روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

پرنیان سرد-فریدون مشیری


اس ام اس باران


پرنیان سرد


بنشین، مرو، چه غم که شب از نیمه رفته است

بگذار تا سپیده بخندد به روی ما


بنشین، ببین که دختر خورشید "صبحگاه"

حسرت خورد ز روشنی آرزوی ما


بنشین، مرو، هنوز به کامت ندیده ایم

بنشین، مرو، هنوز کلامی نگفته ایم


بنشین، مرو، چه غم که شب از نیمه رفته است

بنشین، که با خیال تو شب ها نخفته ایم


بنشین، مرو، که در دل شب، در پناه ماه

خوش تر ز حرف عشق و سکوت و نگاه نیست


بنشین و جاودانه به آزار من مکوش

یکدم کنار دوست نشستن گناه نیست


بنشین، مرو، حکایت "وقت دگر" مگوی

شاید نماند فرصت دیدار دیگری


آخر، تو نیز با منت از عشق گفتگوست

غیر از ملال و رنج از این در چه می بری؟


بنشین، مرو، صفای تمنای من ببین

امشب، چراغ عشق در این خانه روشن است


جان مرا به ظلمت هجران خود مسوز

بنشین، مرو، مرو که نه هنگام رفتن است!...


اینک، تو رفته ای و من از راه های دور

می بینمت به بستر خود برده ای پناه!


می بینمت - نخفته - بر آن پرنیان سرد

می بینمت نهفته نگاه از نگاه ماه


درمانده ای به ظلمت اندیشه های تلخ

خواب از تو در گریز و تو از خواب در گریز


یاد منت نشسته برابر - پریده رنگ -

با خویشتن - به خلوت دل - می کنی ستیز

فریدون مشیری
۴ ۰
علی یاد
۰۸ آذر ۰۱:۰۷
آخ آخ فریدون مشیری
شعراش عالیه

پاسخ :

بله...درسته
من (^_^)
۰۵ آذر ۲۰:۲۵
ممنونم سحرجان شما هم لینک و دنبال شدی...
میتونی من و با اسم "مد و زیبایی شیکسون" لینکم کنی ممنونم :)

پاسخ :

چشم خواهش
فاطمه نظری
۰۴ آذر ۱۵:۲۱
اگه باتبادل لینک موافقی لینک ودنبال کن بعدبگولینک ودنبالت کنم
راستی وبت خیلی زیباست

پاسخ :

ممنون گلم حتما سر میزنم و لینک و دنبالت میکنم
من (^_^)
۲۶ آبان ۰۱:۵۲
💝 سلاممم

چه شعر قشنگی...فریدون مشیری اهل دل بوده و عشق...
بی تو مهتاب شبی... :)

بهم سربزنم اگه تبادل پذیر بودم، خبرم کن مرسی ;-)

پاسخ :

سلام

بله...ممنون

حتما
yasna sadat
۲۵ آبان ۲۳:۴۹
وری لایک 
عکسش چقدر قشنگه

پاسخ :

فدات گلم 
دختر تنها
۲۲ آبان ۱۴:۰۱
عالیه

پاسخ :

:*
زهرا ساعی
۲۰ آبان ۱۵:۱۴
برااااااااااوووووووووووووووو

پاسخ :

ممنون
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۱۹ آبان ۲۳:۲۴
عالی لایک

پاسخ :

مرسى گلم
🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
۱۹ آبان ۲۱:۴۶
لایک

پاسخ :

ممنون
Ali ..
۱۹ آبان ۱۸:۲۷
لایــــــــــــک داره

پاسخ :

ممنون
nafas ※※
۱۹ آبان ۱۷:۲۵
عالییییییییییییییییییییییی

پاسخ :

قلبووووووونت
مهســـــــــــــا ...
۱۹ آبان ۱۴:۱۳
عااااااالی بود لااااایک...

پاسخ :

مرسىسى عزیزم
هانی جون
۱۹ آبان ۱۳:۳۸
عالییییییی

پاسخ :

ممنون
بز بز قندی
۱۸ آبان ۲۳:۴۲
لاییییییییییک اجی جونم

پاسخ :

فدات بشم اجى گلم
مهدی اصغری
۱۸ آبان ۲۱:۵۸
لایک

پاسخ :

ممنون
سهند یوسفی
۱۸ آبان ۲۱:۲۰
مرسی که سر زدی
دیگه تو جز دنبال کنندهامی 

پاسخ :

خواهش میکنم و ممنون
گیسو شریفی
۱۸ آبان ۲۰:۰۹
عالی خانومی

پاسخ :

مرسى عزیزم
tamana .....
۱۸ آبان ۲۰:۰۵
لایکککککک

پاسخ :

فدات
Fatima S.NAKHAEI
۱۸ آبان ۲۰:۰۲
لایکککککککککککککککککک

پاسخ :

ممنون گلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان