روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

بیان خییییییر نبینی طور:))){موقته عاغا موقته}

آغا ما نشستیییم طی سه چهار ساعت از 12 شب دیشب تا حدود 3و نیم چهار "من کیم" وبلاگ و به روز کردیم بعدش پست مبسوط و مفصل و که قولشو داده بودم و نوشتیم وسطای پی نوشت آخر بودم نمیدونم دستم به چی خوورد همه چی پرید!پیشنویسم نشد!انگشتام کبوود شد افتاد :/

با یه بغض خاصی به تخت خواب پناه بردم اصن:"(
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

هاهاهاهاااااااااااا میریم مینویسیییییم باااااااااز تا چشت دراد بیان حسوووود:)))))



 دیشب چقد من تایپ کردم نچ نچ نچ.......

دیگه خودتون در جریانید که من چقد طولانی مینویسم :))

سحر میرزابنویسیان هستم خوشقلبم:))))

فعلا برم نظرات قبل و جواب بدم حالم جا بیاد ببخشید واسه دیر جواب دادن نظرا بیمارستان بودم اینجانب بستری شده بود حالا میگم تو پست بعد


 فعلا باهای:)

۰ ۰
آرین :)
۱۱ شهریور ۲۰:۲۳
وبلاته = وبلاگته
:|||

پاسخ :

چی کی کجا؟:)

اوکی فهمیدم اشکال نداره:)
آرین :)
۱۱ شهریور ۲۰:۲۲
کجاى وبلاته دقیقا!؟ :/
من یه مدت از وب ها غافل شدم مثل روزنامه نشر کردن 😂 :دى

پاسخ :

توشه
بای پولار
۰۸ شهریور ۱۰:۴۵
فدا سرت !

پاسخ :

ممنون:)
♦♦ حسین ♦♦
۰۸ شهریور ۱۰:۳۰
مزخرف ترین حسیه که یه آدم میتونه داشته باشه

این بلا سرم زیاد اومده ... سر اونه دیگه متن کمتر مینویسم بیشتر عکسنوشته میزارم

موفق باشید

پاسخ :

:/

ممنونم همچنین شما:))
آرین :)
۰۷ شهریور ۲۱:۰۵
واااى شعرام :))
اون الاغه رو یاد داشتش کردى؟ یادم رفت چى سرودم :|

پاسخ :

شعرااااااااات واای:))

پس چی هم تو دفتر خاطراتم هم تو وبلاگ:)
💕 پسر خوب 💕
۰۶ شهریور ۲۱:۲۱
ای بابا
چه بد
متاسفم...

پاسخ :

بیخیال:)
MOHSEN Mousavi
۰۶ شهریور ۱۴:۱۶
منتظریم:)

پاسخ :

:)
فرشته ...
۰۶ شهریور ۱۲:۱۶
چند بار برای منم پیش اومد یه دفعه پرید.:(
خدا بد نده عزیزم؟؟
موفق و مانا باشی
یاعلی

پاسخ :

فناتم:)

همچنین فرشته ی فرشته:)
yasna sadat
۰۵ شهریور ۱۷:۴۳
وااااااااااااااااااااااای اعصاب خورد کن ترین اتفاقه...

یعنی از بس این اتفاق تو ورد هم برام افتاده یه  کلمه مینویسم سیو میکنم خخ

پاسخ :

بخداااااااا

 الان تازه من یکم خنک شدم از عصابانیت وگرنه:)))

هههه:)))


yasi adkd
۰۵ شهریور ۱۱:۴۴
امیدوارم هر چه زودتر خوب شی عزیزم :)

پاسخ :

فداتم:)
مسافر هستم
۰۵ شهریور ۱۱:۴۲
چرا؟!

پاسخ :

:/
علی صفری
۰۴ شهریور ۲۲:۱۵
ایناعادیندازبی حواسیه
موفق باشی

پاسخ :

:/

همچنین:)
آقای سوژه خوار
۰۴ شهریور ۱۹:۰۰
درکت می کنم
خیلی دردناکه
اه :((((

پاسخ :

سوزناکم هس:(

اح:(
ree raa
۰۴ شهریور ۱۸:۴۳
اتفاقا چند شب پیش بود که من کیم وبلاگتو خوندنم:) چه خوب که قراره بروز بشه باز ^ـ^

این واقعا درد داره ! درررررررررررررد! بعضیا میگن واسه همینه که باید اول تو ورد بنویسیم ولی من هیچ یادم نمیمونه:))

تو میتونی سحر ^ـ^ :دی

پاسخ :

عههه من ذوق کردم:)

منم آدم نمیشم که:)))

به قربانت رفیق:)
bahar ...
۰۴ شهریور ۱۶:۴۵
((: خدا بد نده ... (: خداخیرت نده بیان

پاسخ :

فداتم:)

:))))))))
آبان دخت ...
۰۴ شهریور ۱۶:۳۰
خیلی بده اینجوری

امضا:یه درد کشیده :/ T_T

پاسخ :

افتضاح ینی:)

:))))
ماهی گلی
۰۴ شهریور ۱۶:۱۸
اوه..ینی ضدحالی خوردیااا

پاسخ :

نابود شدم نابوووود:))
SИ♡Ѡ MΛИ
۰۴ شهریور ۱۶:۰۸
یعنیا
یکی اینکه یه ساعت بنویسی بعد بپره
یکیم کلاس ریاضی وسط تابستون
از فوش ناموسی بدتره |:
من دیگه انقدر نظرای بلند نوشتم و بیان ارورو داد الان تو استیک نوت مینویسم بعد کپی میکنم میفرستم (:
منتظریما (:
قول ندی در ری؟
بیمارستان چرا ):
خدا بد نده (:

پاسخ :

ههههههه

فوش ناموسی و خوب اومدی:)))))

فکرامو میکنم:)))
همدم تنها
۰۴ شهریور ۱۵:۴۹
ی رمان بنویس ☺

پاسخ :

ههههههه:)))
آرین :)
۰۴ شهریور ۱۵:۳۳
درک کن اونا شعر بودن نه پست معمولى مغزم زیر بارشون سه بار سوخت تا تموم شدن :|

پاسخ :

:/

پست معمولیم زحمت داره خب:/

وای شعرات:)))))))))
محمد حسین امینی
۰۴ شهریور ۱۵:۳۲
آخ آخ 
بگم یه فایل ورد 7 صفحه تمام نوشته پرید چی؟
همشم خودم تایپ کرده بودم
تا سه روز اعتصاب تایپ کردم:(

پاسخ :

وااااااای تا الان فک میکردم فقط ورد و بیان با من لجه:))))
آرین :)
۰۴ شهریور ۱۵:۱۳
من یه بار یه شعر تو مایه هاى پست اخرم نوشته بودم ولى طولانى تر اینجورى شد :|
به نحوه عجیبى در شُرُف خودکشى بردم :) از اون به بعد شعرامو اول رو کاغذ مینویسم :/

پاسخ :

هههههههههه اوه اوه نه باوا من دو تا هوووورت از چاییم کشیدم رفتم کولر و روشن کردم نشستم الان دارم دوباره مینویسم:))))))))))
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۰۴ شهریور ۱۵:۱۰
اوووف چه اعصاب خورد کنه یهو همه چی خراب میشه ...

 ولی تو میتونی بازم :))

پاسخ :

اره بیان رسیدگی کن دیگهه مرسی اَح:(

:))))
مَهسا هَسدَم ツ.
۰۴ شهریور ۱۵:۰۸
:)

پاسخ :

عکس پروفت جون که:)))
پسرِ خاکستری
۰۴ شهریور ۱۵:۰۶
های بای :/

پاسخ :

ای هاب:))))
محمد رضا
۰۴ شهریور ۱۵:۰۵
یه وبلاگ ارزش ناراحتی نداره

اول روی فایل ورد بنویس بعد کپی کن تو نت

پاسخ :

نه باباااااااااا  بیشتر از وبلاگشم ارزش ناراحتی نداره:)

اره ولی وقتی میرم تو ورد حس نوشتنم اونطور که تو بیان مینویسم نمیاد نمیدونم چرا:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان