روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

شما به جای من❤️

امروز میخواستم وبلاگمو به روز کنم 

انقد دلم گرفته بود که تموم دلگیری و بغضم و گنجوندم لابلای کلمات با تمام حس و حالی که داشتم

اما تصمیم گرفتم اینبار، با گذاشتن این پست به عنوان هزار و سومین مطلب وبلاگ، ازتون بخوام که شما اینبار بنویسید، هرچی که دوس دارید، هرچی که تو دلتونه:)

 

پ. ن:حتی ناشناس❤️

۶ ۰
هیچ در هیچ
۲۶ مهر ۰۳:۲۱

تلخ مثلِ همین که می نوشی

واقعیت برای غمگین هاست

 

فال من را نگیر، می دانم

زندگی قهوه ای تر از این هاست!

 

گفتی از غصه دست بردارم

از گل و عشق و خانه بنویسم

 

تو خودت را به جای من بگذار

با کدامین بهانه بنویسم؟

 

در سرم دردِ شب نخوابی هاست

دردِ (شک می کنم به ... پس هستم!)

#یاسر_قنبرلو

پاسخ :

خیلی خوب بود ممنون👏👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان