روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

من بدون اون میمیرممممممم

من بی تو میمیرم

من بی تو میمیرمممممممممممم 


لعنت به عشقی ک نتونی ببینیش

۶ ۰
باران
۲۴ خرداد ۰۰:۵۱
الهی بمیرم آجی ببخشید ناراحتت کردم!من دیگه عشقی ندارم ک بخوام ببینمش!

پاسخ :

ای وااای نه قربونت برم اصلا ناراحت نشدم:-)

چقد ماهییی تو :-)

نداشته باش عوضش خودت عشقه همه ای:)
باران
۲۳ خرداد ۱۶:۲۳
آره واقعا لعنت این دقیقا همون عشقی که نمیدونه عااشقشی قرار دیدنشم میشه محرم و ماه رمضون نیمه شعبان!هه..!مسخرست ن!؟

پاسخ :

با تمام مسخره بودنشون کاش قراره دیدنش واس من ماه رمضون یا نیمه شعبان میشد کاش...!:'(
... ...
۲۳ آذر ۱۶:۳۴
لععععععععععععنتتتتتت به خاطراتت که با آن درد می شوم ...

پاسخ :

واقعا
آقای دارستانی
۱۳ آبان ۱۴:۳۰
بازم میگم الکیه الکیه خخخخخ
yasna sadat
۰۷ آبان ۰۰:۴۰
واقعاااااا

پاسخ :

هیییییی
🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
۲۳ مهر ۱۶:۴۷
عشق خخخخخخ

پاسخ :

عشق الکی خخخخخخخخخ

عشق واقعی  هی
الی الیی
۲۳ مهر ۱۳:۲۰
هه 

ولعنت به عشقی که هرروز جلو چشماته ولی متعلق به تو نیست...هعیییی

پاسخ :

لااااااااااایک واقعا
خودم ...
۲۲ مهر ۰۹:۰۰
هعی...:|

پاسخ :

:((
مهســـــــــــــا ...
۲۱ مهر ۱۷:۱۲
خیلی قشنگ بوووووووود...

به منم سر بزن...

راستی دنبالی منم دنبال کن...

پاسخ :

سلام ممنون

 چشم:)
امید محرابی
۲۰ مهر ۱۸:۵۰
سلام وبلاگ جالبی دارید به وبلاگ بنده هم سری بزنید
www.esf-video.blog.ir
09303386541
با امید موفقیت برای شما دوست عزیز
مهدی اصغری
۱۹ مهر ۱۸:۰۵
لعنت

پاسخ :

لععععنت
بز بز قندی
۱۹ مهر ۱۵:۲۱
لعنت
لعنت
لعنت
ولی من بازم امیدمو از دست نمیدم
انقدر صبر میکنم تا اخر ببینمش...

پاسخ :

اه اخه صبر تا چ انداااااااااااازه خسته شدم :((
هانی جون
۱۸ مهر ۲۰:۰۷
gukj

پاسخ :

:(
آقای دارستانی
۱۸ مهر ۱۹:۴۰
همه اش الکیه!
عشقی وجود نداره

پاسخ :

برای شما شایط الکی باشه ولی هست و هست و هست و بازم میگم هست چون ادمایی این حرفا رو میزنن ک از عشق و عاشقی هیچ بویی نبردن ببخشید یکم رک گفتم
nafas ※☺
۱۸ مهر ۱۹:۲۸
لعنت به هرچی عشقه بی فرجام

پاسخ :

لایک اجی
خانومی ...
۱۸ مهر ۱۸:۴۰
لعنت. ..

پاسخ :

لعنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان