روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

من یک دخترم

من یک دخترم ...دقت کن <دخترم> منو با هرزه هایی که آویزونتن و دنبالتن اشتبا نگیر روحم عظیمه...از جنس اونایی که دورت پره نیستم.خاصم در نوع خودم.برای داشتن من باید تلاش کرد...چون برای خودم نمیتونم قیمت تعیین کنم.خسته ام...اما با پولا ودروغای تو شارژ نمیشم فرق میکنم.عشق پاستیل و دور دور نیستم.دنبال مخ زدن و تیغ زدن نیستم.هیچ مذکری توی زندگیم نیست وخیلی خوشحالم.چون مردای امروزفقط<نر>هستن باکسی میپرم ارزش منو بفهمه نه این که چون <ماد ه ام>بیا پی ام میفهمی حالا چرا به همه میگم نه ؟!چون منو نمیشناسنو ادعا میکنن...

۱ ۰
سعید ابراهیمی
۰۱ شهریور ۱۹:۴۴
وبتون مطالب شیرینی داره...

پاسخ :

ممنونم نظر لطفتونه
عاشق عشق
۳۱ مرداد ۱۶:۱۲
زیباااا...

پاسخ :

ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان