روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

از احوال من اگر پرسیده باشید^-^

1.سلام..:)از اتفاقای این اخیر که بگذریییییم و بعدا اینجارو بترکونیم اومدم بگم نویسنده ی این وبلاگ دانشجو شده..دانشجوی رشته ی روانشنااااااااسی...شدیدا استرس ثبت نام فردارو داره و ترش کرده با وجود خستگی زیاد خوابش نمیره!

 

 

2.من دارم خاص ترین و باحال ترین روزارو تجربه میکنم...اینجا پاییزش پاییزه..درخت گیلاس جلوی خونه برگای زردش بوی پاییز میده و هوا بس ناجوانمردانه سرررردهههههه!

 

 

 

 

3.بعد بیست روز تازه دوروزه که از تهران اومدیم و من فردا میرم ثبت نام کنم..از احوال غزل اگر پرسیده باشید مهندسی  متالوژی و  محیا حقوق پردیس قبول شد منم مترجمی زبانم قبول شدم و شیمی محض ولی ترجیحم روانشناسی بودو پدرم عاااشق این رشته بوده و هست و مشوق من:)

 

 

4.این یه پست مختصر مفید...شماااا خوبین؟خیلی بم دلگرمی دادینااااا خیلی دوستون دارماااااا...واسم دعا کنین فردا واسه ثبت نام جیگرم در نیااااااد و ازین ور به اونور نشیم...مثل شب کنکورم جورابام مدارک و خودکار اینا اماده نمودم...ولی استرس دارم...صب مامانوووو دختر عمه جونارو میرسونیم سرکار و مدرسهههه و میریم برا ثبت نام....دعا کنین برای این سحر استررررسییییییی

شبتون بخیر♥

۱ ۰
ستایش
۰۴ مهر ۰۹:۴۶

سلام همزاد جان

مرا دیادت هست عایا

من نیز از کنکورم بسی ناراضی بودم

ولی خب قبول شدم دیگه

مامایی یکی از شهرای نزدیک خودمون

موفق باشی ایشالا

پاسخ :

ای جانم 
بعله ک یادمه
چقد خوب موفق باشیییییی
Nazanin Eslah
۰۳ مهر ۲۳:۲۸

سحححححرررر عشقمممممممممم واییی مبارکت باشه منم میخام روانشناسی بخونم..همکارم شدی رفتتت وایییی خداااا ذووووق

پاسخ :

ای جااانننننننمممممم عزیزممممم♥♥♥
dokhiaroom ....
۰۳ مهر ۱۰:۱۱

انشالله موفق و سلامت باشی روانشناس عزیز!

 

پاسخ :

ممنونم همچنین شماا♥♥♥
yasna sadat
۰۳ مهر ۰۹:۴۸

بیاااااا بغلممممم سحر*_*

تبریک میگم عزیزمممم

خیلی خیلی مبارکت باشه..

بح بح چه رشته هایی یکی از یکی بهتر:)

موفقیتا بعدیت ننه:***

خیلی خوشجال شدم

پاسخ :

جییییییییییغ یسنااااااااااا مرسیییییییی عزیزززززرم
فدای تو بشم منننننن
عزیزدلمممم مهربون منی توووووووو♥♥♥♥♥
Tamana .....
۰۳ مهر ۰۷:۰۷

موفق باشی خانم:-) 

پاسخ :

عزییییزمممممم ممنونم همچنین تو♥♥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان