روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

♥مطمئنم می رسه اون روز...

♥یه روز میاد که من و تو یه نی نی داریم،کوچولوی کوچولو...
♥اونقدر که بلد نیست راه بره...
♥پوشک می پ


♥یه روز میاد که من و تو یه نی نی داریم،کوچولوی کوچولو...
♥اونقدر که بلد نیست راه بره...
♥پوشک می پوشه...
♥چهار دست وپا راه میره...
♥دستاشو میگیریم تا یکم واسه اما میوفته...
♥دیگه خسته میشی ،دراز میکشی و بغلش میکنی و داد میزنی :عسل بابا کیه؟؟؟!
♥اما اون نمیتونه حرف بزنه...
♥گنگ بهت خیره میشه...
♥می گی : بهت گفتم عسل بابا کیه توله من؟؟؟!
♥منم شاهد این لحظه هام...
♥اما یه روز میاد دوسالش میشه ،یکم حرف میزنه...
♥لباسامو میپوشه و میگه:بابایی خوشگل شدم؟؟؟!
♥می گی :بزغاله اینا که لباسای خانوم منه...
♥میگه :بهش نگیاااا،من این لباسارو پوشیدم تا باهات ازدواج کنم...
♥یهو من میگم :نه خیر قبول نیست...این شوهر منه...عشق منه...مال منه...کسی حق نداره باهاش ازدواج کنه...
♥تو می گی:عیب نداره این توله میشه هوووت...قبوله؟؟؟!
♥منو نی نی هم جیغ میکشیم ،قبوله ،و محکم بغلت میکنیم...
♥مطمئنم می رسه اون روز...
♥من و تو بهترین مامان و بابا میشیم...

۵ ۰
4jok 😃😃
۱۴ بهمن ۱۴:۰۱
😢😢😢😢😢😢
... ...
۰۷ بهمن ۱۸:۱۹

سلام

سحر جان

خاطراتت مثله خوره آدم رو می خوره

اونم بدجور

فقط کافیه یه آدم حساس هم باشی مثه من که ذره ذره نابودت کنه ...

اونوقت حتی یه کتابی که یجوری توش به خاطراتت تو مربوط می شه نوشته هات

داغونت می کنه

خدا به هممون کمک کنه ان شاالله ...

پاسخ :

هی عزیزم خیلیامون همینجوری ایم ولی یکی ث من سخت مث سنگ که اصلا بروز نمکنه ولی کی میدونه تو دلم چ خبره؟!یکیم مثل شما حساس بالاخره هممون اینجوری ایم دیگه....

ان شالله.....
yasna sadat
۲۴ دی ۱۳:۳۸
اخی گوگولی 
ایشالا که میاد اون روز:)

پاسخ :

خخخخخخ فدات
بز بز قندی
۲۲ دی ۲۲:۴۱
عههههههههههههه خو منم دل دارم

منم موخوام

اصن گریه موکونم

:"((

پاسخ :

اااااااااووووووووووخی خو اجیم صب تون بزگتل شی شال دیده توام بخواه:)
mahya B.M
۲۲ دی ۲۲:۲۱
چه قشنگ بود....

پاسخ :

ممنون
مهســـــــــــــا ...
۲۲ دی ۱۵:۰۹
خعلی قشنگ بود اصن خیییییییلیییییی...

پاسخ :

خعععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییی
MehrA ML
۲۲ دی ۱۴:۰۵
باتشـدید بشه ایشالا :)
ووی دلم ضعف رفت دیدمش عکس رو جونِ دلم ..

پاسخ :

ایشالا باااااا تشدید:)

اوووووخ اوووووخ عاره نگووووووو :))
eh3ani ...
۲۲ دی ۱۱:۰۰
زیبا
بز بز قندی
۲۲ دی ۱۰:۱۳
واااااااااااای چ روز قشنگی
منم میخوام از این روزا

پاسخ :

عهههههههه تو هنوز کوشولویی زشته هیییییییییس هیییییییییس هییییییییییییییییس:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان