روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

روزمرگی،روز چهاردهم ماه رمضان...

سلام:)

روزمرگی امروزم مثل هر روز مینویسم اما چون حس میکنم خیلی این روند داره کسل کننده میشه و خب تو این مدت قرنطینه من فرصت دارم میخوام غنیمت بدونم این فرصت رو و یه سری سوالایی که ازم کردین بعضیاتون و مبسوط و مفصل جواب بدم و دربارش بنویسم و کلا یه سری موضوعاتی که تقریبا میدونم همه مون ازونجایی که همسن و سالیم درده مشترکه و شاید اقتضای سنمون هم باشه،

الان روزمرگی و مینویسم

و چند ساعت بعد یعنی بین روزمرگی ها این پستایی ک گفتم با عناوین بالارو کم کم مینویسم و میزارم❤

دیروز بعد سحر طبق معمول نخوابیدم جوری که نماز ظهر و مغرب و حتی صبحمم قضا شد و پاشدم تا جایی که تونستم خوندم بقیشم یادداشت کردم که به مرور بخونم جمع نشه نمازقضاها..

بعد باز سرگوشی بودم و رفتم به پتوسم سر زدم غبارپاشیش کردم ،و هم سیگونیوم و و اون بیلبیلک بالای سر پتوس که از وقتی خریدم و دراوردم چون حس کردم ساقه های گیاه اذیتن و توهم توهم رفتن،همینطورم بود چون اون پتوسی که هیچی ازش اویزون نبود یه عالمه ساقه های سرحال پر جوونه و برگ داشت که تو گلدون با بقیه ساقه ها گره خورده بودن،جداشون کردم با حوصله و ازشون عکس گرفتم و خلاصه تا نزدیک ظهر من بیدار بودم،ظهر ساعت یک و نیم دو خوابیدم و هفت و نیم با سرصدا بیدار شدم و اخلاق چیز مرغی و یه بحثی پیش اومد من قدبازی دداوردم و لج کردم روزم و باز نکردم و سردرد داشتم،کرکره ی حال و حوصله و روحیه پایین بود و همش گریم میگرفت واقعا حوصله ی خودمم نداشتم و هنوزم کامل اوکی نشدم،بعد ساعت یکونیم دوی نصفه شب یکم اش رشته خوردم و ساعت چهارم که پنجتا قاشق ماکارانی خوردم و اصلا اشتها نداشتم و یه چایی و خرما و به پتوسم سر زدم غبار پاشیش کردم و سینگونیومم همینطور و کلا جمعه ها رو روز رسیدگی به گلا و آب دادن بهشون تعیین کردم❤😊

بعدم که نماز خوندم و اومدم یکم بنویسم و بخوابم که صبح هشت باید بیدار بشم که دوست جون و واسه آزمایشش بیدار کنم و همینکه خودم درس بخونم یکم تا ده و نیم که زبان دارم و دو تا چهار که اندیشمندان دارم و واقعا اگه بتونم بعد افطار بشینم و درسشونو بخونم خیلی خوب میشه،و همینطور فلسفه رو که هیچییییییی ازش بارم نیست و لامصب واسم خیلی سخته..

همین دیگر،تا پست بعدی که کاملا هم دخترونست شمارو به خدا میسپارم و امیدوارم طاعات و عباداتتون قبول باشه

فعلا❤

 

 

پ.ن:فک کنم یه روز عقبم یا چی؟امروز سحرگاه پونزدهم بود و من الان روز چهاردهمم اخه!!!!!!!!روز قبل و نوشتم یعنی؟؟؟؟؟

اره..،

حله حله🙈✨

،امضا یک خود درگیر😂😂🙌🙌🙌

۴ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان