روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

پادکست

 

دوستا عزیزم سلام 

وقتتون به خیر باشه💚

این پست درباره هر آنچه من تحقیق کردم از دسته بندی پادکست های مختلف و تجربه خودم،اگر دوست داشتید و مایل به گوش دادن روایت های مختلف در زمینه های مختلف بودید، ادامه مطللب را بفشارید:))❤

 

خب،قبل از هرچیزی نتیجه تحقیقات من همش جمع شد تو یه این صفحه از ویرگول که خیلی جامع بود و قبل از شروع اول این صفحه رو مطالعه بفرمایید💖

پادکست 

نظر من :

یادمه یه گوشیه دکمه ای تاشوی البالویی رنگ داشتم،اولین موبایلم،هفتم اینا بودم،گوشیم یه رم داشت که پدر جان میداد بیرون برام موزیک میریخت و شبای من،اینجوری بود که،بعد از اینکه درس میخوندم کتابامو میزاشتم تو کیف،میخزیدم زیر پتو و پتو رو تا چونم بالا میکشیدم و چشمامو میبستم و پاشایی و حامد پهلان و شهاب تیام و اینا گوش میدادم...

اما،یه وقتایی آهنگا حوصله سربر میشدن برام و من بی خواب،میزدم رادیو،شبکه های مختلفی بود ولی یه شبکه رو خیلی دوست داشتم،قصه میخوندن بازیگرا و صداها کاملا ملموس ،پر ارامش و اشنا بودن برام،یه وقتایی سریالایی مثل پایتخت و میزاشتن و چشمامو میبستم و گوش میسپردم و تصاویر ،تک تک جلوی چشمم نقش می بست...

خلاصه،اینا همش یه مقدمه بود ک بگم،فکر میکنم اون من و اون روحیه بود که الان دیوانه ی پادکست و اپیزوده و هرشب یکی دوساعتی شبام رو پر میکنه و بعد منو پرت میکنه به اغوش خواب،چراغا خاموش سکوت و من ک تازگیا تخت دونفره و اتاق پدر مادر و تسخیر کردم و رو تخت ازینور ب اونور غلت میزنم و کیف میکنم و گوش جان میسپارم...

پادکست گوش دادن به نظر من،بستگی به شخصیت شما داره

اگر علاقمند به خبرهای واقعی نشریه های معتبر انگلیسی و جنایی طور و عجیب غریبید میتونید پادکست های "چنل بی"(chnnelbpodcast) رو با صدای دلنشین علی بندری عزیز گوش کنید که همونطور که گفتم یک نشریه انگلیسی زبان،اتفاقات و حوادث عجیب و تقریبا جنایی و پلیسی و هیجان انگیز رو که منتشر میکنه،میتونید به زبان فارسی و روان به روایت علی بندری گوش کنید و کیف کنید،میتونید از اپلیکشن هایی که برای پادکست وجود داره مثلcast podcast دانلود کنید

.

.

.

Pocket Casts - اندروید و آی او اس

Castbox - اندروید و آی او اس

Podcast Addict - اندروید

Podcast Republic - اندروید

 

 

 

  برای چنل بی ،داخل سایت و یا داخل چنل تلگرامشون هم میتونید گوش بدید و همینطور اینستاگرامشون رو دنبال کنید و بر اساس کامنتهای دوستان انتخاب کنید که چه پادکست یا اپیزودی رو اول گوش بدید(کاری که من کردم و یکی درمیان همه سیلک رود و معرفی کرده بودن که خب محشر بود ) و اما پیشنهاد من به ترتیب الویت،از پادکست و اپیزودهایی که از چنل بی گوش دادم و لذت بردم :

پادکست سریالی فوووق العاده جالب سیلک رود(silk road )

پادکست سریالی جذاب مستر مایند(master mind)

اپیزود به زبان اتش

اپیزود کشتی نوح

اپیزود مظنون

اپیزود جنتلمن

بقیشونم گوش کنم حتما می گم..❤

پادکست اتاق سرد ابی رو هم چند ماه پیش گوش دادم که میتونید در دیالوگ باکس پیداش کنید

خودم بیشتر مایل به پادکست داستانی گوش دادنم(رادیو ویرگول یا رادیو بندر تهران)،ولی هی چنل بی گوش میدم تازگیا و معتادشم یه جورایی...:)

و یه چیز دیگه که علی بندری در سایت بی پلاس،کتاب های مفیدی رو معرفی میکنه ب این صورت که محتوای اصلی کتاب و اطلاعاتش رو میگه و اونایی که کتاب خوان هستن چون میفهمن موضوع از چه قراره خب میرن دنبالش در صورت تمایلشون و میخرن میخونن کیف میکنن 

و اونایی ک اهل کتاب خوندن نیستن و حوصلشو ندارن و اینا میتونن چند وقیقه به دنیای کتابها پا بزارن و براشون مفیده،ینی بهتر از کتاب نخوندنه و باقی ماندن همون شخصیه که اطلاعاتش خب هیچ تغییری نکرده و مثل قبله،همانطور دست نخورده و کهنه...

همین دیگه بازم شما اگر پادکستی گوش میکنین که جذابه به منم بگید

شب و روزتون به خیر و خوشی همراهان عزیزم💖💕💙🌸🍃

۲ ۰
Senorita
۱۵ ارديبهشت ۰۶:۵۶

خیلی خوب بود این پست :)

پاسخ :

خوشحالم دوس داشتی❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان