روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

آن جا روم آن جا روم بالا روم بالا روم....زین سختیای بی ثمر تنها روم تنها روم(مولانا با بسیاری تلخیص سحرانه:)) )

سحر؟

جونم مامان؟

قوز نکن

:/

من کی قوز کردم؟

همیشه

:/چشم

سحر؟

جانم بابا؟

چرا قوز میکنی؟

:/

ببخشید واقعا

دیگه قوز نکنیاااا

چشم:///

سحر؟

بله خاله؟

خاله تو چرااا قوز میکنی؟صاف بشین خاله جان رو دستمون میمونیااااااا کوزه نداریماااا از من گفتن بود

خالههههه :////

سحر؟

جونه دلم؟

چرا انقد قوز میکنی واقعا؟به حرف بزرگترات گوش نمیدی به حرف من گوش کن

چشم فنچک جان چون تو گفتی://///


خببب بریم سراغ پی نوشت جاتمان:)


پ.ن1:یه چند روزی نبودم ولی تک و توک میخوندمتون و کامنت میزاشتم ببخشید برای بعضی وبلاگا وقت نشد سر بزنم ماشالله رگباری ام پست میذارین بعضیاتون خدا زیاد کنه قلمتونو:)


پ.ن2:این مدت که ننوشتم میخواستم بنویسم ولی نتونستم... انقد تو بد حالی بودم که حتی به خودم اجازه ی فکر کردنم نمیدادم که مبادا ناشکری کنم مبادا به خدا و مصلحتش گلگی کنم... مبادا حرفی بزنم به خدا که بعدش پشیمون شم تنهااا تنهااا تنهاااا فقط وقتی چشمامو میبستم از خدا صبر و آرامش میخواستم و خب حقیقتا همینم باعث شده بود اصلا از اینکه چقد از درون در حال منفجر شدنم کسی چیزی نفهمه این اواخرم که واقعا همه چیزو سپردم دست خودش همه اتفاقای تلخی(تلخ فقط واسه خودم)که میوفته رو سپردم به خودش و اینکه امتحان خداس و چقدر حالم خوب بود واقعا :)


پ.ن3:من هیچ سالی برای هدیه روز دختر از هیچکس توقع کادو ندارم ولی خب امسال بر خلاف پارسال که رفتیم دور دور و خوش گذرونی با خانواده؛ ایشون بهم دستبند طلا هدیه دادن منم که راضی نبودم اصلا نمیگرفتم:))تف به ریا و دروغ تففف:))البته جنبه ی مادیش مهم نیست ولی جنبه ی معنویش خیلی واسم ارزش داره:)


پ.ن4:دو تا اتفاق خیییلی تلخ واسم افتاد نادوست داشتنی طور گفتم که فقط و فقط و فقط برای من به شخصه... ولی باهاش کنار اومدم اون دو تا مشکلاتم انگار تصمیم گرفتن با من راه بیان:)دو تا از دوستای قدیییمیییییم امروز بهم زنگ زدن واقعااااا خیلییی انرژی گرفتم انگار واسه یه لحظه دنیا وایستاده بود و من قهقه هام بودیم و بس:)


پ.ن5:آبجیای خوشگلم؛دوستای خوب و نازنینم؛ عشق لواشکیای تررررررش؛عشق ناخونک زدنیای رب انارای تو یخچال به صورت یواشکییی؛بابا پاستیل و تلخ70درصد یادت نره هااااااای مااااهتر از ماه؛ روزتون مبارررررررک:)


پ.ن آخر: فردا صبح با وسایل و کتابایی که الان تو کولی جمع کردم میرممم خونه مامانبزرگمینا دو روز اونجا میمونم جیییییییییغ:))بعد از 17هم تا 21ام شمالیییم اونم بدوووون پارساشون و این یعنی اوووج خوشالی واسه من:))و از27ام تا 28ام میریم دماوند با یکی از دوستای بابام که من مخالفم سرررسخت به دلایل واقعااااا منطقی ولی کی میتونههه مامان باباهارو راضییی کنه که من دومیش باشم:))

 خودم باورم نمیشه با وجود تماااام سختیا و مشکلات دارم با صبر و صبر و صبر و از همه مهمتر توکل بخدا ادامه میدم ...خیییلی دوس دارم این ایمانم به صبر و توکل مثل همیشه سرسخت بمونه:)


این از من به همتووون به یادگاری بمونه البته کوچیکتر از اونیم که بخوام نصحیتی بکنم ولی چون واقعا از یه چیزایی تو زندگیم درس گرفتم دلم نمیخاد که شما هم تو اوج تنگناها بمونید(خدایی نکرده):

 تو اووووج سختی و مشکلات بخند بی دلیل توکل کن بخدااا وااقعا از ته ته ته دل به یه آرامشی میرسی که میتونی دیگرانم مثل خودت به این آرامش برسونی با حرفات حتی اگه کوووه سختی رو دوشت باشه همه سختیارو جارو کن بریز گوشه ی ذهنت اونوقت با چشای خودت به عینه میبینی با وجود همهههه موانع و ناراحتیا و سختیا؛ تو با آرامش و شادی و صبر از پسشون بر اومدی:)


 ببخشید که تو این مدت نمیتونم نظاره گر قلمای زیباتون باشم و ببخشید ک باز زیاد شد شدم مثل اکبر عبدی که میگفت بازمممم مدرسم دیر شد منم میگم بازمممممم پستم زیاد شد:))))


در آرامش باشید:)

۰ ۰
zahra zamany
۱۹ مرداد ۱۶:۰۷
 سلام
وبلاگ زیبایی دارید..
وب سایت شیعه بلاگ مابل به تبادل لینک با شما میباشد.
از تمایل داشتید خبر دهید.
ممنون

پاسخ :

:)
SИ♡Ѡ MΛИ
۱۷ مرداد ۱۳:۴۱
عاغا من حتی سرم از پشت بخوره بخ پام باز میگن قوز کردی |:
اصن نمیدونم این چه مرضیه |:
بعد نشستم دارم با جدیت برنامه مینویسم با مشت میزنن از پهلوم در حد مرگ که چی قوز نکن |:
من حالا چنتا وبلاگ بیشتر نیست دنبال کردم کامنتارو نمیرسونم |:
روزتم با تاخیر مبارک (:
شرمنده دیگه ):
رفیق (:
اینو یادت باشه 
خدا خالق مادریه که مهربونترین موجود زندگیه هرکسه 
پس ببین خودش چقدر مهربونه (:

پاسخ :

:))

سپاسگذارم :)
امیری حسین و نعم الامیر
۱۶ مرداد ۰۶:۲۵
قوز نکن

پاسخ :

:////////////
✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
۱۶ مرداد ۰۱:۱۳
الانم قوز کردی من ک میدونم خخخ
:)

پاسخ :

ههههههه :)))))))
امیری حسین و نعم الامیر
۱۵ مرداد ۲۱:۳۰
قوز نکن

پاسخ :

آقـــــــــــــا😃
هوپ ...
۱۵ مرداد ۱۶:۱۱
نصیحتت رو خیلی دوست داشتم :)

پاسخ :

قربانت عزیزمی:)
yasna sadat
۱۵ مرداد ۱۵:۱۰
خووووووش بگذره جااااانم

پاسخ :

ممنون یسنای گلم:)
yasi adkd
۱۵ مرداد ۱۱:۵۳
اول اینکه روزت مبارک خواهری :)
دوم اینکه مسافرت خوش بگذره :)

پاسخ :

ممنونم یاااااسمن مهربونم:)

فداتم مچکر:)
✿شمیم زندگی✿
۱۵ مرداد ۱۱:۴۰
روزت مبارک:)

پاسخ :

ممنونم عزیزم:)
سنین ...
۱۵ مرداد ۰۱:۳۲
منم همین مشکل قوز دارم و هیچوقت حل نشد
باید از بچگی عادتمون میدادن

پاسخ :

من عصن این مشکلو ندارمممم هی میگن میخوان سز به سرم بزاااارن:))

بچهای بیانم که تو کامنتا کم نذاشتن هههه:))

نمیدونم شایدم بعضی وقتا باشه این قوز ولی آش کشک خالس:))
امیری حسین و نعم الامیر
۱۴ مرداد ۲۰:۰۳
نچ نچ نچ خو قوز نکن دیگه....
خیلی صبر داری اگه همین جوری ادامه بدی تو دنیا به عنوان صبر سحر میشناسنت
روزت هم مبارک....
قوز هم نکن..
  من رفتم قوز نکنیا....
         نکن دیگه ای بابا....

پاسخ :

آقا من قووز نمیکنم :))))

در این حد:/خدایی؟نه نه من راضی نیستم صبر سحر نه خواهشا:))))

مچکرم:)

آقاااااااااااااااااااااااااااا!:))
پشم شیشه
۱۴ مرداد ۱۸:۱۷
:) روزتون مبارک

پاسخ :

سپاسگذارم:)
bahar ...
۱۴ مرداد ۱۵:۰۵
قوز نکن دختر

پاسخ :

چشم:/
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۱۴ مرداد ۱۴:۵۴
خو قوز نکن دگه .... 
خخخخ خودم همیشه قوز میکنما ... 

پاسخ :

هههههه
طاها :)
۱۴ مرداد ۱۴:۴۶
سحر
چیه طاها؟
قوز نکن :|

پاسخ :

طاها
چیه سحر
نبافمت بهم بفرست صلوات خوشگلرو:/
صخره .
۱۴ مرداد ۱۴:۰۴
دماوند عاااااالیهههههه حتما برو و لذت ببر 
یه جیگرکی خفنم داره ادرس خواسی بدم:-D
بی اغراق دماوند عالیه من زیاد میرم


سحر؟:) قوز نکن:)

پاسخ :

میریم آب سرد نمیدونم بشناسی یا نه جیگرر نههههههههه دوس ندارمممم مگه من کیم و نخوندییییییی اسمشو میشنومممم تگری میزنم گلاب به روت صورتت بکن اونور:))

:))


صخره؟صخررررره؟صخرررررررررره؟

تو دیگه چرا آخه؟

:))
مسافر هستم
۱۴ مرداد ۱۳:۳۶
لطفا قوز نکنید....
خوب آورین الان کامنت منو ببینید.
آبان دخت ...
۱۴ مرداد ۱۱:۳۵
قوز نکن دیگه دختر! نکن جانم :))))

:: روووووووووزت مبارک یکی یه دونه ی هستی :))))))))))

پاسخ :

آبان دخت:(

آباان دخت؟:(

آبـــــــــــــــــــــــان دخت از توووووووو انتظار نداشتم:(

:)))

فداتممممممممم من عزیزممممم:*
ree raa
۱۴ مرداد ۱۱:۲۱
سحر؟



چرا غوز میکنی ؟:))))))

+ سحر جانم دلم خواست بنویسم برات برای من دعا کن با این دل مهربون و پر از آرامشت... واقعا این روزا چقدر کم دارم همچین حسایی رو ...


+چه برنامه ی فشرده ی خوش گذرونانه ای ! از تک تک لحظه هاش لذت ببر حتی از دماوندی که باب میلت نیس اما خوش بگذرون خاطره های خوب بساز و برای ما هم عکس بگیر:دی
مراقب خودت خیلییییییییییی باش...

پاسخ :

ری راااااااااااااااااا توووو دیگه چرا:/

واای ری راااا جونم:(چشم مطمئنم به این آرامش میرسی:)باید برسی عصن مگه دس خودتهههههه:))

اره بجز دماوند البته:/عکس که اوووووف یه عالمه میگیرم:))))

فداتشمممم چش چش:)
فاطی نخودی
۱۴ مرداد ۰۳:۱۳
به منم هی میگن ولی من قوز نمیکنم واقعا:/
اایشالا همه چی درست میشه
روزت مبارک خشگل خانم
خوش بگذره سفر

پاسخ :

منم قوز نمیکنم واقعا نمیدونم چرا میگن:/

فداتم:)

بیشتر فداتم:)
رهگذر ...
۱۴ مرداد ۰۰:۳۳
سلام سحر جان

ان شا الله همیشه شاد و خندان و سلامت باشی

روزت مبارک💖

پاسخ :

سلامممممم رهگذره نااازنینم💗

ممنونم همچنین شما دوستم❤

سپاسگزارم💙
Fatemeh .79
۱۴ مرداد ۰۰:۳۳
سحرررر؟؟؟





قوز نکن!


خخخخخخ

پاسخ :

ههههههه چشم
Lady cyan ※※
۱۴ مرداد ۰۰:۰۷
^________________^
روز دختر مبارک

پاسخ :

مبارکمون:)
ژله پرتقالی
۱۳ مرداد ۲۳:۴۷
واقعا داشتن دوستای خوب حس لذت بخشیه
روز شمام مبارک :)

پاسخ :

دقیقا خییییلی زیاد:)

ممنونم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان