روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

🥲

وقتی بعد مدت ها میای و کامنت ها و پستای قبلی و میخونی و صورتت خیس از اشک میشه واقعا اینی که این همه مدت اینجا می‌نوشته من بودم؟؟ چه من بی دغدغه ای بودم، خرداد ناراحت این بودم که فردا امتحان علوم دارم و پسفردا دفاعی، و الان ترمای آخر دانشگاه... چقد مبهم و گیجم، چقد زندگی زود میگذره و چقدر آینده غیر قابل پیش بینی و عجیب و هولناکه

هنوز ستاره بعضی ها روشنه، کاش همیشه روشن بمونه💛

۴ ۰
پسر جاشو
۰۶ تیر ۰۰:۲۲

چییی چراا؟ 😅

خب دغدغه اینروزهات چیه؟

پاسخ :

چرا میومدم غر درس میزدم اخه:)))))
دانشجو بودن و شاغل بودن توامان
دوری از شهر و خانواده
و مشکلات و دغدغه های خیلی بزرگتر از امتحان دفاعی وعلوم🥲
یاسمن گلی:)
۳۰ خرداد ۲۳:۴۹

بد نیستم :) 

پاسخ :

شکرخدا ❤️🌱
یاسمن گلی:)
۱۵ خرداد ۰۹:۳۲

سلام خوبی؟ زندگیت بروفق مراده؟ 

پاسخ :

خودت خوبییی؟🥲
خداروشکر :)
پسر جاشو
۱۴ خرداد ۱۸:۰۷

سلام، خوبم... تو خوبی؟

وبلاگت تقریبا یادم رفته بود، همش غر درس و مدرسه میزدی :)

پاسخ :

واااقعاااا چرا
باور کن تنها دغدغه‌های اونروزام همونا بود😂😂😂
پسر جاشو
۱۴ خرداد ۰۰:۳۵

:)

پاسخ :

سلام خوبی؟ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان