روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

مبارک باشم:) (تولدم طور)

داشتم میرفتم بخوابم که دیدم عهههه الان دیگه ۱۵امهههه من بزرگ شدم یهو😂بدنیا اومدم ینی😅بعد ضایع شدم و مامان جان گفتن بنده فردا سره زنگ شیمی بدنیا خواهم آمد الانم قشنگ یه متن ادبی با یه عالمه احساااااس نوشتم قبلش گفتم برم اهنگ و عوض کنم و پست و بزارم که پسته پاک شد باز:| ینی....!!!!!


بابت تبریکات مامان جان و محمد عزیز در بیان و محیا مای بغل دسی  که از اولیا بودن و من یادم مونده بود و از خواننده های عزیــــزی که پست قبل خوندن کلـــــی ممنونم و التماس دعا دارم برای کم نیاوردن در امتحاناتِ پشت سر همه این هفته ....!(سه تا امتحان در روز فحش به آبااااااع و اجداد دانش اموز است کمی انصاف خووووووب معلمان جان!!!!)

تولدم بعد از چند سال افتاد بعد از محرم و صفر حال هــــی من با اهنگ جدید محسن یگانه قر میدم و خووووشالی میکنم والا چن سالی بود روز تولدم نمیتونستم تکون بدم خودمو نشون بدم😂😂😂😂


۰ ۰
بای پولار
۰۶ دی ۱۵:۳۸
با بیست روز تاخیر تولدت مبارک :)

پاسخ :

چقد ممنونم:)🌹🌷
.. باران ..
۲۰ آذر ۱۴:۳۸
تولدت مبارک :)

هر چند دیر اومدم ولی خب بازم نمیشد بدون تبریک رفت :)

بازم تبریک میگم

 خیلیم تبریک میگم :)

پاسخ :

نه این چه حرفیه خیلی خیلی ممنون
مجتبی .......
۱۸ آذر ۲۲:۰۵
سلام وبت تحسین بر انگیزی دارید

مایلم باهاتون تبادل لینک کنم
اگه شما هم مایل بودید خبرم کنید
یا علی

پاسخ :

سلام ممنون
SHIVA gh.s
۱۸ آذر ۱۵:۴۹
مبااااااااااااااااااارکککککککککککککککککککککککککککککککککک :)

پاسخ :

ممنون:)
همدم تنها
۱۸ آذر ۱۲:۲۱
تولدت مبارک 🎂🎈🎉 ببخش اگه دیر شد

پاسخ :

ممنونم:)

این چه حرفیه:)
مجتبی مطوری
۱۸ آذر ۰۱:۳۷
تفلدت مبالک😃

پاسخ :

ممنونم:)
جودی آبوت
۱۷ آذر ۱۳:۴۱
توللللدت مبارک باشه سحرجان
💖💋💌🎂🍡🎊🎉🎈🎈🎄

با آرزوی بهترین ها🌹

پاسخ :

ممنـــــــون عزیـــــزدلم

همچنین برای شما دوستم💗❤💋💛💞💖💕
هوپ ...
۱۶ آذر ۱۳:۴۷
زادروزت خجسته عزیزم :)


+ توی وورد بنویس پستت رو بعد کپی کن بیان، منم چندین بار پستم پرید که گرگ بارون دیده شدم!

پاسخ :

ممنوممممم عزیزدلـــــم

اخه حسی که ادم اینجا مینویسه و میاد اونجا نمیاد😅
Afshin √
۱۶ آذر ۱۱:۰۶
تولدت مبارک تولدت مبارک

پاسخ :

ممنـــــون☺🌹🌹🌹
yasna sadat
۱۵ آذر ۲۱:۴۹
واااااااااااااای,عزیزم مبااااااااارک باشه 

تولد خیلی سالگیت:)))) m
تبررررررررررررررررررررررریک 
جییییییییییغ دستتتتتتتت هوراااااااا

پاسخ :

ممنونمممم یسنااایه گلم یادمه پارسالم که تولدمممم بود یکی از اونایی ک بم تبربک گف خودت بودی ایشاللهههه تا چندین سااالل بلاگر باشییییی و هی بیای تولدم و تبریک بگی و هی تولدت و تبریک بگم😍😘

مرسی مهربونم فداتشم💗

😅💗💓💋
ree raa
۱۵ آذر ۱۹:۵۷
تولدت مباررررررررک باشه سحر مهربووووووون، دختر آذرماهی دوست داشتنی^ـ^ بهترینا رو برات ارزو دارم
کلی ذوق کردم از این پست! کیک ما کو:دی

پاسخ :

ممنونم ری راااااا جانم عزیز مهربون😘❤💗

عزیزدلمـــی فداتشم💜

ای جانم قربونت برم الهی❤

فقط یه جا بگو پست کنم کیک و🙈😅
Lady cyan ※※
۱۵ آذر ۱۵:۳۰
تولدت مبارک سحر؛)

پاسخ :

ممنون عزیزم❤
Bahar Alone
۱۵ آذر ۱۵:۱۹
مبارک باشه^____^
ینی میشه من باشم وپست تولدم مبارک خودمو بزارم؟؟؟:||||
کادو چی بخرم برات؟؟

پاسخ :

فدااااوتم❤

بعلههه چرا نشهههه منم بیاااام وبلاگت هی نظر بدممممم هییییی با چاقو قر بدم هییییی تولدت مبارک بخونم😉

درس خوندنت برا من کادوعه فرزندم😂
آرین :)
۱۵ آذر ۱۳:۳۵
تولد تولد توالتت فرنگى :|
تولدت مبارک هم قطار :)
ایشالا صد سال بلاگر باشى :دى

پاسخ :

هههههههه😂😅😅😅😅دیووونه😅

ممنون😊

همچنان ممنوووووووون
حسین مداحی
۱۵ آذر ۱۰:۱۳
تولدتون مبارک. ایشالا عمر با عزت داشته باشین.

پاسخ :

خیلی ممنون😊
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۵ آذر ۰۶:۴۲
مبارک

پاسخ :

ممنون😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان