روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

امروز،یک قدم تا رویا🙂🍓🍃💚🌺🌼

اینروزهایم،غمهایم را با شادی های کوچک گره میزنم

تاحالا شده با اشک در چشم و غم در دل و بغض در گلو بخندی؟!

 

امروز روز خوبی بود تا الااانش😊💪❤

اگر به انرژی منفی دو سه تا آدم اشتباه نگاه نکنم و خودم رو به خاطر ارتباط باهاشون سرزنش نکنم البته!!!!

چن روزه همش دارم حرف میزنمااااا ولی انگار ن انگار،باید بیخیالش شم،تنها راه سخت ولی عقلانی...!

دیشب نزدیک ساعت نه صبح خوابیدم و بیست دقیقه به دوازده بلند شدم و دیگه خوابم نبرد😭

پیس پیسی رو(آب پاش😂)آب کردم رفتم پتوس و بنفشم رو که اونور بود تو خونه آب دادم،

 بابا اومد برای گربه جیگر خریده بود فک کنم،میگفت وایستا بزارم تو ماکروویو یخش باز شه،انگار زبون ادم میفهمه گربه😂😂😂منم هی میگفتم چی چی؟؟بامنی؟😂😂😂

مرحله آب پاشی تموم شد و پتوسای تو شیشه دوغ ابعلی ای(یه تریلی نمیکشش😂) هارو گذاشتم پشت پنجره اشپزخونه که رو ب تراسه و نورش کمه و با کمترین امید ارزومننننننننندم ریشه بدوونه😭💚

بعدم که بابا بهم گفت میخواد ته حیاط خیلی کوچولو واسم گلخونه درست کنه و وسایلشو خریده از قبل و داره و چنتا ایده های این مدلییییی❤💖💕😌😭

و من هورااااااا شدممممم😌😍

بعدشم ازونجایی که یک عالمه پارسال تو حیاطمون توت فرنگی کاشتیم و خب برداشت کردیم که الان چندبرابر شده و چون جاشون مناسب نبود تقریبا نصف حیاطمون و بوته های توت فرنگی گرفتهههه☺😊🍓

یک عالمه هم تو سبده و یکیشم ک قشنگ گل داد تو گلدونه و تو حیاطن تا بابا بکارتشون یه جااااا🍓🍓🍓

شمعدونی قرمز قشنگم غنچه هاشو داره باز میکنه و گلدونم که گلای سفید زرشکی داشت بی حاله و نمیدونم کجا بزارمش،فعلا پشت پنجره خونست...پتوسمم چنتا برگ زرد داشت

هممممم،همینااااا،اومدم بگم که یک قدم دارم به ارزوم که از بچگی گل خونه کوچیک داشتن بود و ایده هاشو تو پیچ خارجکیا میدیدم نزدیک شدم،

یکمم عکس دلبرمووو ببینیدددددد 💕💚💙💜💫

 

من دیگه برم یه کاپوچینو بزنم و کتابمو بخونم(شایدم پادکست بگوشم) ،انشالله که شب زود بیوفتم از خواااب،بعدم که من این لایک دیس لایکارو گذاشم اگه حال نظر دادن ندارید،بفشارید،خب یه فشاره دیگههههه😂😂😂تَپ یه انگشت بکوبید خسیس نباشید😑،نیازارید سحری که خابالویانه پست گذار است😂😂😒😒😒🧐😡😡😡(بامزه شدم امروز:/)

 روزتون بخیر و خوشی دوستان جان❤💕💙💚

۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان