روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

فرشته ی زمینی روزت مبارک

معذرت میخواهم نیوتون …!

راز جاذبه،

مــــــادر

من است!

معذرت میخواهم ادیسون!

چرا که مــــــادر من اولین چراغ زندگی من است!

معذرت میخواهم انیشتین!

فرمولهای تو از توضیح مــــــادر من عاجزند!

رومئو!

همه راه ها به عشق مــــــادر من ختم میشود …!

مــــــادر من ،

عــــــشــــق من است…

میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید …

مــــــادرســـت دیگر …


"فرشته ی زمینی قد دنیاااااااا دوست دارم"

روزت مبارک...

۱۰ ۰
meysam heydari
۱۴ فروردين ۱۳:۵۰
دنبالی :)

پاسخ :

تو نیز:)
Kianoosh Kpd
۱۳ فروردين ۱۵:۳۶
دنبال شدید ولی دنبال نکردیدااااا :) 

پاسخ :

چرا دنبالتون کردم که؟
shahin ahmad
۱۳ فروردين ۰۱:۵۴
+ تبریک با کمی تاخیر...

پاسخ :

:)
❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
۱۲ فروردين ۲۱:۰۵
وووووووووااااااااااییییییییییییے آجے ژونمـ بوخوداااا غلط کککککککلدمـ دیگہ میامـ  فقط منو نززززززززززززززن 
راستی عیدت مبالککککک  

پاسخ :

ههههه فدات نه بابا شوخی کردم بوووس

عید شومام مبارک خانوم با معرفت عید تموم شد:)))
Faber Castel
۱۲ فروردين ۱۰:۳۰
همیشه گفتم، بازم می گم:
یه روزی بدجوری دلم برای غر غر هاش تنگ می شه :)

پاسخ :

:)
مهران تندیس چت
۱۲ فروردين ۰۳:۰۳
روز مادر رو به همه مادران عزیز تبریک وتهنیت عرض میکنم

پاسخ :

مبارک
علی اصغر
۱۱ فروردين ۲۳:۱۹
روز مادر مبارک

پاسخ :

مبارک
علیرضا یاغموری
۱۱ فروردين ۲۰:۳۴
مثل همیشه عالی

پاسخ :

ممنون:)
مهســـــــــــــا ...
۱۱ فروردين ۲۰:۱۱
هییییسسسس اروم تر شادی کنید
شاید یکی مادر نداشته باشه....



روز مادر مبارک

پاسخ :

مبارک
طاها میرویسی
۱۱ فروردين ۱۹:۳۸
مبارکه!
yasna sadat
۱۱ فروردين ۱۹:۳۶
روزشون مبااااااااااااااااااااارک
تبریک تو هم وبلاگ برتر شدی:))

پاسخ :

فدااات ممنون با حمایت شوماس که ما برتریم دیگ:)
kimia ...
۱۱ فروردين ۱۹:۲۵
مبارک باشہツ

پاسخ :

:)مبارک
پاتریک (:
۱۱ فروردين ۱۸:۴۷
مبارکه (:

پاسخ :

:)
raha !!! روانیه احساس
۱۱ فروردين ۱۸:۰۳
این رها منم ها ...... 

پاسخ :

کدوم ؟

raha
۱۱ فروردين ۱۸:۰۱
:) روزشون مبارک ....... 

پاسخ :

:)
AMIR ZAEFI
۱۱ فروردين ۱۷:۴۵
پست جالبی بود حیف انیشتین و نیوتن و ادیسون مردن این حرفا رو نمیفهمن (:»

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان