روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

خداااااااااااااااااااااااااااااااا مهربونی کرده تو رو سپرد دست خودممممممممممممممممممم:))))

با دستایی که رو ویبره بود چارتا صلوات فرستادم آب دهنمم با سر صدا قورت دادم و گوشی تلفن و برداشتم و شمارشو گرفتم

(خالمو دیگههههه کیوووو خواجه حافظ شیرازیو!!!!ببخشید من یکم عصابم ضعیفه)...

بوق اول

تپش قلب بالا رفته ی اول

بوق دوم

یه قطره عرق سرد اول رو پیشونی

بوق سوم

دوتا قطره عرق سرد رو کمر

بوق سوم

دومین قطره عرق سبز شده رو پیشونی

بوق چهارم

منوووو کچل کردیییییییی بابا هیچی نیست گفتن زخمه حالا ولمون کن{ملایم تر انگار رییسش اومده باشه} سحر جان بیمارستانم کار دارم بعدا 

بزنگ...

جیییییییییییییغ اول

قطره اشک اول

خنده ی بلند اول

قطره اشک دوم

جیییییغ دوم

قطره اشک سوم

خدالیاااااااااا مرسی اول

جیغ سوم

قطره اشک چهارم

خدایا عاشقتم دوم

حملهههههههههه به تلفن اول


:)))))))))))))))))))))))))))))


خدا مهربونی کردهههه:)


تو رو سپرد دس خودمممممممممممم:)))


هیچی نبوووووووووددددددهههههه وااااااااااااااااهااای :)))))))))


هیییییچییییییییی نبووودهههههه واهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای:))))خدایاااااااا شکرررررررت:)


از خوشالییی کنترله تلوزیونمونو شکوندم ههههههههههه وااااااای مرررررسی واسه دعاهاتوووون خدایااااا دیگه هیچی نمیخوام....چرا میخوام...

نه دیگه ولش کن پرو میشم تا الانم هرچی بهم داده واسه دعاهای شماها بوده...:)))

 به مناسبت این خوشالی عکس چیپس با کمی سس از نزدیک بببینید قشنگ هوس کنید:))))مام که رژیم ندارییییییییم پس حملهههههههههههههه:))


۰ ۰
SИ♡Ѡ MΛИ
۰۹ مرداد ۱۶:۵۰
اول اینکه
کاش اول این پستتو میخوندم بیخود قول نمیدادم |:
همیشه بعد یه مدت که برگشتی مطالبو از آخر به اول بخون |:
اون عکس آخریه سسه با یکم چیپس |:
وای تازه ناهار خوردم باز گشنم شد |:
و اینکه
من بدقول نیستم (:

پاسخ :

معلومه که نیستی رفیق با معرفت:)
ree raa
۰۸ مرداد ۱۰:۲۸
واقعا خدا رو شکر ، بهتری خبری که این چند وقت شنیدم! 
خدا رو شکر سحر عزیزممممم

پاسخ :

عاشقتممم فداتشم:*
ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
۰۷ مرداد ۱۴:۱۲
:)
yasi adkd
۰۷ مرداد ۱۲:۰۴
وااااااااااااایی خدارو شکر :)
خوشحالم که خوشحالی عزیزم :)

پاسخ :

فداتشممممم:)

مرسی عزیزممممم:*
رضا .ب
۰۷ مرداد ۱۲:۰۴
خدارو شکر
همیشه خوش باشی 🌷

پاسخ :

قربان شما{گل}
نارین هستم :)
۰۷ مرداد ۱۱:۴۳
 سلام نارینم :) وب قبلیم فیلتر شد و از این به بعد تو این وب فعالیت دارم :) ممنونم میشم دنبال کنی
eterafnevesht.blog.ir
نویسنده عشق
۰۷ مرداد ۱۰:۲۹
خدا نگهشون داره برات سحرجان :)))

پاسخ :

فداتم همچنین عزیزای شمارو{قلب}
Lady cyan ※※
۰۷ مرداد ۱۰:۲۵
:))))))))))))))))))))
بابا خداروشکر

پاسخ :

:))))))))فدات
✿شمیم زندگی✿
۰۷ مرداد ۰۹:۱۹
وووووووووووییییییییییی:)

پاسخ :

:))))))))
رهگذر ...
۰۷ مرداد ۰۹:۰۲
خدا رو هزار هزار بار شکر ...

خیلی خوشحال شدم سحرجان

همیشه شاد و سلامت و موفق باشی

پاسخ :

مرسی عزیزدلم ممنون واسه محبتت:*

همچنین رهگذرِ عزیزم:)
♦♦ حسین ♦♦
۰۷ مرداد ۰۸:۴۴
(: همیشه خوش باشی :)

پاسخ :

ممنونم:)
آبان دخت ...
۰۷ مرداد ۰۲:۴۳
ن بابا من دوست خوبیم...خواستم به خودت بیای :)))))))) :دی

:: خدانکنه سحر بانو :* :*

پاسخ :

بر منکرررررش لعنت:))

عزیزدلمی فداتم:*
♥ محجبه ♥
۰۷ مرداد ۰۲:۱۰
خدا رو شکر

پاسخ :

قربونت:*
آبان دخت ...
۰۷ مرداد ۰۱:۵۷
الان اگه پیشت بودم میزدما :| خخخخ :)))))))
دور از جونت سحرماه من..تو بیداری...و خدا داره با مهربونی نگات میکنه :))) خداروشکر...الهی شکر :)))

:: آره خب :دی

پاسخ :

اوح اوح چه خطری شدی تازگیاااااا اینجووورییی نبووووودی با کی گشتیییی😃😅

فداااای تو برم من عشقی بخدا💗

💚💜💙💙💋💋💋

خدارو هزااار مرتبه شکر  من که هزارتا صلوات نذر کردم خاله ی مامانم با مامانم بزرگممممم که ختم صلوات و سفره حضرت ابوالفضل نذر کرررردن از فردام باید بریم حمالی😃😁😁😁
مسافر هستم
۰۷ مرداد ۰۱:۱۶
خداروشکر

پاسخ :

🌹🌺🌹🌸🌸🌸🌺🌹🌻🌷
آبان دخت ...
۰۷ مرداد ۰۱:۰۵
آره عزیزدلم....خداروشکر هیچی نیست...فدای این ذوق کردنات بشم آخه  :***** :))))))))))))))

:: باشه قبول شیطون...من و تو نداریم که :)))))))

پاسخ :

مررررگ من بیا یه سیلی بزن بمن ببینم من زنده اممممم اخههههه واااایییی قربونت بشم اخه 💗❤💚💜💙


والاح منو تو نداریم تازه به نفعت کار کردم نمیییدونی که چیپس چقد چاق میکنه😜😉
Fateme .79
۰۷ مرداد ۰۰:۵۶
خداروشکر
خداروشکر
همیشه شاد باشی الهی عزیزم ^_^

پاسخ :

مررررررسے دوستمممممم💗
مداد رنگی
۰۷ مرداد ۰۰:۴۱
خداراشکر
همیشه صحیح و سالم باشد ان شالله

پاسخ :

ممنون از شما
آبان دخت ...
۰۶ مرداد ۲۳:۵۵
وااااااااااای سحرررررررر عزییییییییییزم خیلی خیلی خوشحال شدم...خداروشکر خداروشکر که هیچی نیست :)))))))))))
اینقدی ذوق کردم که با هر قطره قطره گفتنات اشک تو چشمم جمع شد از خوشحالی...الحمدالله...خداروشکر :)))

شیرینیت کووووووووووو؟ :)))))))))

پاسخ :

جیییییییییییغ 
آبان دخت دیدییییییییییییییییییییییییییییییییییی:)))))دیدیییییییی من هی میگفتم هیچی نیستاااااااااا :))))))))))

فداتم دوستممممممم

اون چیپسس دیگهههه منتاها من خوردم منو توام نداریم دیگه ههههههه:)))))))))))
امیری حسین و نعم الامیر
۰۶ مرداد ۲۳:۲۲
موبارکه

پاسخ :

🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌷🌸🌷🍀🍀🌹
من دلم پاکه ...
۰۶ مرداد ۲۳:۰۹
وااااای مبااارک باشه جیگرم خخخ

وایسا ببینم پس شیرینیه من کووو هاااان؟!؟

نمیتونی منو بپیچونیاااا😅😅

پاسخ :

مرررررررررررسی عجقم💗

اون عکـــس شیرینیههه دیگه فقط جای تو من خوردم منو تو نداریم که😜
گل پسر
۰۶ مرداد ۲۳:۰۳
O_o
من که نفهمیدم چی شد .

پاسخ :

هههه به دو تا پست قبل مراجعه شود:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان