روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

منو یه هفته ی سه نقطه ای


مث خودممممممممممممممممم (taj)

من یه دخترم...

همون که صبحا بدون لبخند نمی بینیش...

همون که کلى انرژى داره واسه ساختن یه روز محشر...

همون که شیطنتاش صداى خنده ات رو تا اسمونا میبره...

همون که واسه همه سنگ تموم میزاره و مهربونه ولى کمتر کسى 


قدر مهربونیاشو میدونه... 

همون که همه ى عشقشو از چشاش میتونى ببینى و حس کنى...

من یه دخترم...

همون که زود دلش میشکنه...

همون که وقتى مى زنى تو ذوقش دیگه اروم میشه و شوخى 


نمیکنه...


همون که مثل بچه ها میمونه زود ناراحت میشه زود قهر میکنه زود 


یادش میره زود باز میخنده زود اشتى میکنه...

من یه دخترم ...

****************

سحر نوشت:وقتی تو یه هفته سه روزشو فقط و فقط امتحان ریاضی داشته باشی نصف هفته رو هر شب تا 4 بیداری و فقط دوساعت میخوابی (همش خوابای چرت میبینی از شانس گندت)

 ازونور گروه سرود مدرسه اول میشه و مجبوری به غرغرای معلم پرورشی و خانومه که سرودکار میکنه(با اون قد کوتولش و صداش اه اه صداش عین معین میمونه بد قواره ی عقده ای ترشییییده بلد نی وایسه سرجاش) گوش بدی و گلوتو پاره کنی با بچه های گروه برای استان تمرین کنی ازونور رتبه آوردن تو جشنواره ی نوجوان(داستان نویسی)اییییییییینقد خوشحالت میکنه که خستگی همه اینا در میره ولی وقتی یاد هفته ی بعد می افتی که کلی امتحانای سخت داری ؛باید سرود و اجرا کنی حس کسی رو داری که به آب رسیده سیراب شده ولی از سیراب شدنش خوشحال نیس....

خو چه ربطی داش الان:/

ربطی نداش(داش!؟) ولی درک کنید حس بدیه دیه...

دعا کنید این دو هفته انگار داره تو سرم خراب میشه...

 

۱۰ ۰
Debra
۰۵ خرداد ۱۱:۴۹
If you wrote an article about life we'd all reach enetthgenmlni.
شاهین ...
۲۷ فروردين ۱۵:۰۴
+ همون یه اتفاق خوب همه چیزو قابل تحمل می کنه...

+ همیشه به خبرای خوب و موفقیت...

پاسخ :

ممنون:)
شاهین Za
۲۵ فروردين ۱۶:۴۷
عجب ،
جالبه
همین شیطنتا و پر انرژی بودنتون جذابه :)

پاسخ :

ممنون:)
آرین :)
۲۵ فروردين ۰۲:۰۱
خونه تکونى کردى؟ 😂( وبلاگ تکونى خخخ ) 
مبارکه :) ، حقیقتا پست رو نخوندم عاخه الان ساعت دو شبه دارم میربم بخوابم :|||

پاسخ :

نه بابا همینجوری قالب و عوض کردم به نظرم بد شد

ایندفه رو بخشیدیمت دفعه ی بعد نخونده نمیریااااا
علی اصغر
۲۵ فروردين ۰۰:۵۷
براتون آرزوی موفقیت دارم

پاسخ :

 ممنونم همچنین
علیرضا یاغموری
۲۴ فروردين ۲۰:۲۳
نه بابا این چه حرفیه (:

پاسخ :

:)
raha !!! روانیه احساس
۲۴ فروردين ۱۹:۰۲
خخخخخ میام دنبالت ......... آماده باااااااش 

پاسخ :

خخخخ بیا
بز بز قندی
۲۴ فروردين ۰۰:۰۱
من فقط فحش میدم وگرنه از دخترای لات بدم میاد
ینی فقط فحش میدما فقط

تازه انضباطمم پارسال شد 15

پاسخ :

خخخخخ فیدات خوب میکنی اجی جونم:)

خییلیم عالیه:)
yasna sadat
۲۳ فروردين ۲۳:۵۶
ایووووول موفق و موید داستان نویس جاااااااااان

پاسخ :

ای بابا آب شدیم ک از خجالت:)
raha !!! روانیه احساس
۲۳ فروردين ۲۳:۱۹
اوه اوه .......... خسته نباشی .... و خسته نشی ... و موفق باشی .... 

من چهارشنبه دارم میرم اردو .... :)))))) .... چقد خوشحالم ...

پاسخ :

من ببرییییییییییییین توروخوودا قول میدم دس به سینه زل بزنم به یه جا خو خسه شدم همممممش امتحاااااااان:"(
پاتریک (:
۲۳ فروردين ۲۱:۱۳
من بدبختم این هفته !!!

پاسخ :

من از اون شنبه ی فروردین بود میخواستیم بریم مدرسه چهاردهمو میگم تا الان دارم هروووز امتحان میدم با اسمای جورواجور واااااااااااای وااااااااای
yasi adkd
۲۳ فروردين ۲۰:۴۷
آخی عزیزم ...
درکت می کنم ...
امیدوارم این دو هفته رو به خوبی به پایان برسونی 
بابت رتبه آوردنت تو داستان نویسی و سرود هم بهت تبریک می گم :)

پاسخ :

فداااااتشممممم عزیزم توام همینطور
علیرضا یاغموری
۲۳ فروردين ۲۰:۲۶
راسی
میشه منو دنبال کنید لدفا؟ ؟ (:

پاسخ :

چشم ببخشید تروخدا فک میکردم دنبالتون کردم بازم ببخشید:)
علیرضا یاغموری
۲۳ فروردين ۲۰:۲۲
خیلی بده
تا ساغت 3 بیدار میمونی و درس میخونی
آخراش داری از خستگی میمیری
مامانت میاد
شروع میکنه که باید برنامه ریزی میکردی ، از صب باید میخوندی ،....(:
تازه این خوبه
صبح با هزار بدبختی بیدار میشی
کافیه یه خمیازه بکشی
کل خانواده شروع میکنن که هزار بار گفتن زود بخواب و من نخوابیدم
در این حالت باید سرو به دیوار بتنی محکم کوبید ):
تازشم
(:
مر(900/2) + 50 -250 + (10^2)+10+60-30 )/10

پاسخ :

واااااااااایییییییی حرف دلمو زدی اخ اخ مخصوصا اینکه الان یادت افتاده درست مونده؟اصن آدم احساس پوچی میکنه وقتی اطرافیان این رفتارو میکنن
abolfazl ::
۲۳ فروردين ۲۰:۲۲
:|

پاسخ :

:/
طاها میرویسی
۲۳ فروردين ۱۹:۳۷
ما هم امتحان داریم!!
نهمی نه؟
بشین بخون بیست شی!!

پاسخ :

 چششششممممم امری باشه(^_−)☆؟
ツ η!li
۲۳ فروردين ۱۸:۳۵
عالی بود لایککککک D:

پاسخ :

فدا
مهســـــــــــــا ...
۲۳ فروردين ۱۷:۰۴
این روزا منم خیییییییییییییییلیییییییییی حالم خوبه....

پاسخ :

(δ้vδ้)
سیّد محمّد جعاوله
۲۳ فروردين ۱۶:۵۰
متن زیبایی بود

پاسخ :

مر15+15
بز بز قندی
۲۳ فروردين ۱۶:۱۹
من درسخونم شیطونم ولی باادب نیستم:)

وااااااااااااای منم

من هفته ی سه نقطا ای در پیش خواهم داشت(هفته بعد) واااااااااااااااااای

پاسخ :

وااااااایییییییی هفته ی بعد(گریییییییییییییه)

من دسخونم شیطووونم خییییلی ولی امسال تو مدرسه سعی میکنم دخی خوفی باشم که انضباتم خوف شه ایشالا شیطنتا از سال دیگه خخخخخخخخخ

منم از ابتدایی با یه بچه موثبتم گشتم تا الان دو تامون لنگه ی هم شدیم واس اونه منم با ادب شدم وگرنه منم با این دوستایی که دارم باس لات میشدم خخخخخ بخودا بعضی وقتا شک میکنم دخترن


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان