روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

و باز هم دعا برای"منی" که امتحان شیمی دارد!

انقد خسته ام که هرچی میخونم نمیره تو مخم برعکس یه سری حرفا اکو میشه پشت سره هم خسته ی روحی ام خیلی خیلی! انقد که هرچی میخونم انگار فایده نداره یک لحظه تمرکز ندارم و ۱۱ ۱۲ ایی اگر بیارم کل بیان و کباب میدم با دوغ!


یکم دعا کنید گند نزنم این استرس امتحان فردا شده قوزه بالاقوز!هرچی از قبل یادم بود اونام یادم رفت:|


و فردا وبلاگ و بروز میکنم انقدرررر دلم میخواد هرچی زودتر اون پستی که میخوام و بنویسم که هی دوس دارم لحظه ها برن جلو و فردا ساعت یازده بشه از طرفی این استرس الکی و لعنتی! میگم استرس الکی چون اونی که خونده استرس داره نه منی که هیچی بارم نیس شایدم فک میکنم اینجوریه در به هرحال از شیمی بدم میاد!

۰ ۰
غزل
۲۲ دی ۰۱:۲۶
استرس چیه با حوصله داری
استرس استرس..اه
نهایت گند میزنی‌تموم‌میشه میره.چرا اعصاب خودتو الکی خورد میکنی واسه همچین چیزایی

پاسخ :

:/

یا امام حسین اروم باش حالا تو:)

بخدا دیگه استرس نمیگیرم قول میدم:)

جمله اخرت مث حرفایه مامانم بود هههه:)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۰۹ دی ۱۷:۱۹
لامصب کلی هم دلش میاد...

پاسخ :

حالا من صحبت میکنم باهاش:))))))))
جودی آبوت
۰۹ دی ۱۶:۳۶
عزیزم ^_^
فک کنم خیلی دیر پیامت رو خوندم ، ولی خداییش در طول دوران تحصیل خوب تقلب رسوندم 😁
شیمی خوبه،مخصوصا فعالتهای علمی دانشمندا رو میخوندم بیشتر علاقمند میشدم یا اینکه خواص فلزها و اتفاقلتی که با یه سری واکنش ها میفته ... هرچند هیچ وقت نتونستم از علایقم بزرستی استفاده کنم 😜
ان شاالله که بیای و بگی نمره ت خیلی خووووب شده 😉

پاسخ :

فداااااسرت که😘

من از اونجایی ک امتحانممممم و خوب دادم حالا دیگه عاشق شیمی ام هههههه و همونایی ک تو میگی منم همونارو میگم😂
جودی آبوت
۰۷ دی ۲۳:۵۶
میگم که منم با جناب بای پولار موافقم
کباب با دوغ رو کجا میخوای بدی حالا 😂😂😃

من که از شیمی بدم نمی اومد،یعنی اولا عاشقش بودم،یه معلم داشتیم که بازم باعث نشد از شیمی بدم بیاد،ولی دلزده شدم.هر چند نمره ام رو ۱۷-۱۸ بود :/

استرس و افکار منفی رو بزار کنار
سعی کن قسمتهایی که آسونتره بخوبی یاد بگیری،بعد ب و سراغ قسمتهای سخت و گنگ.موفق باشی

پاسخ :

عکسش و میزارم فیض ببرید😅

میشه فردا بیای باهم بریم سره جلسه تو پشت پنجره بشین بمن برسون😂واقعاااا نابودم کردیییی خب چرا من شیمیم انقد داغونه:/

چشم و مرسی مهربون❤
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۰۷ دی ۲۳:۲۳
منم همینو میگم...
اگه کم کنه نابودش میکنم...

پاسخ :

اره بابا حرف میزنن وگرنه همه معلمایه من مقراره چار پنج نمره ای ازم کم کنت ولی نمیکنن که دلشون نمیاد😜
بای پولار
۰۷ دی ۲۳:۱۸
تو اگه هرچی می‌خونی یادت می‌ره ولی من این پستت رو یادم نمی‌ره ها! خصوصا اون قسمت کباب و دوغش رو.
نامردم اگه نمره آوردی و من ازت نگیرم این وعده رو :)))

پس حسابی دعات می‌کنم. برو و دلت رو آروم کن :)

پاسخ :

ههههههه برم قسمت کباب و دوغش پاک کنم😂

خیلی مرسی😊🌹🌺
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۰۷ دی ۲۳:۰۲
خوش به حالمون؟!
گفته بهم بالای 18 نمیده...

پاسخ :

غلط خورده😊😅
دایناسور
۰۷ دی ۲۲:۴۳
خیلی سخت میگیرین به خدا


http://daynasor.ir/

پاسخ :

معلمارو میگین؟آره خیلی سخت میگیرن
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۰۷ دی ۲۲:۴۲
چرا من زبان دارم؟!

پاسخ :

خوشبحالتون که:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان