روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

روزمرگی،روزسوم ماه رمضان + "روزِ روانشناس"

اسمتو با عشق نوشتم رو تنه ی درختا گل دادن....🌸

واسه بودن تو در کنارم تک تکشون بهم قول دادن...

اینا همه میدونن،

 نمیتونم بمونم با تنهاییام...

اینا همه میدونن ک من چقد دیوونم،

حق با ایناست...

اینا همه دس ب یکی کردن، ک تورو برگردونن میدونن با تو ارومم 

پیشت عاشق بارونم....

اینا همه دس ب یکی کردن ک تو مال خودم باشی...

نمیزارم تنها شی...

باید عاشق هم باشیم....❤

 

 

دیروز نزدیک ساعت هفت صبح خوابم برد ساعت و واسه هشت گذاشته بودم ک چش باز کردم دیدم ساعت دوازده و نیمه،یکم تو خواب نق زدم ولی چسبید،کلا فلسفه اسلامی و فکر کنم بیوفتم چون هیچی ازش نمیفهمم و کلا شروعش نکردم،خیلی از جزوه هام و پاکنویس نکردم،احساس و ادراکم خواب موندم،کتابم ندارم،چن روز پیش ک برای کار بانکی بابام بیرون بود گفتم بگیره ک بسته بود..و فعلا معطلم....و لنگ و مضطرب و بیخیال البته!

 

 

درود بر شهری ک دریا (چه)دارد!🌊

دریا بغل خونت باشه،ولی نتونی بری خیلیه ها،

نمیخاااام،

اقا ینی چی ؟ما حتی همین چیزارم رعایت میکنیم،ولی بعضیا واقعاً عین خیالشون نیس،دو تا از فامیلای پدر زنگ زده بودن ک بیان خونمون،من واقعا عصبی شدم،پنجاه و شیس روز ننشستم ک اینجا بشه کاروانسرا،گفتم موردی نداره بیان،ولی بعدش منم میرم تهران.والاااااا😑

ولی بابام یه جوری صحبت کرد ک ما قرنطینه ایم و اینا،نیومدن خلاصه...

در کل ک ی دریای همین بغل،یا باغ پدربزگ ک خودمون باشیم ،بازم بابام نبردمون و ما همچنان در قرنطینه داریم کپک میزنیم،بعد استوری اکثرا بیرونه،با افتخار،اگ کرونا تموم شده بگید به ما هم:|

 

و در اخر اینم بگم ک اینروزا سیکل زندگیمون شده، افطار بخوریم تا سحر بیدار و تا کمر توگوشی بچرخیم،مافیا و جومونگ ببینیم،سحری بخوریم تا شش نماز بخونیم و وبلاگ بنویسیم و بخوابیم‌

امروزم که روز روانشناسه و از همینجا تبریک میگم به همه ی روانشناس های واقعی، چه اونا ک درسشو خوندن و چ اونایی ک بدون خوندن درسش،لب باز نکرده حالتو میفهمن و روحتو جلا میبخشن ،روز همه ی روانشناس های پرتلاش مبارک❤

۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان