روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

ای دفاعی خدا ازت نگذره که تو از ما نمیگذری.......(((موقت)))

همه امتحاناشون تموم شد ما نشستیم داریم واسه پس فردا دفاعی میخونیم:/

زندگیه ما داریم◄.► 

همش وسط درس خلاقیتامون رو میشه{。^◕‿◕^。}

الان پستم نمیاد خو ولی اینو داشته باشین حالا تا بعد این دفاعی حساب بترکونم ^,^

راستی برعکس پست قبل الان حوصله همرو دارم^.^

عنوانم و نگا چ چیزه هلویی دراومد یهو °◡°

ینی میشه دفاعی ام تموم شه بیام بنویسم "تمووووووووم شد هوورااااا"شدنیه عصن؟؟؟؟^◡^

همین دیگه...ᵔ.ᵔ

راستی "ددابظم" دیگه خز شده ازین به بعد میگم:بدرود

پس:

"بدرود"

◕ ‿-

۰ ۰
asma hadadi
۳۱ تیر ۲۱:۴۱
بچه ها کی از ازمون نمونه دولتی دهم قبول شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ :

متاسفانه من
boy gaga
۳۱ خرداد ۱۴:۲۷
اتفاقا خیلی خوب میدونست من چ اخلاقی دارم همیشه به ما میگفت این دوستی ها با جنس مخالف عاقبت خوبی ندارن همیشه فکر مییکرد ماهم اره.ولی نمیدونست بچه خودش ابروشو تو محل برده.:-) :-) :-) :-P بعد مارو بدنام میکرد.

پاسخ :

خخخخ واقعن!!!!!

آخرش فهمید؟؟؟؟؟
boy gaga
۳۰ خرداد ۰۴:۴۵
مضخرف ترین سال عمرم سال ۹۴/۹۵بود ی جور همچی دست بدست کرده بودن که منو بچزونن.اخرش به خاطر ی مشکلی به خاطر ی نفر وضع تحصیلی هم منفجرشد.بگونه ای که از معدل بیست به هیجده نزول یافت.
ای تو روحت زندگی.....
این کتاب امادگی انقدر عذاب داد بهم که هیچکس فکرشم نمیکنه.توی اموزش عملی یکی اشتباه ی حرکتی رو انجام داد
معلم فکر کرد من بودم.متاسفانه ی چیزی از دهنش پرید بیرون که موجب خنده بکس کلاس شد.و متاسفانه تر اینکه منم که داغ کرده بودم همون لحظه ی چیزی بدتر بارش کردم.که باعث شد پرتم کن بیرون و همیشه خدا بهم گیر بده ولی با آتو ای که از دخترش داشتم ابروشو بردم نامرد حیف نون;-) ;-) ;-) 

پاسخ :

آخ آخ آخ چ آدم خطرناکی هستیااااااا خخخ بدبخت اون یارو و بدبخت تر دخترش بیچاره نمیدونسته با دمه شیر بازی کرده=)

ولی این دفاعییییی رو مخم بود امسال خداروشکر تموم شد رف پی کارش:-)
دنیا تتلیتی
۲۷ خرداد ۱۰:۲۹
خدا لعنتتتتتتتتت کنه دفاعیو ازش متنفرم
عاشق همه کتابامم بجز مطالعاتو امادگی انشالله نابود بشن

پاسخ :

پودر شن به حق5تننننننننن:////
سونیا ..
۱۸ خرداد ۲۳:۱۴
سلام!
من  و تو نقاط مشترکی باهم داریم
هر دومون عینکی هستیم!(سلام عینکی خوبی؟)
هر دومون از دفاعی متنفریم!

پاسخ :

سلام دلبندمB-)

اع؟! چ جااالب (سلااااام چار‌چشمکی خخخخ)

اییییی اسمشو نیااار سطل بیاااارید اه اه حالم بد شد
بهار پاتریکیان D:
۱۸ خرداد ۲۳:۱۰
من ری .... :)))) آره خلاصه :)))) تو چیکار کردی ؟! :)))

پاسخ :

خخخخ هیچی دیگه با اطمینان یه مین قبل جلسه کتک خوردم از دوستان اخه فعالیتا نمیومده من اونارم خونده بودم ولی قاموسا وسط جلسه از یادم رف یه مورد توام دیگه اونقدراااام قهوه ای نکردی که فقط در حد چند قطره =)همیشه بت امیدوارم B-)
bahar ...
۱۸ خرداد ۱۴:۰۴
امتحان دفاعی ماعجیب ساده بود

پاسخ :

خیلی بقران دوتا تشریحی بیشتر نداش اونم موردی بود چشونه اینا؟؟؟:/من خودمو کشتم از4صب بیدار بودم....
Tamana .....
۱۷ خرداد ۲۲:۳۴
بدرود خخخ

پاسخ :

:)))))
علیرضا یاغموری
۱۷ خرداد ۱۷:۴۲
نه زیاد مثلا در این حد عکس |:
از شیشم داری |:
یا خدا مگه داریم |:
جون من راس میگی |:
کلا نامید شدم میخوام ترک تحصیل کنم |:
منم الان میزون 8 ساله دارم قدیر خمو میخونم |:
رراسی امیدوارم خوب داده باشین (:

پاسخ :

خخخخ یا خداااااااااا :///بسم الله من هنوز تو شکم برادر من این چه وضعشه خودکار و نابود کردی:/

آره بخدا مگه تو با لوازم تحریرات چیکار میکنی بابا بدبختارو از هستی ساقط کردی که:))))

بخدا از شیشم دارم:/

چیو دفاعی؟؟؟؟؟؟؟

امروز نداریم که فرداس امتحانش اه اه:////////


yasna sadat
۱۷ خرداد ۱۶:۲۰
آره باو کلی کلاس تعطیل کن بودم واس خودم!

پاسخ :

خخخخ باو دممون گرم معلم ما ازین شمالیای پایه بود عصن میترکوندیم کلاس و تقلبم میکردیم سر امتحان هیچی نمیگف ولی دلم نمیومد زیاد برم رو مخش مهربون بود :)))
ツ η!li
۱۷ خرداد ۱۶:۰۸
واقعا مرگ بر دفااااااااعی :| اخ

پاسخ :

مرررررررگ-اه
علیرضا یاغموری
۱۷ خرداد ۱۳:۱۳
عکس چنتا نکته داره بسی
اولا چه عینک باحالی (:
دوما مگه همه اینا ( متن کتاب ) تو مطالعات نیس |:
سوما مرگ من پاککن چگونه در طول سال انقدر سالم مونده |:
یا من میجوم یا بقیه خیلی عین آدم استفاده میکنن |:
چهارما چگونه اون دسته فلزی مداد فشاری سالم مونده |:
پنجما چقد های لایته تمیزه |:
عاقاق فقط من لوازم تحریرم در انتهای سال شبیه جنگ زده هاست عایا |:
خب بریم تو بحث پست 
دفاعی |:
کلا این سه تا ( مطالعات ، معارف ، دفاعی ) من فقط میخیوام بدونم هدف از نشرشون چی بوده |:
فقط خواهر بعد امتحان آروم آروم تابستونو شروع کن یهویی شروع کنی از دست رفتیا |:
بدرود (:

پاسخ :

ممنون باحالی از خودمه:)))

هس ولی گفتن کمه اینارو اذیت کنیم بزارین یه بار دیگه ام تو دفاعی حالشونو بگیریم:))

خخخخخخخ برعکسش کردم باو مثلن من خیلی منظمم خیییییلی:))

خخخخخ

یا علی تو لوازم تحریرتو میخوری مگه؟؟؟؟؟؟

یا علی مگه واس شما لوازم تحریراتون چجوریه؟؟؟؟

منکه والا اتودم و از شیشم دبستان دارم:)))

اگ فهمیدی مدیونی بمن نگی!!

خخخخخخخ نه اتفاقا میخوام بزنم بترکونمممممممم
...دُخمَلـِ اوجولاتیـ...
۱۷ خرداد ۱۲:۲۸
بدرود نفسییییییییییییییی
دفاعیتو خوف بدی صلوات

پاسخ :

عشقیییییییی

:)فداتم من
نارینم :)
۱۷ خرداد ۱۱:۲۶
این ماله چندمه :/

پاسخ :

چی ماله چندمه خواهر نارین؟
♠Mãh§â♣ ...
۱۷ خرداد ۰۹:۵۹
نخون طاها میره جات امتحان میده...

پاسخ :

خخخ اره 

یکی باس بره واس خودشو اکتحان بده((این از زبون خودشه مطمئنم همینو میگه))

خخخ
yasna sadat
۱۷ خرداد ۰۱:۰۲
خخخ 
یادش بخیر چقد معلمشو میذاشتیم سرکار!

پاسخ :

عه؟شمام اره؟؟؟؟؟خخخخخخخ مام همش اسگلش میکردیم میخندیدیم 
من دلم پاکه ...
۱۷ خرداد ۰۰:۴۷
واااای نگو دفاعی ما که انقدر سخت بود ، باید به فکر شهریور باشم خخخخخ

یعنی خعلی شیک ومجلسی گند زدم .....😅😅

پاسخ :

دروووووووووووووغ میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا؟؟؟؟؟

یا روح القدوس:"(
طاها میرویسی
۱۷ خرداد ۰۰:۱۴
آره میرم
بعدش
نخون بالای 18 میشی :)

پاسخ :

نع بابا ریاضی و بیس شدم حالا دیگه نمیخوام بزنم معدلم واس این درس گند بیاد پایین
طاها میرویسی
۱۶ خرداد ۲۳:۴۰
دفاعی هم شد درس؟
نخون بابا!!

پاسخ :

نخونم تو شهریور جام میری امتحان بدی؟؟؟؟
بابا لنگ دراز
۱۶ خرداد ۲۳:۳۰
موفقیاتو

پاسخ :

:)
Lady cyan ※※
۱۶ خرداد ۲۳:۲۷
ععع مگه تموم نشده؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ :

نننننننننع:(
آرین :)
۱۶ خرداد ۲۳:۱۵
عــــــــق دفاعی -_-
کلا همیشه یه امتحانی هست که ب**نه اوقات آدم  :|

پاسخ :

آفریییییییین همینه حرفم فقط نمیدونستم با چه ادبیاتی بگم که گفتی://///////////////
رهگذر ...
۱۶ خرداد ۲۳:۱۰
آمادگی دفاعی ک سخت نیس

بوخون خاخورجان بوخون

بیا ببین من چه مزخرفات گنگی باید بخونم و گذاشتم کنار نشستم تی وی میبینم :-D

پاسخ :

خخخخخ سخت نیس حسش نیس خاخور جونم:(

افرین اصل زندگی همینه عصن:)
سیّد محمّد جعاوله
۱۶ خرداد ۲۳:۰۹
موفق باشید

پاسخ :

◕ ‿ ◕ مر30
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان