روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

کاش هیچوقت قلبی وجود نداش

 

یکـــــــی هستــ  تو قلبــــــــــــــــم ...

خیلــــــــــــــــــــــــــــــــی دوسش دارم...!

خیلی زیاد...

..نمیدونه دوسش دارم..نمیدونه چقدر دوسش دارم.... نمــیدونه...

نمیـدونم دوسم داره یا نه ؟

...ولی..من..عاشقشم ..عاشق..عاشقه چشماشم..عاشقه اون نگاهشم 


عاشــــــــــــقه اون لبخندشــــــــــــــــ......

آخرشم یه روز ....

 دلم واسش تنگ شده...


اینروزا حالم خیییلی بده....بد در حد افتضاح نه حوصله ی خودمو دارم نه هیچکس دیگه رو...تا حالا اینقد از زندگی خسته نشده بودم منی که هروز همه از دس منو شیطنتام و مسخره بازیام خنده از رو لباشون نمیرف حالا شدم یه افسرده که فقط  یه لبخند رو لباشه تا کسی نپرسه چرا چیشده و....


یه دخــــــــتر تودار که فقط  درد و دلش تو فضای مجازیه و بس...





۷ ۰
yasna sadat
۰۹ اسفند ۲۳:۲۲
اخی عزززززیزمممممم :((((

پاسخ :

فداتشم:(
❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
۰۸ اسفند ۲۰:۱۶
یعنیا خاااااااک
همینجوری یه پست گذاشتی گریه کنیم یا واقعا؟؟؟واقعنی؟؟؟؟واقعا واقعا واقعنی؟؟؟
دختر چته دپ شدی دنیا دو روزه...
اگه عشق باشه که باید شاد باشی تو این دنیا جز خدا هیچی ارزش غمگین بودن نداره ...خب دختر خوب؟؟؟
من دوست شاد میخوام نه غمگین گفته باشم!!!!
صدر اعظم جناب ملیکا دستور دادن پاشی بیایی وب که آپم
اگرچه هیچ کس نیومد 
سری به تنهاییت نزد
اما تو کوه درد باش طاقت بیار و مرد باش

پاسخ :

خخخخخ دیوونه میام الان .......سعی میکنم ناراحت نباشم نمیییییییییشه لعنتیــــ....
Om!D Kh@N
۰۸ اسفند ۰۰:۰۶
yasha

پاسخ :

:)ممنون
پاتریک (:
۰۷ اسفند ۲۲:۰۹
هعی !

پاسخ :

:(
فاطمه نظری
۰۶ اسفند ۱۶:۵۰
هعییییییی
این روزهاحال وهوای  همه خراب است

پاسخ :

......
حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
۰۶ اسفند ۰۹:۲۱
:))

پاسخ :

.......
خانوم فیروزه ای ※※
۰۶ اسفند ۰۸:۳۹
:(((((((((((((
بز بز قندی
۰۶ اسفند ۰۰:۴۱
همه حس و حالتو میفهمم منم نمیتونستم پیش دوستام گریه کنم
واسه فوت مامان بزرگم چون زر زر میکردن
خیلی حس بدیه تظاهر کردن به چیزی که نیستی

پاسخ :

واقعا:(خیییییلی بده
Faber Castel
۰۵ اسفند ۲۰:۱۷
بزار اون تو بمونه، اینطوری قشنگ تره :)

پاسخ :

:)
boy gaga
۰۵ اسفند ۱۹:۳۲
هه منم همین حالو دارم.ولی چاره ای جز صبر وتحمل نیس...

پاسخ :

سخته...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان