روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

روزمرگی،روز دهم ماه رمضان...

سلام من هیچ من نگاه،قشنگ یه پست نوشتم کامل حتی شاد باشین تهشم نقطه گذاشتم پاک شد:////

خداجون😭

دوباره میگم😭

دیروز هرکاری کردم خوابم نبرد و خلاصه تا هشتونیم یکم فلسفه خوندم یکم آب جوشونده رو گذاشتم خنک شه پای گلدونا ریختم و باهاش پتوس و غبار پاشی کردم و شمعدونی و(لبخنداشون رو از غنچه های نیمه باز قرمز و لوله های سبز برگهایی که رو ساقه بودن بهم نشون دادن😍🍀🌿🍃🌸🌵🍁🌸 )سرگوشی و اینستا و فیلم گرفتن از امیدها و جوونه های کاکتوس و سینگونیوم و پتوسم بودم و کلاسام و گوشیدم و فلسفه اسلامی تموم شد قشنگ مخم بوق میزنه سر این درس، یازده ام احساس و ادراک تموم شد مررررگ خواب بودم عین معتادا خمار،چون کتاب داشتم خیلی راحت بودم (دیروز گفتم رفتم کتاب گرفتم،همون)بعد ساعت دو قران داشتم که نه حضوری نه مجازی تاحالا شرکت نکردم کلاسشو و خوابیدم باز نتونستم شرکت کنم،تا افطار خواب بودم

پاشدم روزم و باز کردم و مافیا دیدم و یه رب از جلسه ی اول احساس و ادراک ضبط شده رو دیدم و رفتم حموم اومدم موهام و خشک کردم اتو کردم

که بیام دابسمش تولد اهنگ اندی واسه سه قلوها بگیرم که نشد

داستانشم اینجوری بود ک من به اکیپ ایده دادم که هرکدوممون با یه بخشی از اهنگ بخونیم و یه تبریک کوتاه و من ادیت کنم و سورپرایزشون کنیم که خیلی استقبال شد و خب تقسیم بندی و میکس اینا هم افتاد گردن من که پذیرفتم و هیجدهم تولدشونه

کارنیمه تمومم به سرانجام نرسید،قسمت نبود...

بعدم که با پدر بحثم شد با دوست جون زدیم به تیپ و تاپ هم و یه مدت خدافظی کردیم

بعدم که نماز قضای مغرب و ظهرم و خوندم و سحر خوددم و نماز صبحمم خوندم تا الان سرگوشی بودم ایشالله چن ساعت دیگه بخوابم باز تا افطار

واقعا این راز بهم ریختگی خواب و زندگی در ماه رمضون و یه روز میفهمم:/

و اینکه تو نظرات شخصی و یا دایرکت ازم میخواید کمکتون کنم یه مشکل جزئی دارید الهی دورتون بگردم ترم دومم من و قول میدم روانشناس شدم 

راهنماییتون کنم به دیده ی منت❤

اینروزا و شب ها منو سر سفره های افطار و سحرتون یاد کنین(سحر و سحری و زیاد میشنوید،یادتون بیوفتم خب؟)

شب و روزتون پر از آرامش و حس و حال خوب رفقای مجازی من❤💖💕💙

 

۳ ۰
من دلم پاکه ...
۱۶ ارديبهشت ۱۲:۵۶

موفق باشی گوگولی.‌..😍🤞

پاسخ :

مرسی عزیزم همینطور تو❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان