روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

📚ترم اولی که گذشت.قسمت اول📚

حال خوشی ندارم،پرم از بغض...پر از حس غریبگی....انگار عروسکی و که دخترک هرشب باهاش میخوابه رو ازش گرفتن و از اتاقش درش اوردن و انداختنش تو یه اتاق بزرگتر و بهتر با تخت و عروسکا و وسایل نو و گفتن اینجا بهتره....

نگو

سحر...

نگو..نگو....

بزار بگم.....

از ترمی که گذشت بگم...از حسم..از دلم.....

آشنایی با دخترا و بعضا پسرایی که در حد سلام علیک میشناسمشون

بعضیاشونو حتی به اسم هم نمیشناسم

و فقط چهره هاشونو یادمه

ازینکه فلانی با بهمانی رل زد

از اینکه جواب پسره پروی چشم سفید کلاس و میدم و اکثرا بجز چنتا پاچه خوارهایی که حس میکنند اگر با پسری لاس نزنند میترشند, ازش متنفرن

مثل نسا که سرکلاس انسان شناسی پنجره رو با پرویی تمام باز کرد و رو بهش گفت: ناراحتی برو ردیف عقب...

مثل من و مرجانی که با تمام نفرت بعضی وقتا جوابشو میدادیم و من که وقتی میدیدم دلقک بازی  درمیاره و چرت و پرت میگه سرکلاس سعی میکنم نگاه نکنم و اهمیت ندم

حدود آخرای آذر ماه امتحان میانترم فیزیولوژی داشتیم،که تقلب شد و استاد با چنتا دانشجوی ادم فروشِ جاسوس که تقلب و لو داده بودن،حسابی حرصیییییی بود   از کلاسای صب تا ظهر حسابی شاکی بود و کلاس ظهر ک ما بودیم محروم شدیم و هیچکسی میانترم نمره ای نگرفت..

بعد از اون گویا گروهِ تلگرامیه اول رو کامل بهم میزنند و خانوم سین ط کل اعضا رو ریموو میکنه ک دردسری نشه و...

خلاصه...

از دوتا گروهِ کلاس مرجان و متعاقبا من ریموو میشیم!!!!

امروز ک تلگرام رو باز کردم با وجود حذف شدنم از گروه،خود گروه و پیاما بود

خوندم....خوندم و رفتم بالا و بالاتر....خوندم و بهت زده شدم....خوندم و وسط خنده ی حرصی متعجب شدم!!!!!!

تصوراتم فروپاشید....

با کنکاش کردن و بالا رفتن متوجه شدم فرناز کیه،سنا کیه،دو تا دیلیت اکانت کرده ها  کین و اون پسره ی منفور....

نوشته بود هدف (منظورشون مرجان بود)و ریموو کنید،ادد گروه رو ببندید(میم،ح)

پسره منفور نوشته گروه ازاد شد(من حتی کوچکترین چتی تو گروه نمیکردم،از اول با خودم قرار گذاشتم بی حاشیه باشم و درسخون و مثبت و منضبط...بخاطر فعال بودن مرجان و مشارکتش سرکلاس ،لج کردن بچه ها باهاش!)

مرجان ریموو شد.....

یکیشون گفت:رفیقشم ریموو کنید

اون یکی:مگه رفیقم داره

یکی دیگه:اره

یه نفر دیگه:رفیقش کیه

پسره منفور و بی ادب:ایدیم و مینویسه تو گپ...@فلانی

سنا:ترکی تایپ میکنه و میخونم متوجه میشم یکم:این بدبخت که اصلا زیاد انلاین نمیشه [چندتا خنده]  (یازیخ ینی یدبخت درست میگم؟ازونجایی یادمه که انیس اونموقعها یه تیکه کلام داشت میگفت وای سحر یازیخ شدیم:)) )

سین،ط،دیلیت اکانت کرده ای که وقتی بهش پیام دادم ، گفت این اصلا گروه ما نیست به دل نگیر تو یونی پیش میاد و...

میرم دوباره تو اون گپ کزایی و مسخره

چتای اخرو میخونم

سین ط:الان ایدیش و نوشتی نوتیف میره واسش  رو صفحش (دو تا خنده)

پسره منفور:بره

من پر از بهت خیره به چت ها

و ریموو میشم

خیره میشم به پیام قبل اینکه ریموو شم

"خودش خنگه،رفیقش زرنگه"

دلم میگیره ک ب مرجان توهین میکنن،ناخونم و میجوام،سعی میکنم انرژی منفیشو دور کنم....نمیتونم.....هضم شدنی نیست واسم

انسانیم،انسانیم،انسانیم؟؟؟؟واقعا انسانیم؟؟؟؟؟؟؟

سعی میکنم بی فرهنگی و تعصب بیجاشون و به تمام ترک ها نسبت ندم،نمیدونم میتونم یا نه...تا حدودی تونستم اروم کنم خودمو،به مرجان گفتم فلانی بهمانی و بیساری و بشناس...دلم اما..خورد خاکشیر بود،استیکر خنده میفرستادم و بغضم و قورت میدادم

مرجان:مگه ما چیکارشون کردیم؟

واسه خانم سین ط که میگه من خبر ندارم به دل نگیر مینویسم:اگر میدونستم وجودم تو گروه عده ای رو ازار میده،منی ک نه زیاد انلاین میشم و نه حتی پیامی میفرستم،خودم لفت میدادم و زحمت ریموو نمیدادم به دوستان!

میگه عزیزم به دل نگیر،اکانت جدیدشو چند دقیقه ای هست فعال کرده تو تلگرام...میخندم...دفترمو باز میکنم،اخر شبه،هلال ماهه تو آسمون و ستاره ها اینجا جوریه ک حس میکنم دستم و که دراز کنم میتونم بگیرمشون تو مشتم،یه برگ افتاده رو برفای تمیز و دست نخورده و برفا عین اکلیل برق میزنن

میام تو خونه

عینکم بخار کرده.دفترم و باز میکنم

مینویسم

*غربت*

سکوت و سکوت و سکوت...صدای سنگین سکوت گوشم و به درد میاره،چاییم و یهو سر میکشم و چراغارو خاموش میکنم و میخزم زیر کرسی و میگم بدرک و چشمام و میبندم ....خوابم نمیبره...میگم بنویس تو وبلاگت..ثبت بشه..همیشه بدونی ادما،یه عده اشون،حتی از جنس خودت،حتی هموطنت،وقتی توی فارس رو بخوان جنایت کار بدونن،وقتی سر لج باهات داشته باشن،وقتی وقتی وقتی وقتی....این آدما..،چقد میتونن پست بشن:)

 

 

 

پ.ن۱:من پدرم واسه همین شهره،اصل و نسبمم برمیگرده ب اینجا،خودم فقط اولین سالیه ک اینجا تو این شهر زندگی میکنم،این شهر خیلی آرومه،مردم سرشون تو کار خودشونه،انقدر تعامل دارن که دو قشر مختلف ترک و کرد با ادیان مختلف در کتار هم زندگـی میکنن،من ک چند سال تهران زندگی کردم و بعضا عیدها و تابستونا اینجا بودم و فقط یکم متوجه میشم ترکی و هرکی میبینتم از لهجم که فارسیه غلیظه میفهمه اهل تهرانم و مرجان ک شیرازی و همسرش اینجایی،ما..مایی که باهامون اینجوری رفتار شد و افتادیم تو یه حس دوگانگی عجیب یه حس دلخراش،ما ....ماها...منو انیس و دیمن و مرجانی که از چهارتا شهر مختلف باهم دوستیم،آدم تعصب الکی یه سری و باور کنه و تعمیم بده به کل اون قشر،این دوستی ای که خارج از تعصباتِ و انقدر قشنگ و شیرینه رو به چی تعمیم بده؟جدا از همه ی اینا،مگه ما انسان نیستیم?؟به شخصه تو دانشگاه با کسی خصومتی ندارم،دشمنی ای ندارم،حرفی حدیثی ناراحتی ای ندارم، چون ارومم و میرم درسمو میگیرم و میام اما....این حرکات واقعا واسم تعجب برانگیزه خصوصا که اصلا منو نمیشناختن!

اونجا که گفتن"رفیقش کیه؟" و اون پسره منفور ایدی من و نوشت فهمیدم نه....این آدم ذاتش کثیفه...ذاتا بیماره...نمیشه تعمیم داد به همه..انیس و..گلسا و..خیلی خیلی ادمایی که این چهارسال قراره باهاشون آشنا بشم و مطمئنم مثل این پسره منفور نیستن...!

 

 

پ.ن۲:امشب حس کردم اینجا خیلی تنهام و حسِ غربت و با تمام وجودم چشیدم....

۱ ۰
موقع بروکسی
۲۶ فروردين ۰۵:۲۵
Hi there! I know this is kind of off-topic however I needed to
ask. Does operating a well-established website such as
yours take a lot of work? I'm brand new to writing a blog but I do write in my journal daily.
I'd like to start a blog so I can easily share my own experience and views
online. Please let me know if you have any kind of suggestions or tips for brand new
aspiring bloggers. Thankyou!
Taymaz ...
۲۳ اسفند ۱۲:۳۸

باز هم بر میگردم سر عصبانیت شما

شما قبل دیدن کامنت آخر من (همون که نوشتم یوگسلاوی تجزیه شده)

نوشتید که بابا باریکلا چه قدر با ادب چقدر با انصاف

بعد که کامنت آخر رو دیدید و احساس خطر کردید

نوشتید بی منطق حرف نزن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

بیایید انصاف داشته باشم

شما که به من میگی بی منطق نباش

میتونی فقط 1 جمله فقط 1 جمله از حرف های من رو بیاری و بعد تو وجدان خودت بگی واقعا حرفش بی منطقی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

نه نمیتونی

شما اون حرف رو زدی چون احساس خطر کردی برای ایران جونت!

من که اصلا حرف از ذهنیت خودم براتون نگفتم که میگید بی منطق نباش!!

من حرف از دل تاریخ براتون آوردم!!!

ازتجزیه ی یوگسلاوی و شوروی!!

 

 

 

 

 

 

 

تورک ها رو متهم به پان تورکیسم نکن دختر!

من برات فقط از یه احتمال حرف زدم!

کاری نکردم

دست به اسلحه نشدم

فقط گفتم تو تاریخ اون طوری شده

 

 

 

و تو چیکار کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با عصبانیت تمام حرف های خودت رو نقض کردی

تو کامنت قبل به من گفته بودید ممنونم و اینا

تو کامنت بعدی گفتید بی منطق نباش!!

 

 

 

حالا درک کردی چرا تورک ها دارند رو میارن به دشمنی با ایران؟

با گفتن یک احتمال ساده از تجزیه ی ایران دشمن من شدی

چرا نباید تورک ها به خاطر نابودی آزربایجان دشمن ایران نشن؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتظار جواب ازتون ندارم

دیگه هم بحث نمی کنم

فقط

فقط

فقط

لطفا کتب تاریخی تون رو عوض کنید!

به جای شنیدن و خوندن دروغ دل خوش کن!!

حقایق تلخ و  حتی زهر مار رو بخونید!!!!

 

 

 

موفق باشی دختر تورکی که حالا ضد تورک ها حرف میزنی:)

 

فقط نفهمیدم اگه بومی های واقعی ایران کورد ها هستند چرا سال 58و59 اعلام استقلال کردند؟؟

و در این راه جوانان مملکت رو با کاشی سرامیک سر بریدن:)))

آهان فهمیدم

چون تورک ها پان هستند !!!

و کورد ها هم که اصلا منم منم نداردند!!

من تورک

هر کار نژاد پرستانه ای که کرده باشهم

تا حالا با کاشی سرامیک یر هیچ جوون 20 ساله ای رو نبریدم!!!

آره خب ولی در آخر ایرانی ها طوری جلوه میدن که انگار مقصر تمام نژاد پرستی ها تورک هان

و به قول شما تورک ها منم منم دارند

 

 

حالا فهمیدی تاریخ تحریفی یعنی چی؟؟

خانوم محترم تاریخ 40 سال پیش رو برات تحریف کردن

قسمتی که کورد ها با کاشی سرامیک سر می بریدن رو حذف کردن

به جاش تو مغز تو فرو کردن که تورک ها نژاد پرستن

و متاسفانه تو باور کردی!!!

من تورک نژاد پرست نیستم درک کن!

چون با کاشی سر کسی رو بیخ تا بیخ نبریدم!!

 

 

ما تورک ها ادعایی برای ایران نداریم که میگی بومی نیستی

ما رو آزربایجان ادعا داریم

 

پاسخ :

من فقط گفتم ممنون ک محترمانه نظرتونو بیان کردید!!!!!!!!!!!همین،به هرحال عقاید هرکس متفاوته،موفق باشید
Taymaz ...
۲۳ اسفند ۱۲:۱۸

بانوی محترم شما یه تورک نیستید! یه تورک زاده اید چون به شدت آسمیله شدید.

 

در مورد تعریف آسمیله و تاریخ مردمانی که آسمیله شدند بخونید تا متوجه بشید چرا میگم تورک زاده!!!

مثلا شما میتونید به زبون تورکی حرف بزنید؟؟خب فکر کنم فهمیدید منظورم رو!!!

 

فارسی زبان اول نیست...

در زمان حکومت تورک ها هم ایران دو زبان داشت

با این که مخاطبین تورکی بیشتر بودند

ولی شاهان صفوی نگفتند بیایید  تورکی زبان اول بشه

گفتند کشور و دربار 2 زبانه میشه(حتی برخی زبان عربی رو هم اضافه کردند و کشور 3 زبانه شد)

 

جالبه نه؟

چی جالبه؟

این که شما که تاریخ خوان هستید این  ها رو نمی دونستید ولی من که توسط شمابه تاریخ خوندن راهنمایی میشم میدونستم!!(باز هم میگم تاریخ بخون خانوم!!نه کتاب تحریفی)

میدونی چرا تاریخ شما تحریفی است؟

یه مثال ساده

بین خودتون و خدای خودتون(وجدان خودتون)بگید و قضاوت کنید

چرا تا حالا تو ضمیر نا خودآگاهت فکر میکردی که زمان صفویه تنها زبان کشور فارسی بوده؟؟(من تو ذهن تو نیستم ولی میدونم که همچین فکری رو می کردی)

جواب چون کتاب هایی که خوندی تحریفی هستند

نامه هایی که شاه صفویه و قاجار برای سایر مملکت ها نوشتند موجوده

تمام نامه ها به 2زبان( و برخی مواقع 3 زبان )نوشته شده اند...تورکی فارسی عربی!!!!

 

 

سر کار خانوم تاریخ خوان آیا تا به حال میدونستی

که نامه های شاهان تورک تباربه 2 زبان بوده؟؟

اگه نمیدونستی این چه تاریخی هست که تو میخونی؟؟

چرابه جای این حقایق یه مشت اراجیف پان فارسی و پان ایرانیستی توش نوشته شده؟؟

 

 

 

 

Taymaz ...
۲۳ اسفند ۱۲:۰۵

یادتونه توی اولین کامنت که براتون گذاشتم تو خط های آخرش چی نوشتم؟؟

نه طبیعتا یادتون نیست.

پس متنش رو کپی میکنم.

 

 

و هزاران مسئله دیگه هست که اگه براتون تعریف کنم من رو متهم به دروغ و اغراق می کنید

 

جمله بالا رو براتون نوشته بودم

چون حدس  میزدم که به شدت از ریزمسائل اجتماعی تاریخی و سیاسی مملکت بی خبر هستید

پس مسئله رو زیاد براتون  باز نکردم.......

 

 

خواهشا من رو به تاریخ خوندن دعوت نکنید

اون قدر کتب معتبر(نه تحریفی)تاریخ رو ورق زدم که مجبور شدم بعضی هاشون با چسب محکم کنم چون داشتن پاره می شدن از وسط جلد!!

من شما رو به خوندن کتاب تاریخی که اعتبار جهانی داشته باشه نه در سطح دبیرستان ایران !!دعوت میکنم

فرق بین کتاب های تاریخ ایران با سایر کشور هامثل فرق یین طب اسلامی و روغن بنفشه با طب نوین جهانیه!

 

 

بر گردیم به قصه عصبی شدن شما

میخوام حالا که دانشگاه تعطیله یه کلاس روانشناسی کوچیک بذارم.

 

فقط تو کامنت آخر عصبی شدید.

میدونید چرا؟

چون فقط تو کامنت آخر خطر تجزیه ایران رو به رخ کشیدم!

عصبی شدید چون احساس خطر کردید.

حالا به تورک ها حق بده که منم منم کنند

چون اون ها هم از طرف شما احساس خطر کردند همین

وگرنه اون تورک اگه منم منم داشت که جنازه ش تو جنگ ایران و عراق نبود.

من نگفتم که تورک ها ناجی ایران در جنگ عراق بودند

من گفتم فقط مثل کورد ها شرووع به تجزیه کشور نکردند

اگه واقعا کورد ها صاحب این کشور هستندو بومی هستند

اگه واقعا کورد ها منم منم ندارند و نژاد پرست نیستند

پس چرا شروع به تجزیه کشور کردند؟

 

 

 

 

 

فقط تو کامنت آخر عصبی شدید.

 

و در ادامه به من گفتید (با منطق بحث کن)!!

منطق چیه؟؟

من دارم با تاریخ بحث میکنم

شما که تاریخ خون خوبی هستی میشه بری تاریخ شوروی و یوگسلاوی رو بخونی و بگی چرا تجزیه شدند؟

آیا به خاطر منم منم کردن بوسنی ها تجزیه شدند

یا به خاطر نژاد پرستی مرکز نشین ها؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

و جالبه وقتی همین حرف های قشنگی که شما از اتحاد میزنید رو شوروی به اوکراین هم میزند به جمهوری آزربایجان(باکو) هم میزد

 

 

ولی حیقیت بعد فروپاشی معلوم شد

اوکراین وسایر جمهوری ها بعد فرو پاشی پیشرفت کردند

معلوم شد اتحاد با نژاد پرست ها نه تنها به سودتکیه کیک(نه ببخشید منظورم همون اوکراین بود) نشد بلکه به ضررش هم بود :)))

 

 

 

 

 

 

پاسخ :

من در حد خودم کتاب تاریخی خوندم و اطلاعات دارم و ادعایی ندارم جناب !
Taymaz ...
۲۳ اسفند ۱۱:۴۵

خب به عنوان گودبای پارتی این کامنت (و کامنت بعدی)رو میذارم

نه انتظار جواب ازتون دارم نه چیزی.

 

در تمامی حرف ها و جواب هاتون...

یه آدم منطقی ولی نا آگاه ازشرایط جامعه می بینم.

به جز جواب آخر.........

 

 

 

 

در جواب آخر به شدت عصبانی هستید...آرام باشید خانوم محترم آروم!

کسی برای دعوا نیومده که

حتی کسی برای چپوندن عقاید خودش تو ذهن شما نیومده...

حتی اگه شما بخواهید کسی برای کامنت دادن هم نمیاد دیگه

 

پاسخ :

من خیلی وقته ک سر چیزای مهم عصبی میشم،سر چیزای خیلی مهم،شما نظرتونو گفتید و منم جواب دادم،نظرات متفاوته و هرکس از دیدگاه خودش حرف میزنه شاید من چند سال دیگه نظرم عوض بشه و دیدگاهم برگرده و شاید شما و شاید خیلیا،تو این دنیا خیلی چیزا ارزش عصبی شدن نداره ،ن توهین کردم ب شما و بقیه و ن زیر سوال بردم کسی رو!موفق باشید
Taymaz ...
۲۳ اسفند ۱۱:۴۰

ما همه یک کشوریم و یک ملت!!

مثل قلعه حیوانات شده

همه با هم برابرند برخی ها برابر تر!

ما یک کشوریم ولی...فارس هزاران حق دارد  که تورک ندارد.

 

 

تورک ها با تعصباتشون دیگران رو تحریک به نژاد پرستی کردند؟؟؟

خوبه خوبه یه چیزی بدهکار شدیم!

 

 

تورک ها رو با نژاد پرستی تون عصبی کردید و بعد میگید چرا طرف منم منم میکنه؟؟

خیلی ببخشید هرکسی موقع عصبانیت منم منم میکنه.چون احساس خطر و تنهایی کرده.

به جز گاو!!!

گاو ها موقع عصبانیت ما ما می کنند.

 

 

متاسفانه ما تورکیم و گاو نیستیم

وگرنه مثل خواسته قلبی شما ما ما (ایران ایران)میکردیم

 

 

Taymaz ...
۲۳ اسفند ۱۱:۳۳

من تو تهران زندگی میکنم

نه 1 سال یا 2 سال ازهمون اول قصه متاسفانه تهرانم.به اندازه ی سال های عمرم و حتی یک سال تمام رو هم جایی جز تهران نگذراندم.

.نمیدونم چرا فکر کردید از وضع تهران بی اطلاعم؟

 

 

بحث کردن بی فایده س

میدونید چرا؟؟

چون شما با اطلاعات تاریخ دوران دبیرستان و کتاب های تاریخی تحریف شده دارید حرف میزنید.

اسم آذربایجان قبلا آزرآبادگان بوده؟؟؟عجججججب

خانوم این یک تحریف تاریخی هست منبع مستند دیدید که این حرف رو تایید کنه؟؟

 

متاسفانه تاریخ ایران رو عمدا به حدی تحریف کردند که میایید وهمچین حرفهایی رو میزنید

حرف هایی که اگه به یک استاد (خارجی نه فارس نژاد پرست )تاریخ و متخصص در زمینه خاورمیانه شناسی بزنید ازفرط خنده پخش زمین میشه.

 

 

ایران اصالتا مال کورد بوده؟؟تاریخ بخونید تاریخ!!نه  کتاب درسی دوران دبیرستان رو!!کورد ها از هند مهاجرت کردن و با بلوچ ها هم خون و هم ریشه اند

دلیل تاریخی:

زبان کورد و بلوچ هم ریشه س و از سلسله زبان های سانسکریت هست.

باز هم میگم تاریخ بخونید تاریخ !!!نه اراجیف تحریف شده!!!

Taymaz ...
۲۲ اسفند ۱۹:۴۹

حرف آخر

برای بیرون رفتن از این بحران دو تا راه بیشتر نیست

1_ایرانی ها انتظار آزربایجان رو برآورده کنند

2_آزربایجانی ها انتظار ایرانیها رو برآورده کنند

 

 

حالا انتظار ایرانی ها از آزربایجان چی هس؟

به اتحاد ایران احترام بگذارید

خودتون رو تورک خطاب نکنید شما آذری هستید

زبان تورکی باید به مرور فراموش بشه

شما حق تحصیل به زبان مادری ندارید

شما حق داشتن رسانه روزنامه و هر چیزی دیگه به زبان مادری ندارید

معادن آزربایجان بی قید و شرط  در اختیار تهران باید باشه

تمام اسامی شهر کوه رود و....آزربایجان از تورکی به فارسی برمیگرده

تاریخ تورکان رو ما می نویسیم شما حق نوشتن تاریخ خودتون رو ندارید!!!!

 

 

 

 

انتظار آزربایجان از ایرانی ها

ما هم آدمیم حقوق اولیه خودمون رو می خواهیم!!!همین اگه خقوق ما رو بدید ما به اتحاد ایران احترام می گذاریم!

 

 

 

 

حالا به نظر شما کدوم راحت تره؟؟؟؟

 

 

 

 

در ضمن تاریخ همواره در حال تکراره

همین انتظارات ایران ز آزربایجان رو یوگسلاوی قدرتمند از بوسنی داشت خودتون میدونید آخرش به کجا کشید دیگه؟؟

همین انتظارات مزخرفرو شوروی از اکراین و سایرجمهوری هاداشت که پروپاشی شوروی رو دیدیم اما نابودی فرهنگ اکراینی رو ندیدم!!!!!!!

 

 

 

پاسخ :

در ضمن من یکی از نظراتتون رو ندیدم،
دوست عزیز اولا من باید خدمتتون بگم کشور ایران در طول تاریخ به خاطر همین قومیت پرستی ، ضربه های زیادی را متحمل شده و بیشتر پیروزیهای ایرانیان در سایه اتحاد اقوام ایرانی بوده 
اگر تاریخ رو بخونید متوجه میشید که ترک ها اقوامی مهاجربودند که از اسیای مرکزی به ایران مهاجرت کردند و بومی ایران نیستند مثل اریایی ها
ساکنان اصلی ایران کردها و لرهابودن
ولی میبینیم انقدر که ترک ها حس منم منم دارند و فقط خودشان را قبول دارند در کردها و لرها این قضیه کمتره !!!!!!!!
اینکه به تهران اشاره کردید اگر شما در تهران زندگی میکردید میدیدید که ترک ها در همه مناطق تهران زندگی میکنند و حتی بعضی مناطق تهران ترک نشینن مثل جوادیه یاخچی آباد که حتی اسمش هم ترکی هست
 ساکنان اولیه تهران قدیم اصالتا فارس هستند که نسبت به جمعیت تهران خیلی کمند
 پس این استدلال شما که میفرمایید مرکز نشین اتفاقا اکثر مرکز نشینان و صاحبان پست های کلیدی در بازار تهران ترک هستند این از این صحبتتون!
 در مورد جنگ تحمیلی بیشتر شهدا از استان اصفهان هستند برید امار رو ببینید
 و اسیر و مفقودالاثر و جانباز ها و اسرا همگی اکثرا از این استانن
 من منکر جانفشانی ترک ها نیستم
 اینکه میگید به ترک ها میگن خر این ریشه در مشروطه داره
 نه جنگ ایران و عراق،مطلب زیر رو مطالعه کنید:


 چگونه ترکها خر و رشتی ها بی غیرت شدند؟!!
.
- پس از به توپ بستن مجلس توسط محمد علی شاه برای سرکوب مشروطه (نظام پارلمانی)، مردم در شهرهای آذربایجان بر علیه اینکار قیام کردند. شهر تبریز، ارومیه و.... توسط ارتش محمدعلی شاه و مزدوران نظامی ارتش استعمار انگلیس محاصره شد. 6 ماه تمام شهرها در محاصره بودند و جلوی رسیدن آذوقه به شهرها را گرفته بودند. قحطی و کمبود غذا بی داد می کرد اما ایرانپرستان ترک زبان در مقابل ظلم تسلیم نشدند.
پیغام مردم شهرهای محاصره شده به محاصره کنندگان این بود: " غذایمان تمام شود، یونجه می خوریم، یونجه هم تمام شود برگ درخت می خوریم ولی تسلیم نمی شویم!!"
همه جا پیچید که ترکها خر شده اند!!!
.
- زمان قاجار که زنها حق رفتن به مدرسه را نداشتند، اولین مردمانی که به دخترهاشون اجازه درسخواندن دادند، رشتی ها بودند. وقتی این خبر به شهرهای دیگر رسید، مردمانش می گفتند که رشتی ها چقدر بی غیرت هستند که دخترانشان را به مدرسه می فرستند!!!!
در حالی که در زمان حمله تازیان به ایران، همه جای ایران بزرگ (ایران امروز، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان و...) زیر سلطه خلفای تازی رفت به جز گیلان!! تازیان چون (گ چ پ ژ) در عربی نداشتند، "آذر آبادگان" را کردند آذربایجان، "پارس" را کردند فارس، "سپاهان" را کردند اصفهان و....
اما غیرت گیلکی ها به تازیان اجازه نداد که گیلان را "جیلان" کنند!!!
.
و ما ملت نادان و کم شعور ایران، تاریخ را ندانسته، هموطنان شجاع و وطنپرست ترک زبان خود را "ترک خر" و هموطنان باغیرت و روشن اندیش گیلکی خود را "رشتی بی غیرت" صدا کردیم و براشون جوک ساختیم!!!

به کشورهای دیگر سفر کنید، با ملتهای با فرهنگهای مختلف نشست و برخواست کنید، ملتی را پیدا نخواهید کرد که هموطنان خود را به تمسخر بگیرند!!!
 ببینید من هم میخوام از ترک ها بگم براتون
 ترک ها خیلی مواقع حس پان ترکیسم دارن و خودشون رو برتر میدونن
 واینکه چرا زبان ترکی تدریس نمیشه تو قانون اساسی هست ولی زبان اول ما فارسی است و اینکه چرا فارسی چون بیشترین مخاطب در ایران رو داره
 مناطق لر نشین و مرکز ایران فارس هستند و این قانونه
 ولی در کنارش ما داریم که در مناطق ترک نشین زبان مادری هم باید تدریس بشه
حالا اینکه اجرا نمیشه تقصیر من فارس زبان نیست !
 لطفا تعصبات رو کنار بگذارید و با منطق صحبت کنید و بیشتر مطالعه کنید
 ما همه ایرانی هستیم و تا زمانی که اتحاد نداشته باشیم مثل یه کیک بریده شده همه میخوان یه تیکه از ما رو داشته باشند
 لطفا اطلاعاتتون رو بالا ببرید بعد اظهار نظر کنید
 الان اقوام مختلف در ایران به خاطر ازدواج باهم مخلوط شده اند و به هم دختر میدن و از هم  دختر میگیرن این حرف ها در این عصر جواب نمیده و جز تفرقه و عقب افتادگی فرهنگی هیچی عاید ما نمیشه
 واینکه تو هر قشری ادم نفهم هست که توهین کنه و نباید به همه ربطش داد
 مثلا در مورد ترک ها هست فارس ها هست کردها هست
 لطفا یه رفتار زشت رو به دیگران نسبت ندیم
 یه علتش هم اینه که متاسفانه بعضی از هموطنان ترک ما با تعصبات بی جا و خشن خود باعث شدند که دیگران راجع بهشون قضاوت کنند
پس لطفا این حرف ها را کنار بگذارید   ما همه یک کشوریم و یک ملت
مهمترین رمز موفقیت هر کشور اتحاد اقوام است و رسیدن به موفقیت قرار گرفتن افراد در جای خود یا همان شایسته سالاری بدون توجه به دین و مذهب و رنگ و زبان..... همون چیزی که کشورهای غربی بهش رسیدن و جایی است که یک مسلمان شهر دار لندن میشه و یه دختر چوپان  نماینده مجلس و یه دختر ایرانی ریاضیدان برتر که مریم میرزاخانی هست
Taymaz ...
۲۲ اسفند ۱۹:۳۳

بحث رو جمع بندی کنم تا مایه سر درد تون نشم :)

 

 

شاید باور نکنید ولی خب من آدم نژاد پرستی نیستم!! ولی هویت گرا هستم.

یعنی چی؟

یعنی دوست دارم آزربایجان و فرهنگ تورکی حفظ بشه (و در این راه تا بتونم علیه دشمنانش موضع میگیرم)

ولی صرفا تورک بوذن رو عامل برتری نمی دونم(اخلاق و رفتار هر کس برام مهمه نه نژادش)

 

 

ببینید خانوم محترم

شما این انتظار رو از ما (تورک ها)دارید که:

در راه ایران تلاش کنیم 

 

بیایید منطقی به قصه نگاه کنیم

ایرانی ها میخوان فرهنگ و زبان فارسی در همه جای ایران گسترش پیدا کنه حتی مناطق غیر فارس (مثل آزربایجان خوزستان کرمانشاه  بلوچستان و گیلان)

 

این اشتباه محضه

اون ها میخوان که فرهنگ و زبان آزربایجان نابود بشه

این فاجعه س

 

این که شما مامان بزرگ وار میاید به من میگید که پسرم بیا با هم ایران مان را بسازیم

من با خودم میگم آخر ساخته شدن ایران چه سودی برای من خواهد داشت؟؟؟؟

 

سودش بخوره تو سر بنده!ضرر به من نرسه حداقل!!

 

 

بیایید براتون یه مثال بزنم شاید راحت تر با موضوع کنار اومدید

فرض کنید یک رئیس شرکتی بیاد به کارمند هاش بگه..

دوستان ما به شدت نیاز به پیشرفت داریم

پس از این به بعد من حقوق شما رو نمیدم و شما باید دو شیفت کار کنید

و در آخر سود حاصله فقط برای من هست ...

 

 

 

 

 

این ابلهانه س که کارمند ها همچین خفتی رو قبول کنند

ابلهانه س من برای ایران مدرسه بسازم در آخر فرزند احتمالی خودم حق تحصیل به زبان مادری رو توی اون مدرسه نداشته باشه

ابلهانه س برای ایران استادیوم بسازم در آخر تو همون استادیوم 100 هزار راس گوسفند یک صدا با هم ((تورک خر تورک خر)) بگند

 

 

 

 

چطور از من انتظار دارید به ایران خدمتی کنم در حالی که ایران همه تلاش خودش رو برای نابودی زبان و فرهنگ من داره به کار میگیره؟؟؟و اجازه حتی داشتن یک روزنامه به زبان مادری رو به من نمیده؟؟؟؟؟؟

من بیام به این ایران خدمت کنم؟

شرمنده

پدرانم خدمت کردند به این ایران نمک نشناس

و در آخر مدال (خر ) نصیب شون شد

نگید فقط یه عده کم این طوری میکنند

ممنوعیت رسانه و روزنامه و زبان مادری برای ما نشون میده اغلب ایرانی ها همین هستند!

لطفا فقط در همین مورد یه توضیحی چیزی به من بدید!

که من چطوری به این ایران خدمت کنم؟

 

 

 

 

 

 

و

 

 

پاسخ :

اولش میخوام تشکر کنم ازتون که خیلی محترمانه نظرتونو گفتید و وقت گذاشتید ممنونم
دوم میخوام بگم من جواب مختصر مفیدی رو تو یه کامنت بگم خدمتتون و جواب ندادن بقیه کامنتایی ک گذاشتید حمل بر بی ادبی نشه
تا ب اینجا کشورمون متاسفانه خودتونم میدونید تلاش های شهیدای غیورش زیر پا له شده و همه الان دنبال رفتن هستن دقیقا همونجوری ک گفتید واسه ساختنش فقط ادم اسیب میبینه سود پیشکش
ما چندین بار برامون پیش اومد ک از ایران بریم و قصد داشتیم بریم
من خودم اصالتا ترک ارومیه هستم،پدر و پدر پدرم و جد در جد اینجا بزرگ شدن و الان اکثر فامیلای پدرم آلمانن و دقیقا به خاطر همین چیزی ک گفتید
متاسفانه هیچ کاری از من و شما برنمیاد واسه کشورمون
ازینکه در حق دریاچه ارونیه اسمهای رودخانه و شهرا ظلم شده جز تاسف و اه و افسوس و سکوت چیزی ندارم
ترک هابه جرعت میگم ک غیرتمندترین آدماهایی هستند ک من تو زندگیم دیدم در این هیچ شکی نیست و برام خیلی زیاد قابل احترامن
فک کنم متوجه نشدید ک من منفور رو فقط به شخصیتشون نسبت دادم ن ب اصالتشون
من خودمم اصالتم و شهر پدریم این شهره و به قول معروف تو خونم،خون ترکهاست اما مشکل من این دیدگاه خصمانه اس!این طرز برخورد و دیدگاه ها،من با ترک های زیادی سلوک دارم و باور کنید اون ادم رو صرفا یه انسان نادانی ک تو هر قشری پیدا میشه میدونم نه چیزی بیشتر و کمتر و بازم میگم شما و همه ی ترکها برای من قابل احترامن و تو جنگها انقدر غیرت به خرج دادن که شمردنی نیست و جبران کردنی نیست 
همه ی اینهایی ک گفتید اگر فکر کردید یه فارس اون حرفا رو زده و بلانسبت شما و خودم لقب ترک خر رو داده بدونید اون ادم از ریشه ادم ضعیف و بیچاره ایه ک هیچ اصالتی نداره 
کسی ک اصالت داره هیچوقت یه قبیله و قوم رو زیر سوال نمیبره با حرفش رفتارش و کارهاش،همین:)
درضمن من از کسی انتظاری ندارم و فقط ارزو کردم ک همه مثل من فعلا برای جایی ک هستن تلاش کنن در حد یک ارزن اونم فقط برای حال خودشون و زندگیشون  همین،فکر کنم این قسمت و متوجه نشدید،منظورم این نبود ک ب کسی نظرمو تحمیل کنم قصدم این بود ک بگم من ب شخصه ک فعلا اینجام و همین جایی ک هستم سعی میکنم یک انسان خوب و مفید باشم برای زندگی خودم ،همین

Taymaz ...
۲۲ اسفند ۱۷:۵۴

بله بله کاملا درسته

مردم هم تعصابات خاص خودشون رو دارند و در این شکی نیست ابدا

ولی مگه اون دسته از تورک هایی که برای جنگ ایران و عراق رفتند هم از بین همین مردم نبودند؟

مگه در طی جنگ که ایران تضعیف شده بود . تورک هاهم نمی تونستند مثل کورد ها به تجزیه ی کشور فکر کنند؟

ولی خب خودتون بهتر میدونید تورک ها کدوم راه رو انتخاب کردند! اون ها یه قول شما به امید ساختن ایران بهتر جنگیدند و شهید دادند.

 

بیینید خواهش میکنم همه چیز رو گردن بی فرهنگی و متعصب بودن اون شخص نندازید.

من تو همون کامنت اول  پیشاپیش جواب شما رو دادم

این پسر منفور، پسر همون باکری هاست.

اگه قرار بود اورمیه به ایران پشت کنه

باکری توان ش رو داشت سپاهی بسازه برای تجزیه کشور

ولی سپاهی ساخت برای حفظ کشور!

 

در ضمن تعداد تحصیل کرده ها و عاقل های این زمان نسبت به زمان جنگ خیلی بیشتر شده

پس چرا از خودتون نمی پرسید که حالا که تعداد با فرهنگ ها بیشتر شده

چرابه جای بیش تر شدن وفاداری به ایران

دشمنی با ایران توی مناطق تورک نشین زیاد شده؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

اصلا بیا فرض کنیم بی ادبی اون پسر منفور تقصیر تربیت نشدن و تعصب و.... است و نژاد پرستی اثری روش نگذاشته

عوض شدن اسم تورکی اماکن و شهر ها هم تقصیر ماست؟؟

ممنوع شدن زبان تورکی هم تقصیر ماست؟؟؟

له شدن فرهنگ تورکی هم تقصیر ماست؟؟

Taymaz ...
۲۲ اسفند ۱۷:۳۳

به یه موضوع خیلی ریز توجه نکردید!

من خودم همون اول هم گفتم که اصلا قصد تطهیر رفتار اون اشخاص رو ندارم.یعنی من هم مخالف تعمیم دادن نژاد پرستی فارس ها به همه هستم!

ولی خودتون هم میتونید از اساتیدتون بپرسید که نژاد پرستی قوم A روی رفتار افراد جامعه B چه اثری می گذاره؟

 

ببخشید ولی مثال شکلات و زن آمریکایی مثال جالبی نیست!چون

اولا نژاد پرستی یک حرکت تک نفره نیست بلکه از طرف درصد زیادی از یک جامعه ی خاص انجام میگیره ولی مثال شکلات رو فقط یک زن انجام داده!

ثانیا توی مثال شکلات،اشتباه فقط یک بار انجام میگیره.

اما توی مثال نژاد پرستی این اشتباه عمدی هر لحظه چندین و چندین بار رخ میده!

 

خب به هر حال باز هم میگم که من نمیگم همه ی فارس ها نژاد پرستن.بلکه میگم اغلب اون ها نژاد پرستن

در ضمن من نخواستم بگم اون ها(هم کلاسی هاتون) اشتباهی نکردن بلکه دارم میگم ریشه اختلافات این جاست.

مثال واقعی تری رو به جای مثال شکلات میزنم براتون

وقتی توی جنگ جهانی ژاپن آمریکا رو بمباران کرد توی آمریکا احساسات ضد ژاپنی موج میزد!! و همه ی ژاپنی ها از طرف آمریکایی ها تا مدت ها مورد حمله قرار میگرفتند در حالی که میدونستند هیچ کذوم از اون ژاپنی هایی که در آمریکا اقامت دارند سوار هواپیما نشدند تا بنادر آمریکا رو بزنند!

ولی باز هم احساسات ضد ژاپنی موج میزد.

Taymaz ...
۲۱ اسفند ۰۲:۳۷

و این که اون پسر منفور هم قطعا می تونست مثل پدران شهیدش مثل شهید مهدی باکری ها به جای رفتار زشت؛با شما مثل آدم های متمدن برخورد کنه!!ولی متاسفانه برخی سیاست های مرکزگرا و نژاد پرستانه باعث به اینجا کشیده شدن ماجرا شد

 

پاسخ :

هر شخصی که قدرت تفکر و تعقل و منطقی فکر کردن و حلاجی کردن مسائل رو داشته باشه،شعور و شخصیت پایین و شأن پایینتر شون رو به پای همه نمیزاره و تلاش میکنه دیدش رو بازتر کنه و به جای آدم و یا شهروند خوب،انسان خوبی باشه،تلاش کنه همه به دور از کینه ای ک جز حسهای منفی چیز دیگه ای نداره،به نقطه ای برسه که سرزمینش بخاطر برابری زن و مرد و قومیت ها زبانزد بشه،ایران...ایران رو ما میسازیم،تک تکمون،اگر کمی از تعصباتمون کم کنیم و همه جیز رو به همه کس تعمیم ندیم و در گذشته زندگی نکنیم و عصبانیت و اه و افسوس رو کنار بگذاریم و به فکر آبادانی باشیم،حتی شده اگه تو خیابون آشغالی رو از زمین برداریم و داخل سطل زباله بندازیم،حتی اگه شده بخاطر کره زمینمون پسماندهمون رو به صفر برسونیم و شیرابه تولید نکنیم و...:)
Taymaz ...
۲۱ اسفند ۰۲:۳۲

سلام

به طور کلی بگم که تحت هیچ شرایطی نمیخوام اون هم کلاسی هاتون رو تطهیر کنم اصلا!!

 

ولی یه سری حرف ها و اتفاق ها هست حس میکنم باید بگم براتون

 

به هر حال شما خودتون دانشجوی روانشناسی هستید طبیعتا بهتر از من درک میکنید که هر رفتاری یه ریشه ای داره بالاخره!

یا ذات یه نفر خیلی خرابه یا درست تربیت نشده یا....یا شاید عقده و کینه و نفرت اون رو به این جا رسونده باشه..

 

در مورد یک سری از رفتار هایی که غیر تورک ها در شهر های تورک نشین شاهدش هستن و ازش شاکی اند مورد سوم 99درصد نقش ها رو بازی می کنه.متاسفانه...

 

چه دلمون بخواد باور کنیم چه نخواد تو کشوری(!)به اسم ایران جامعه 2 دسته شده و بین تورک ها و فارس ها اختلاف عمیقی افتاده.

ریشه اغلب این مسائل هم تقصیر ملت مرکز نشین یعنی فارس هاس

 

شما میگید مگه (هموطن)نیستیم؟!

من قبلش ازتون می پرسم که هموطن بودن دقیقا یعنی چی؟؟؟؟؟؟

 

مگه هموطن بودن به این معنا نیس که هم من تورک هم اون شخص فارس حقوق برابر داشته باشیم؟

پس چرا فارس ها میتونن به زبان مادری شون تحصیل کنند ولی تورک ها نه؟

نگو زبان رسمی و فلان که گوش مون پره!اغلب کشور های جهان چندین زبان رسمی دارن یه سرچ ساده کنید می فهمید.

 

از قتل عام سال 25 بگم براتون

از این که ما تورک ها همون هایی بودیم که 8 سال برای ایران جنگیدیم و آخرش لقب (خر)نصیب مون شد.البته به ایرانیها حق میدم!کسی که مفت و مجانی 8 سال برای غریبه بجنگه در حالی که تو سرزمین خودش از زبان مادری خودش محرومه واقعا خر تشریف داره!

از این بگم که تا اسم خلیج فارس رو میکنن خلیج عربی ایرانی ها یقه جر میدن که آهای دادار دودور خلیج ما رو دزدیدند!ولی خود ایران به خودش اجازه میده که اسم شهر ها و رود ها و کوه و...آذربایجان رو از تورکی به فارسی تغییر بده

لیست کوچکی (تاکیید میکنم خیلی کوچک!!)از اماکن و شهر های آزربایجان که به دست ایرانی ها اسم شون عوض شده

رودخانه آراز___شده ارس

شهر قوشاچای______ شده میاندوآب

کوه ساوالان ______ سده سبلان

شهر اوجان _____شده بستان آباد

شهرسویوغ بولاق شده مهاباد!!

 

و هزاران تغییر نام دیگه

 

از بقیه حرکات فاشیستی نگم براتون

از توهین روزنامه ها و تلویزون ایران به تورک ها(مخصوصا سال 85)

 

 

 

 

 

 

 

با همه این اوصاف شما هم چنان انتظاری جز کینه و عقده دارید؟؟؟؟؟؟؟؟

تورک ها در حق ایران چه کردند؟8سال جنگ بی چشم داشت!!!

در عوض چی گیرشون اومد؟؟؟نژاد پرستی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بزرگ ترین نژاد پرست قارس ها علیه تورک ها هم اینه که میخوان به جای اسم واقعی تورک(لقب آذری)رو تحمیل کنن بهشون!!

 

 

 

شما انصاف داشته باش بگو با یه ملت همچین رفتاری بشه چیزی جز کینه و عقده باید ازشون انتظار داشت؟؟

 

 

 

 

 

 

ما تورک ها تا میاییم می گیم ما همزبون مادری مون رو میخواییم جواب هایی که از طرف تهران می شنویم:

1_تورک خر برو گمشو تو رو چه به تحصیل؟

2_زبون مادری ت رو میخوای؟؟برو مغولستان !!!(حالا من موندم چرا وقتی ناموس و شرف شون رو از دست عراقی ها نجات دادیم کسی نمی گفت برو مغولستان؟؟)

3_انواع توهین های رکیک و زشت به آزربایجان وتورکیه!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

و هزاران مسئله دیگه هست که متاسفانه شوا چون تو متن قصه نیستید اگه براتون تعریف کنم من رو متهم میکنید به اغراق و دروغ ........

 

ولی این طور بگم براتون که

من از معاشرت با خارجی ها این همه حس نژاد پرستی دریافت نکردم تا این که با ایرانی ها هم کلام شدم!!

 

 

پاسخ :

سلام:)قبل از هرچیزی بگم ک چندین بار نظرتون و خوندم و خیلی دربارش فکر کردم و با بار اول خوندن نیومدم ک جواب بدم
نظرتون برام محترمه اما به نظر من تو هر کشوری،شهری،قومی،روستایی،همه ی افراد اون قشر یه سری تعصباتی رو دارن که تو ذاتشونه و نمیتونیم نادیدش بگیریم 
ولی یه وقتایی بعضی ها پا از این تعصبات فراتر میزارن و خصمانه به اون یکی نگاه میکنن صرفا بخاطر اینکه از یک قوم دیگست و به نظر من این اصلا ربطی نداره ب اون بنده خدایی ک تو شهرش کشورش یا قومش یک نفر با بی تدبیری و بی فکری کاری رو علیه اون یکی انجام داده،مثل اینه ک(یه مثال بدور از ترک و فارس بودن) یه خانوم امریکایی یه شکلات و از دست یه بچه بگیره پس اون باید بزرگ شد از   همه ی خانمای آمریکایی متنفر باشه و نسبت بهشون موضع بگیره؟من به شخصه معتقدم همه ی  ما به گفته ی اماممون برادر و برابریم و هیچ کس بر دیگری هیچ برتری ای نداره و همه در کنار هم زندگی میکنیم و این که یک نفر صرفا بخاطر مسائل مختلف کاری رو انجام بده دلیل نمیشه کسی با اون شخص نادان همزبان و همشهری هست رو هم جز اون خطه حساب کنیم
ترک لر کرد شیرازی بلوج و فارس و..همه ی اقوام هیچ کدوم ب دیگری برتری ندارن بلکه همه از یک پدریم و همه در کنار هم باید بدون کینه توزی و ظلم و توهین،*انسان* خوبی باشیم،به فکر شهرمون ن ک به فکر کشور و زمینمون باشیم و حداقل یک قدم براش برداریم و انسانیت رو گسترش بدیم اینجوری قطعا دنیا به حای بهتری تبدیل میشه:)
عمیر
۱۳ بهمن ۱۴:۳۷

اره دیگه سعی کن فک نکنی :))

لینکامو چرا پاک کردی خخخخ میذاشتی میموند میخواستم ایندکس شن (با سیستم نمیتونم ایموجی بزارم) 3 تا ایموجی خنده

پاسخ :

😊🌹
عمیر
۱۳ بهمن ۰۳:۰۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سعی کن توجه نکنی به هیچی

سعی کن بگذری و به هیچی فکر نکنی

سعی کن تو همون لحظه هر اتفاقی که افتاده رو رها کنی و بگذری چون اون لحظه تموم شده و چ خوب یا چ بد اون لحظه رو زندگی کردی و تموم شده

فکر کردن بهش فقط عذابت میده همین

 

********************************************************************************************************* *********************************************************************************************** ********************************************************************************************************* ************************************************************************************************************* ******************************************************************************************************* *********************************************************************************************** ********************************************************************************************************* ********************************************************************************************************* ************************************************************************************************* ******************************************************************************************************** ************************************************************************************************************ **************************************************************************************************** ***************************************************************************************************** ***************************************************************************************************** ****************************************************************************************************** ***************************************************************************************************** ********************************************************************************************* ******************************************************************************************************* ***************************************************************************************************** ****************************************************************************************************** ***************************************************************************************************** ***************************************************************************************************** ***************************************************************************************************** ************************************************************************************************** *************************************************************************************************** *************************************************************************************************** ***************************************************************************************************** ***************************************************************************************************** ***************************************************************************************************** *************************************************************************************************** ******************************************************************************************************* ****************************************************************************************************** **************************************************************************************************

پاسخ :

سلام.ممنون از نظرت.درسته.این حس خیلی وقته تو وجود منه ک چیزی ک خیلی ازارم میده خیلی بهش فکر میکنم و دامن میزنم و الان تقریبا به حداقل خودش رسیده.انقدی که چند ساعتی باید ازش بگذره تا اروم شم و فک کنم اینم بالاخرخ بخشی از زندگیه از نوع ناملایم و دوست نداشتنیش:)🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان