روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

من امسال پیـــــــــــــر شدم پــــــــــــــــــــــیر:////

اونی که ساعت ها کتاب به دست جلوی آینه قدی اتاقش ایستاده و با خودش حرف میزنه چیزی برای از دست دادن نداره:)


آخر ترمی از همه ی درسا بخصوص انشا و دفاعی وخلاصه درسای چرت و پرت که شاخ شدن کتلت شدیم رسما تو خواب بلند بلند مسئله ی شیمی حل میکنم بعد یهو داد میزنم نهههه یون آلمینیوم اون نیست بعد تو خواب معلممون با کتاب میزنه تو سرم و میگه ای وااااااااای یونشو بلد نیستی ینی؟خیلی خب اول آرایش الکترونیش و بنویس بعد لایه اول و از دو پی شیش شروع میکنم به نوشتن یهو کل کلاس انگشت اشارشونو میگیرن سمت بنده که پای تخته میباشم و یکصدا میگن هوووووووووووووووووووو هووووووووووو خانوممونم میخنده میگههه اره هووووش کنید و با حالت جییییغ و هذیون پریدم از خواب میخواستم عمق فاجعههه رو بگم والا انقد تو تلاطم درررررررررس دادن بودن معلما و منم تو تلاطم درررررررس خوندن یه جشن تووووووولد نشد بگیرن برام ینی میخوااااستن برای اولین بار که تولدم افتاده بعد از صفر بترکونن درحالی که مشغله ام داشتن بعد من گفدم درس دااارم اوناااااام بدون چوووووووووون و چرایی گفتن عه؟درست مهمه دیگه حالا یه روز دیگه میترکونیم تولدتو:///انگار منتظر تعارف من بودن:////


قسم به فاینال فردا قسم به امتحان زیست فردا...!!!!پس آیاااااااا نمی اندیشید که چقدر فشااار متحمل میشویم ما؟؟؟؟


آهان راستی اینم بگم رسالتِ بلاگریم حکم میکنه حتما بگم که در جریان باشید بنده انشااااااامووووو یا همون تولید متنشونوووو از نمره ی شیمی .فیزیک و ریاضی و حتییییییییییییی دینی و دفاعیم کمتر شدم تو یک کلاس بالای هجده نمره نداشتیم مدیوووونید فک کنید یه معلم ترشیده ی عقده ایه گنده دماغ داریم:)))

۰ ۰
Tamana .....
۲۴ آذر ۲۳:۵۹
معلما چرا اینطوری شدن اخه

پاسخ :

بخدا
ستایش
۲۴ آذر ۲۲:۴۴
کامنت بلند خیلی میدوستم


نه بابا منم نگفتم در این حده
فقط ی درسای خاص
مثلا
من تو دینی و ادبیات میلنگم
تو، تو چه درسایی گلم؟

پاسخ :

هیچ درسی الحمدالله
 همشون خوبن نمره هاشم میارم فقط واسه هدر نرفتن نمره ها و زحمات دیگم اونایی ک واسم سختن مث دفاعی و با مکافات میخونم
SHIVA gh.s
۲۴ آذر ۱۶:۲۱
و خدا لعنت کنه هرچی معلم عقده ای ترشیده س😒😒ماهم داریم ازین عجوزه ها🙋

پاسخ :

کیسافتای مررض
همدم تنها
۲۳ آذر ۲۳:۴۸
کانال تل بیخیال شدی؟

پاسخ :

بلی
آرین :)
۲۳ آذر ۲۳:۳۲
پیر هم امسال سحر شد :|

پاسخ :

جمله سنگین بود:/
آذین& گیتی
۲۳ آذر ۱۶:۴۲
خخخخخ آخی سحر جان...
به زودی تموم میشه این روزا ...
بهشون فکر نکن زیاد که تو خواب حداقل آرامش داشته باشی
موفق باشی
:)

پاسخ :

ممنون همچنبن:)
ستایش
۲۳ آذر ۱۵:۰۴
موافقم بدجوووووور
منم فردا امتحان زیست دارم
ولی باید برم کلاس ریاضی از ساعت چهار تا هف
خودم میدونم کلاسه اصلا در سطحم نیستااااااا
ولی چه کنیم نمره ام رسیده کل کلاسم شاکین من چجوری قراره برم
شیمی رو که نگووووووو
حالت تنوع میگیرم به لایه هاش فک میکنم
آخه چجوری تو ی پیوند ناقطبی ی الکترون هم اینوره هم اونور
بعد اگه عدد اتمی زیاد تر باشه ممکنه در ی لحظه یکی دو تا الکترون بیشتر اونور باشن
بعد همینجور به ردیف پیوند قطبی لحظه ای ایجاد شه
یا مثلا پیوند داتیو ازن
دارم قاطی میکنم
ینی قاطی کردم


هععععععی
این زندگی نیستاااااااا
به خداااااااااااااا



در کل رسما جفتمون داریم قبل ترم یک گند میزنیم


یکی بیاد  نمره مستمرای منو سحرو جمع بزنه
من یکی روم نمیشه والا
خخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

کامنتو برم هییییییی یهههههه:)

در این حدم نی دیگه هههه:)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۳ آذر ۰۶:۳۵
بیخیال بابا این درس هارو چرا بزرگش میکنید¿
ولی یچیزی این که خوابشو دیدی...یه ذره دردناکه😭😭😭😭

پاسخ :

بزرگ که هست:/

یه ذرررررررره؟؟:///////////////////
جودی آبوت
۲۳ آذر ۰۲:۲۴
زیاد به درسهات فکر میکنی،برای همونه خوابش رو دیدی،
نگران نباش.
هیچ وقت از واژه ی ترشیده خوشم نیومد و استفاده نکردم !
موفق باشی ،مخصوصا در شیمی :)

پاسخ :

:)

ممنون عزیزم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان