روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

استاد صدامو داری؟؟؟؟؟؟/خخخخخخ


استاد...صدامو داری؟

به افتخارت هیچوقت حتی من

نداشتم با عمت کاری

تو منو انداختی بااینکه میدونستی

ترم آخره و تو این ترم نی اون حسی

که تو ترم قبل بود و هس

شاید از اولشم من بودم که نباید میداشتم با تو درس

رو همه حضوریام بستی تو چطورچشاتو؟

هیس هیچی نگو فقط ببر صداتو

ببین چه دپرسم ببین چه بی حسم

مجموع کل نمره هام به 10 هم نمیرسن......








۸ ۰
BHR SMN
۳۱ شهریور ۱۳:۴۹
خخخ

پاسخ :

خخخ
yasna sadat
۲۴ شهریور ۱۳:۱۹
ایول داری بخدااااااااااااا
لااااااااااااااااااایک

پاسخ :

ممنون عزیزم
ســــارا تــــک
۱۵ شهریور ۲۲:۱۸

باحال بود

خوش حال میشم به وبم بیای و نظر بدی

لینک شدی

پاسخ :

ممنونم

حتما میام

بله شمام همینطور لینک و دنبال شدید:)
ملوس جون
۱۴ شهریور ۱۹:۲۳
سلام دوست عزیز چرا به وبلاگم سرنمیزنی؟؟؟چرا؟؟؟

پاسخ :

://////////////
ملوس جون
۱۴ شهریور ۱۵:۵۰
سلام من شمارو لینکو دنبال کردم از شما میخوام که منو لینک ودنبال کنید

پاسخ :

ممنون حتما
آذین &گیتی
۱۴ شهریور ۱۳:۰۲
خخخخخخخخ
خندیدیییییم....
خخخخ
خوشمان آمد
:)

پاسخ :

خخخخخخخ:)
خودم ...
۱۴ شهریور ۱۲:۵۱
باریک:)

پاسخ :

مخصی
مــــای رو دختر تنــــها
۱۴ شهریور ۱۰:۵۷
خخخخخ من ادامشو هم شنیدم 

پاسخ :

ادامه هم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
parisa shojaei
۱۴ شهریور ۰۹:۴۲
مرسی که سر زدی

پاسخ :

:)
🎧hidden love🎶🎵
۱۴ شهریور ۰۳:۲۶
خخخ قدیمی بود ولی باحال

پاسخ :

:)))
بز بز قندی
۱۳ شهریور ۲۱:۴۵
وااااااااااااای نمیری الهی


خعععععععلی باحال بوت

پاسخ :

مررررررسی خخخخخ
الی الیی
۱۳ شهریور ۱۷:۳۷
حهحهحهحهح...خوب بود...

پاسخ :

مرسی
نفس سادات ......
۱۳ شهریور ۱۷:۰۱
خخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

خخخخخخخ:)
آرین ( N N S )
۱۳ شهریور ۱۷:۰۰
خخخ

پاسخ :

خخخخخ
مهدی اصغری
۱۳ شهریور ۱۶:۴۲
خخخخخخخخخخ

پاسخ :

خخخخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان