
۰۵ ارديبهشت ۰۱:۱۲
(لبخند)

پاسخ :

:)
raha !!! روانیه احساس
۰۴ ارديبهشت ۲۳:۲۷
چ قشنگ بووووود .... 

پاسخ :

:)
شاهین Za
۰۴ ارديبهشت ۲۳:۱۰
ای وای
چقد میچسبه
قهوه ، بارون ، بوسای یواشکی
اصن هرچی گشت ارشاد بیشتر ، کیفشم بیشتر :))
یه سری هم به کافه های میدون فردوسی بزنید :)

پاسخ :

:)
علیرضا یاغموری
۰۴ ارديبهشت ۲۲:۰۸
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﻣﯽ ﺑﻮﺳﻤﺖ !
 
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻣﯽ ﺑﺎﺭﺩ،
 
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﮐﻪ ﭼﺘﺮﻣﺎﻥ ﺩﻭ ﻧﻔﺮﻩ ﺷﺪﻩ
 
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﺧﯿﺲ ﺧﯿﺲ ﺍﺳﺖ ،
 
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﮐﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎﯾﺖ ﺍﺯ ﺳﺮﻣﺎ ﺳﺮﺥ ﺳﺮﺥ ﺷﺪﻩ ،
 
ﺍﺭﺍﻣﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺗﺼﻮﺭﺵ ﮐﻨﯽ ،
 
 ﺍﻫﺴﺘﻪ ﻣﯽ ﺑﻮﺳﻤﺖ 

متنه خیلی قشنگ بود (:
بارون بهترین چیز تو این کره خاکیه

پاسخ :

:)
سیّد محمّد جعاوله
۰۴ ارديبهشت ۲۱:۳۸
استثنایی

پاسخ :

:)
طاها میرویسی
۰۴ ارديبهشت ۲۱:۳۷
ما رو چه به هوای تهران!!

پاسخ :

:)
Lady cyan ※※
۰۴ ارديبهشت ۲۱:۰۰
:-)
عالی بود

پاسخ :

:)
بهار پاتریکیان D:
۰۴ ارديبهشت ۲۰:۴۶
اوف :)
پودر شدم :)

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان