روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

روزمرگی،روز نهم ماه رمضان...

سلام

دیروز بعد سحر به مامانم گفتم قبل اینکه بخوابه گوشیش و آلارم کنه و بزاره رو ساعت نه که کلاس داشتم ولی یادش رفته بود و من خوشگل تا12 خوابیدم

بعد بابام اومد گف وای بدو بیا ببین چی درومدهههه

رفتم دیدم ته حیاط خود بخود شقایق درومدههههه دیگه داشتم پر درمیاوردم از خوشیییییییی دوییدم ونس قرمزم و پوشیدم و باهاشون عکس گرفتم و ساعت دو مباحث داشتم نتمون بازی دراورد که اصلا نفهمیدم چ شد

بعد نا نداشتم حتی پاشم نماز بخونم خوابیدم یعنی در اصل بیهوش شدم تا هشت و بیس دقیقه که یه رب به اذان بود پاشدم و افطار کردم

بعد افطار ،کلاس زبان که صبح خواب موندم و دیدم و احساس و ادراکم حسش نبود بشینم شرکت کنم کلاس جلسات قبلش و

دیگه همین 

فردا( امروز ) هم که هشت و نیم فلسفه اسلامی و ده احساس و ادراک دارم

بعدم یه کلر مهم نیمه تمام دارم که فقط فردا فرصت دارم انجامش بدم

همین

دلیل خاموش بودن و سکوتتونم بگید بدونیم:/

شب و روزتون بخیر❤

۲ ۰
Senorita
۰۶ خرداد ۰۴:۳۶

💛🧡❤

پاسخ :

Senorita
۱۵ ارديبهشت ۰۶:۲۴

سلام

بلاگتون عالیه🙂

من نیم ساعتی هست دارم توش می چرخم و خیلی خوشم اومده😃

من امسال نهم هسنم و دارم برای آزمون تیزهوشان و نمونه تجربی تلاش میکنم :)

دعا کنین موفق بشم و هم خودم به آرزو هام برسم و هم جواب زحمت های خانوادمو بدم🙃

 

پاسخ :

سلام عزیزم مرسی از لطفت گلم الهی که موفق باشی عزیزم💗❤💋
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان