روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

خبر و درد و دل....پس از رویارویی با غول:)

سلام

یکم سخته باورش ولی من هنوز استرس دارم...یه استرس توام با غم  و گوشه نشینی...دلم میخواد بیشتر سکوت کنم و تا حتی حرفی بهم زده میشه سریع گریم میگیره...دلم نمیخواد با هیچکس حرق بزنم و میخوام همه ازم دور باشن...فعلا این ارامش دو نفره و گوشه گیری رو واسه خودم تجویز میکنم تا بلکه چند روز دیگه بهتر بشم...دلم نمیخواد فعلا از اتفاقات کنکور و اینا حرف بزنم که حس میکنم مثل یه خواب گذشت از جلوی چشمم..انقدر دور میدیدمش از خودم...حس میکنم شوکم کرد....در هرصورت میخوام ادامه ی عید و تا الان بنویسم و بعدش برگردم به روال عادی وبلاگ...

امیدوارم همه دوستای کنکوریم حالشون خوب خوب باشه و پر انرژی باشن 

پیج اینستاگرام و کانال تلگرامم امروز تاسیس شد

پیشنهاد میکنم حتما باشید مخصوصا تو کانلل تلگرام دلگرمیمه وقتی مینویسم و میخونید و اروم میشم و اروم میشم و اروم میشم...شاید ویسایی که تو پست پین شده ی وبلاگ حرفشو زده بودم تو کانال تلگرامم بزارم 

روحم نیاز داره این روزا به نوشتن و خوندن ...

بیاید:)

کانال تلگرام:

وبلاگ در تلگرام😁

سلام و اینا بعضی غرغرا و پستایی که وقت نمیشه تو وبلاگ گذاشته بشه میزارم اینجا

https://t.me/susa1144sahar

ایدی اینستاگرام:

Parparoooi

۰ ۰
زوج مهندس
۱۹ تیر ۱۸:۵۵
منم بعد از کنکور همین حس گریه رو داشتم :)
ولی همراه با یک سبکی خاصی
بدترین سوال هم این بود که کنکورتو چطور دادی!
دوست داشتم جفت پا ... :))
ان شاالله بهترین نتیجه رو بگیری هم نام جان

پاسخ :

سلام خوشومدی:)
خداروشکرت که تنها نیستم:)
اره دقیقا ادم یهو فرو میره تو یه خلا باحال:))
میزدییییییی😂😂😂😂😂
ممنون عزیزمممممم❤❤❤❤
یه کنکور داده
۱۷ تیر ۱۲:۱۸
شما چطور دادید؟

پاسخ :

نمیدونم:)
یه نفر
۱۵ تیر ۱۳:۳۱
سلام چطور دادید؟

پاسخ :

هرچی خدا بخاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان